• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2021 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2021 10:12
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2021 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2021 11:10

Detail zákazky Z202117501

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2021 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2021 10:12
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2021 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2021 11:10

Základné údaje

Z202117501

OF-239815

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5888900

Objednávateľ

31822665

Centrum sociálnych služieb - LIPOVEC

Školská 806/3, Horné Srnie, 91442, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rukavice, dezinfekcia na ruky, dezinfekcia na povrchy

Dezinfekčné prostriedky, latexové rukavice, nitrilové rukavice.

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukavice, dezinfekcia na ruky, dezinfekcia na povrchy
Funkcia
Dezinfekčné výrobky na upratovanie vhodné do administratívnych, hygienických, kuchynských, obytných priestorov, pričom musia byť dodržiavané hygienické normy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dezinfekcia na ruky gélová 0,5 l ks 120
Dezinfekcia na povrchy tekutá 960 ml ks 100
Jednorazové ochranné rukavice latex 100 ks/bal. S bal. 50
Jednorazové ochranné rukavice farebné nitril 100 ks/bal. S,M bal. 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dezinfekcia na povrchy vysoká záťaž, baktericídna,levurocídna-1min.,alkoholová
Dezinfekcia na ruky bezoplachová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia. V cene je zahrnuté balenie, naloženie, dovoz, vyloženie tovaru.
Požadujeme zadať jednotkovú cenu za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatiné miesta.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH.
Úhrada plnenia bude uskutočnená  po dodaní  tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH so splatnosťou 30 dní.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzatvorenej automatizovaným spôsobom v rámci EKS a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávka predmetu zákazky  bude uskutočnená jednorazovo.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu a technického popisu (doklad výrobcu s údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru).
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný a dodaný v požadovanom množstve.
Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ dodá predmet zákazky,ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Obstarávateľ požaduje dodať originálne tovary, nakoľko potrebuje dodržiavať zvýšený hygienický režim v rámci svojej činnosti.
Obstarávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa návod na použitie nenachádza na etikete výrobku, je dodávateľ povinný oboznámiť obstarávateľa s používaním výrobku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 806/3, Horné Srnie, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.09.2021 00:00 — 29.10.2021 00:00

1,00 celok

3 364,80

3 364,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vrátane dopravy do miesta plnenia. V cene je zahrnuté balenie, naloženie, dovoz, vyloženie tovaru. Požadujeme zadať jednotkovú cenu za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatiné miesta. Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH so splatnosťou 30 dní. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzatvorenej automatizovaným spôsobom v rámci EKS a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. Dodávka predmetu zákazky bude uskutočnená jednorazovo. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu a technického popisu (doklad výrobcu s údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru). Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný a dodaný v požadovanom množstve. Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať. Dodávateľ dodá predmet zákazky,ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Obstarávateľ požaduje dodať originálne tovary, nakoľko potrebuje dodržiavať zvýšený hygienický režim v rámci svojej činnosti. Obstarávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa návod na použitie nenachádza na etikete výrobku, je dodávateľ povinný oboznámiť obstarávateľa s používaním výrobku. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2021 10:15

18.08.2021 10:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2021 10:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 679
 44
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2021 12:53 - Vstupná ponuka 3 364,80 € Cena s DPH
16.08.2021 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 2 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS