• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 12:10

Detail zákazky Z202117483

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2021 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2021 12:10

Základné údaje

Z202117483

OF-240020

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5908065

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

44801777

TOWDY s. r. o.

Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonerové náplne a pásky do tlačiarní

Tonerové náplne, pásky do tlačiarní

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30192320-0 - Pásky do tlačiarní
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonerové náplne a pásky do tlačiarní
Funkcia
Tonerové náplne a pásky do tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HPCF230X HP30X originálny toner ks 500
HP CF230X HP30X ks 800
HP CF232A HP32A originálny toner ks 350
HP CE226A ks 150
HP CE 505 X ks 10
HP CE 278 A ks 45
hP CB 436 A ks 60
HP  Q 2612 A ks 125
HP CB 435 A ks 15
HP CE 285 A ks 350
HP CF 283A HP 83A ks 290
HP Q 5949 A ks 5
HP CF 217 A HP17A ks 230
HP CF219A HP19A originálny valec ks 60
Brother TN-2120 ks 3
HAWO HM 800/850 originálna páska ks 50
HP DJ CH563EE black No. 301XL originálna náplň ks 5
HP DJ CH564EE color No. 301XL originálna náplň ks 3
OKI C310/330/MC351 black 3,5K ks 4
OKI C310/330/MC351 cyan 2K ks 2
OKI C310/330/MC351 magenta 2K ks 2
OKI C310/330/MC351 yellow 2K ks 2
OKI C801/821 black 7K ks 2
OKI C801/821 cyan 7,3K ks 1
OKI C801/821 magenta 7,3K ks 1
OKI C801/821 yellow7,3K ks 1
ZEBRA páska 2300 Wax. šírka 64 mm, dĺžka 74 mm ks 30
Canon Cartridge 731H black ks 10
Canon Cartridge 731 cyan ks 5
Canon Cartridge 731magenta ks 5
Canon Cartridge 731 yellow ks 5
Canon Cartridge 732H black ks 2
Canon Cartridge 732 cyan ks 1
Canon Cartridge 732 magenta ks 1
Canon Cartridge 732 yellow ks 1
Samsung MLT-D2092L SCX-4824/4828 ks 1
Kyocera P3055/TK-3190 25K ks 15
HP CF 410X ks 15
HP CF 411X ks 10
HP CF 412X ks 10
HP CF 413X ks 10
HP Q7553 A ks 15
HP CF 210 X ks 10
HP CF 211 A ks 10
HP CF 212 A ks 10
HP CF 213 A ks 10
Kyocera TK-685 originálny toner ks 6
Toner Xerox 106R01413 ks 6
Valec Xerox 101R00434 originálny valec ks 6
C6615DE ks 10
C6578D ks 10
Epson T6641 C13T66414A originálna náplň ks 6
Epson T6642 C13T66424A originálna náplň ks 6
Epson T6643 C13T66434A originálna náplň ks 6
Epson T6644 C13T66444A originálna náplň ks 6
Canon PGI-55OBK (čierna) 6431B001 originálna náplň ks 50
Canon CLI-551 BK (čierna) 6443B001 originálna náplň ks 50
Canon CLI-551 Y (žltá) 6446B001 originálna náplň ks 50
Canon CLI-551 C (azúrová) 6444B001 originálna náplň ks 50
Canon CLI-551 M (purpurová) 6445B001 originálna náplň ks 50
HP C2P10AE č. 651 originálna náplň ks 50
HP C2P11AE č. 651 originálna náplň ks 40
Epson série WF-C5xxx - T9451 Black XL originálna náplň ks 10
Epson série WF-C5xxx - T9442 Cyan L originálna náplň ks 10
Epson série WF-C5xxx - T9443 Magenta L originálna náplň ks 10
Epson série WF-C5xxx - T9444 Yellow L originálna náplň ks 10
Canon CRG-726 ks 200
Canon CRG-719H ks 50
Epson 110S ks 10
Epson S050690 ks 2
CANON PGI-35 ks 40
CANON SLI-36 ks 10
BROTHER TN-1090 ks 5
Brother DR-1090 (Valec) ks 2
HP CF259A ks 50
HP244A ks 3
Canon Cartridge 725 ks 5
Canon Cartridge 737 ks 10
Canon Cartridge 571 ks 5
Brother TN2320 ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje výlučne renovované tonery (refilabe toners) a originálne tonery (nie kazety kompatibilné, resp. akékoľvek iné náhrady!!! Porušenie danej podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
V cene musí byť zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz na miesto určené objednávateľom a likvidácia spotrebovaného materiálu.
Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru. Miestom plnenia sú dve zdravotnícke zariadenia v zriaďovacej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od oznámenia miest plnenia v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári, uzatvoriť Dodatok k tejto zmluve s každým zdravotníckym zariadením samostatne. Obsahom dodatku bude: rozčlenenie predmetu zákazky, predpokladaného množstva, miesta, spôsobu a lehoty dodania, kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo,. e-mail kontaktnej osoby oprávnenej kontaktnej osoby zodpovednej za predmetnú zákazku.
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého zmluvného produktu e-mailom do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť platné certifikáty ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerov a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerov do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť podľa § 15 ods.3 zák. NR SR č.223/20011 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní potvrdenie o registrácii na Obvodnom úrade životného prostredia na činnosť dopravcu odpadu, ktorý vykonáva prepravu odpadu pre vlastnú potrebu podľa § 98 ods.5 zák. NR SR č.79/20015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Tonery budú dodané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Renovované tonerové náplne musia spĺňať platné normy akosti a kapacity
Plnohodnotne renovované tonery musia mať nové súčiastky, ako sú optický valec, stierka, čip. V prípade nedodržania tejto požiadavky má objednávateľ právo takúto dodávku tonerov neprevziať a vrátiť dodávateľovi.
Objednávateľ nie je povinný prevziať tonerové náplne, ktoré majú zjavné vady vrátane poškodenia obalu. Vadou sa rozumie aj dodanie takého množstva tonerových náplní, ktoré nezodpovedná objednávke alebo ak tonerové náplne nespĺňajú technické vlastnosti a osobitné požiadavky na plnenie uvedené v zmluve.
Zaručenie profylaktiky tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) v prípade znečistenia zariadenia dodaným tonerom
Likvidácia prázdnych kaziet tonerov pri dodaní tovaru (výmena plných dodaných kaziet za prázdne pri dodávke tovaru)
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov, u ktorých sa zistí porucha pri ich nasadení do prevádzky po dobu 24 mesiacov od ich dodania
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím alternatívneho, kompatibilného (ekvivalentného) toneru je podmienené preskúmaním zariadenia servisným technikom dodávateľa, servisný technik bude prizvaný od objednávateľa a náklady na opravu sa budú zosobňovať podľa zodpovednosti buď na strane objednávateľa, alebo dodávateľa.
Identifikácia poruchy tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia zariadenia chybou toneru (vysypanie toneru, znečistenie papiera, iná chyba toneru).
V takom prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Zodpovednosť za vady:
Na originálne aj renovované tonerové kazety musí byť garantovaná záruka v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich prevzatia obstarávateľom.
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Platba bezhotovostne na faktúru. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH a potvrdený dodací list.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 48 hodín.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 1x týždenne.
Uvedené množstvá sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Objednávateľ požaduje výlučne renovované tonery (refilabe toners) a originálne tonery (nie kazety kompatibilné, resp. akékoľvek iné náhrady!!! Porušenie danej podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Navrhnutá hodnota Objednávateľ požaduje výlučne renovované tonery (refilabe toners) a originálne tonery (nie kazety kompatibilné, resp. akékoľvek iné náhrady!!! Porušenie danej podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Minulá zmluva bola s dodávateľom, ktorý dodával kompatibilné tonerové kazety a neprišlo z Vašej strany k odstúpeniu od zmluvy. Veríme, že tentokrát sa daná požiadavka bude striktne uplatňovať.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

12

4 079,00 ks

112 607,50

112 607,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.08.2021 11:42

02.09.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 258
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2021 14:33 - Vstupná ponuka 112 607,50 € Cena bez DPH
26.08.2021 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka 93 839,16 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS