• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2021 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2021 13:50

Detail zákazky Z202117517

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2021 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2021 13:50

Základné údaje

Z202117517

OF-240239

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5888906

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

obálka, dierovač, rezačka, rýchloviazač

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Veľkokapacitný dierovač čierny dvojdierový 65 listový (napr. Dierovač SAX 618) ks 2
2. Dierovač na kapacitu 30 hárkov (napr.  WOW 5008 metalický modrý) ks 10
3. Obálka B4 X-dno ks 200
4. Pravítko rovné 30 cm ks 10
5. Spisové dosky mramor šedé so šnúrkami ks 300
6. Rezačka (napr. Dahle 507 rotačná) ks 3
7. Rýchloviazač závesný celý prešpán  A4 ks 100
8. Obálka B6 doporučene s doručenkou DVR opakované doručenie ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Veľkokapacitný dierovač celokovový, na kapacitu 65 hárkov
2. Dierovač na kapacitu 30 hárkov
3. Obálka B4 X-dno hnedá bez lepidla
4. Pravítko rovné 30 cm plastové priehľadné
5. Spisové dosky Jednostranne poťahované dosky so šnúrkami zo strojnej lepenky s mramorovým designom
6. Rezačka dĺžka rezu: 320 mm, kapacita: 8 listov
7. Rýchloviazač závesný tmavozelený
8. Obálka B6 obálka biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je aj doprava na miesto plnenia a náklady s ňou spojené. Tovar bude  doručený do kancelárie kupujúceho. Objednávateľ upresní miesto dodania  zazmluvnenému uchádzačovi  do troch dní od účinnosti  zmluvy.
Verejný obstarávateľ za ekvivalent považuje výrobok s rovnocennými úžitkovými vlastnosťami alebo lepšími.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky, ktorý nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona č.431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení nesk. predpisov. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je písomný dodací list dodávateľa podpísaný zástupcom objednávateľa aj dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od účinnosti  zmluvy
Dodávateľ je povinný písomne alebo elektronicky vyrozumieť kontaktnú osobu objednávateľa o termíne dodania tovaru aspoň 2 pracovné dni vopred v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod.
Kontaktné osoby objednávateľa budú oznámené dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

23.08.2021 08:00 — 30.08.2021 14:00

1,00 celok

720,00

600,00

Verejný obstarávateľ požaduje dodávku do svojho sídla.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.08.2021 12:52

18.08.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2021 10:50 - Vstupná ponuka 720,00 € Cena bez DPH
18.08.2021 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka 719,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS