• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2021 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2021 12:46
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2021 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2021 13:40

Detail zákazky Z202117509

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2021 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2021 12:46
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2021 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2021 13:40

Základné údaje

Z202117509

OF-239457

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5896098

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola hasiacich prístrojov

Technická kontrola hasiacich prístrojov

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontroly prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontroly prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
6P KTk KOVSLUŽBA ks 428
5S KT KOVSLUŽBA ks 4
P6 Te KODRETA ks 106
PR2 e KODRETA ks 2
S 2x30 KODRETA ks 4
S5 KTe KODRETA ks 108
V9 Ti KODRETA ks 50
S5 CO2 KODRETA ks 1
P6  PYRONOVA ks 8
P6 KTk PYRONOVA ks 36
PR-6  FX PYROKONTROL ks 1
PR-2 FX PYROKONTROL ks 2
PG6 LR TEPO STOP ks 2
P1 Če ČERVINKA - CZ ks 3
P2 Če ČERVINKA - CZ ks 10
P1 Fp HTB VÍTKOVICE ks 1
P2Fp Vítkovice ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne vykonania služby kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy najmenej 7 pracovných dní pred jej uskutočnením  a dohodnutie  presne stanoveného termínu.
Objednávateľ požaduje predložiť ponuku podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady).
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonanie kontroly hasiacich prístrojov: Kodreta, Kovoslužba ,Pyrokontrol, HTB Vítkovice ,Pyrovova, Červinka -CZ ,Tepo Stop do 7 dní uzavretia zmluvy.
Požaduje sa vykonanie kontrola tlakových skúšok hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od. 07:00 do 14:00 hod. Vzhľadom k tomu, že hasiace prístroje sa nachádzajú v uzatvorených objektoch. MARTIN,TRENČÍN,NOVÁKY,RAŠOV,SKLENÉ,POPRAD,ŽILINA.
V zmysle platných predpisov (Zákona 314/2001 z.z,, VYHLÁŠKA 719/2002  Ministerstva vnútra Slovenskej republiky z 12. decembra 2002,ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly prenosných hasiacich prístrojov a pojazdných prístrojov    § 21 Zabezpečenia kontroly  (1) Kontrola  a) prenosného hasiaceho prístroja sa vykonáva na inštalovanom prenosnom hasiacom prístroji najmenej raz za 24 mesiacov, ak bol uvedený na trh podľa osobitných predpisovo) a v technickej dokumentácii vzhľadom na vplyv prostredia nebola určená kratšia lehota.
V zmysle platných predpisov (Zákona 314/2001 z.z,, VYHLÁŠKA 719/2002  z.z.,v znení neskorších predpisov zabezpečiť. Pravidelnú kontrolu hasiaceho prístroja raz za 2 roky. Prístroje vystavené pôsobeniu teplôt presahujúcich povolenú toleranciu, vibrácií alebo agresívneho prostredia raz za 1 rok.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole, respektíve o vyradení , dodacie listy z každého kontrolovaného objektu.Objednávateľ neposkytuje preddavok.
Cena je vrátane dopravy a ďalších nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky.
Interval ,dátumov a časov kontrol Hasiacich prístrojov sa upresní telefonicky alebo e-mailom .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

27.09.2021 10:46 — 22.10.2021 10:46

769,00 kusy

1 437,42

1 197,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2021 11:16

24.08.2021 12:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2021 13:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2021 11:45 - Vstupná ponuka 950,00 € Cena s DPH
18.08.2021 11:45 - Najvýhodnejšia ponuka 950,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS