• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2021 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 16:05

Detail zákazky Z202117512

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2021 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 16:05

Základné údaje

Z202117512

OF-240323

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5893459

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posteľ - pružinová váľanda

váľanda, posteľ

  • 39143100-7 - Nábytok do spálne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posteľ - pružinová váľanda
Funkcia
pružinová váľanda s úložným priestorom - každodenné spanie pre dospelé osoby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pružinová váľanda ks 31
Dĺžka váľandy cm 195
Šírka váľandy cm 82
Výška váľandy cm 40 47
nosnosť matraca kg 110
hrúbka matraca cm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výklopná z boku, korpus ( úložný priestor), dve výstuhy na spevnenie úložného priestoru, vrchný matrac DTD hr. 18 mm, vrchný matrac hr. 18 mm, pružinové jadro - hrúbka drôtu 2,4 mm, protiprierazová vrstva filcu - gramáž 600g/m2, molitan 3 cm - gramáž 25 kg/m3, všetko očalúnené poťahovou látkou - gramáž 180g/m2 a martindale min. 30000.Montáž: korpus spojiť s vrchným matracom kovaním s označením KP3 minimálne technické požiadavky
úložný priestor áno
vrátane pružinového matraca áno
poťahová látka tmavá, šedá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave a odstránenia a likvidácie obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 3 dni vopred .
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodanie objednaného tovaru - jednorázovo, t.j. neakceptujeme dodávanie objednaného tovaru po častiach.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. Záruka na tovar je min. 24 mesiacov.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a uplatniť zmluvnú pokutu voči dodávateľovi vo výške 20% z celkovej zmluvnej ceny a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.08.2021 09:00 — 20.09.2021 14:00

31,00 ks

4 352,40

3 627,00

Dodržaná presná špecifikácia uvedené v položkách opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2021 11:12

23.08.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 379
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2021 12:26 - Vstupná ponuka 4 352,40 € Cena s DPH
23.08.2021 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka 4 352,27 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS