• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 15:00

Detail zákazky Z202117493

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 15:00

Základné údaje

Z202117493

OF-239918

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5908073

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenské práce

tlač, tlačiarenské služby, publikácia, brožúra, vizitky, časopis, zborník

  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 22120000-7 - Publikácie
  • 22213000-6 - Časopisy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiarenské práce
Funkcia
1. Tlač tlačených výrobkov - brožúra, vizitky, zborník, časopis (ďalej len "tlačené výrobky") a ich konečné spracovanie.
2. Dodanie tlačených výrobkov vrátane grafického spracovania, tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky.
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál.
4. Pri tlači publikácie sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Brožúra o objednávateľovi v anglickom jazyku - formát: A5; počet strán: 20-52 (vrátane obálky); obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; papier obálky: 250 g NPL; papier - vnútro 4+4: 115 g NPL; väzba: V1, náklad v ks (5 x tlač po 200 ks)
2. Brožúra o objednávateľovi v slovenskom jazyku - formát: A5; počet strán: 20-52 (vrátane obálky); obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; papier obálky: 250 g NPL; papier - vnútro 4+4: 115 g NPL; väzba: V1 náklad v ks (8 x tlač po 200 ks)
3. Vizitky obojstranné: formát 50x90 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth náklad v ks (10 x  tlač po 50 ks)
4. Vizitky: formát 50x90 mm; farebnosť 4+0; papier 300g OLIN Smooth náklad v ks (5 x tlač po 50 ks)
5. Brožúra č.1 - rozmer A5, počet strán: 4-12 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (6 x tlač po 200 ks)
6. Brožúra č.2 - rozmer A5, počet strán: 12-20 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (6 x tlač po 200 ks)
7. Brožúra č.3 - rozmer A5, počet strán: 12-20 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (5 x tlač po 500 ks)
8. Brožúra č.4 - rozmer A5, počet strán: 20-40 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (6 x tlač po 200 ks)
9. Brožúra č.5 - rozmer A5, počet strán: 20-40 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (5 x tlač po 500 ks)
10. Brožúra č.6 - rozmer A5, počet strán: 20-40 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (10 x tlač po 300 ks)
11. Zborník, formát: A5, väzba: V2, vnútro: papier 80 g BO, farebnosť: obálka: 4+0 250g ONL, vnútro: 4+4, matné lamino, počet strán: 40-60 náklad v ks (3 x tlač po 100 ks)
12. Zborník, formát: A5, väzba: V2, vnútro: papier 80 g BO, farebnosť: obálka: 4+0 250g ONL, vnútro: 4+4, matné lamino, počet strán: 60-120 náklad v ks (3 x tlač po 100 ks)
13. Časopis č. 1, rozmer A4, väzba V1, papier: VANTAGE SILK matny natieraný bezdrevný papier 130g, hrúbka papiera 105 mikronov. počet strán: 32-44, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro) náklad v ks (4 x tlač po 300 ks)
14. Časopis č. 2, rozmer A4, väzba V1, papier: VANTAGE SILK matny natieraný bezdrevný papier 130g , hrúbka papiera 105 mikronov. počet strán: 44-52, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro) náklad v ks (4 x tlač po 300 ks)
15. Časopis č. 3, rozmer A4, väzba V1, papier: VANTAGE SILK matny natieraný bezdrevný papier 130g , hrúbka papiera 105 mikronov. počet strán: 32-52, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro) náklad v ks (6 x tlač po 500 ks)
16. Časopis č. 4, rozmer C5, väzba V1, papier: 150g NPL, počet strán: 40-60, farebnosť: 4+4 - obálka, 1+1 - vnútro náklad v ks (2 x tlač po 300 ks)
17. Časopis č. 5, rozmer C5, väzba V1, papier: 150g NPL, počet strán: 40-60, farebnosť: 4+4 - obálka, 4+4 - vnútro náklad v ks (2 x tlač 300 ks)
18. Brožúra o objednávateľovi v anglickom jazyku - formát: A5; počet strán: 20-32 (vrátane obálky); obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; papier obálky: 250 g NPL; papier - vnútro 4+4: 115 g NPL; väzba: V1 náklad v ks (5 x tlač po 200 ks)
19. Brožúra o objednávateľovi v slovenskom jazyku - formát: A5; počet strán: 20-32 (vrátane obálky); obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; papier obálky: 250 g NPL; papier - vnútro 4+4: 115 g NPL; väzba: V1 náklad v ks (8 x tlač po 200 ks)
20. Zborník, formát: A5, väzba: V2, vnútro: papier 80 g BO, farebnosť: obálka: 4+0 ONL, vnútro: 4+4, matné lamino, počet strán: 60-92 náklad v ks (3 x tlač po 100 ks)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH,
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo,
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu/ a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (grafické spracovanie, tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (2. poschodie, bez výťahu) a ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.
9. Dodávateľ je povinný pred tlačou predmetu zákazky predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie grafické spracovanie predmetu zákazky.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín, presné množstvo, miesto plnenia a kontaktná osoba. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne.
11. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 4 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
12. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
13. Dodávateľ sa zaväzuje:
13.1. zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia,
13.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
14. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi.
15. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
16. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 5 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
17.  Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
18. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

5

1,00 súbor

33 574,48

29 471,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2021 11:56

02.09.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 288
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2021 12:00 - Vstupná ponuka 30 771,48 € Cena s DPH
20.08.2021 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka 30 771,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS