• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2021 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2021 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2021 15:55

Detail zákazky Z202117469

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2021 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2021 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2021 15:55

Základné údaje

Z202117469

OF-231231

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5887164

Objednávateľ

17335655

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Komárne

Mederčská 39, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

50112287

HPA SK s.r.o.

Štúrova 30, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranný overal (kombinéza) CAT III typ 5/6

Ochranné pomôcky pre zdravotný personál

  • 33199000-1 - Lekárske odevy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranný overal (kombinéza) veľkosť L
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov, konfekčná veľkosť L ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyrobený z netkanej polypropylénovej textíli , certifikácia EN ISO 13982-1 Type 5 , certifikácia EN 13034 Type 6 , certifikácia EN 14126, kapucňa s pružnou hlavicou (na gumičku), zapínanie na zips s prelepením, pružné švy (alebo gumička) na zápästí a členkoch, elastický pás, balenie áno , áno , áno , áno , áno, áno, áno , áno , samostatné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy) v požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami a v stanovenej lehote. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru, ak omeškanie je dlhšie ako 10 pracovných dní Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke : minimálne 12 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. Súčasťou dodávky tovarov musí byť dvojmo dodací list a faktúra v tlačenej forme.
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena(ďalej tiež ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mederčská 39 (areál nemocnice), Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

19.08.2021 15:20 — 23.08.2021 13:00

50,00 ks

250,00

208,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle č. XIII. bod 8 - V súlade s opisným formulárom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.08.2021 14:40

17.08.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.08.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 19
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2021 10:12 - Vstupná ponuka 237,00 € Cena s DPH
17.08.2021 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka 225,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS