00632481
Centrum sociálnych služieb Fantázia
Belanského 12/8, Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Pracie, dezinfekčné, čistiace prostriedky
Pracie a čistiace prostriedky
Tovar, Služba
1. Pracie a dezinfekčné prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výber dodávateľa pracích a dezinfekčných prostriedkov. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia, t. j. budú vrátane dopravy a vyloženia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ariel tekutý prací gél 80 PD 4,4 l na farebnú bielizeň | ks | 55 | ||
Prací prostriedok BONUX 6kg, 80PD univerzal (prach) | ks | 55 | ||
Pantra Prof. PP priem. prací prášok 15kg | ks | 10 | ||
Toaletný papier Jumbo 19 cm, dvojvrstvový, 12 rolí v balení, farba biela | ks | 10 | ||
Toaletný papier Harmony 69 m, dvojvrstvový, 20rolí v balení, farba biela | ks | 20 | ||
Závesné guličky do WC, ks/3x50g | ks | 30 | ||
Drevená metla s čiernym konským vlasom, s dlhou drevenou rúčkou - voskovaná | ks | 5 | ||
Rukavice bi colour č. 8 | ks | 20 | ||
Mikroténové vrecká 25x35cm | ks | 40 | ||
Tekuté antibakteriálne toaletné mydlo, 5L | ks | 15 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena pre predmet zákazky bude vyjadrená v EUR s DPH. |
3. Zmluva sa uzatvorí na dobu určitú do 30.09. 2021 Začiatok plnenia dodávateľovi vzniká po uzatvorení zmluvy. |
4. Víťazný uchádzač predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody kontaktné údaje na nahlásenie objednávok v rozsahu meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo, e - mailová adresa. |
Víťazný uchádzač predloží prílohu č. ,, 1" jednotkové ceny predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH a cena spolu s DPH za komoditu do 3 pracovných dní. |
5. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
6. Objednávka musí obsahovať: špecifikáciu druhu a množstva tovaru, termín dodania. |
7. Ak v objednávke nebude uvedené inak, miestom dodania je pracovisko do Kysuckého Nového Mesta. |
8. Predávajúci dodá tovar na dohodnuté miesto na svoje vlastné nebezpečenstvo a náklady vrátane zabezpečenia a dodania všetkých dovozných licencií, colných povolení a iných úradných povolení. |
9. Predávajúci sa zaväzuje, že tovar bude dodávať bez tiarch, záložného práva ako aj iných práv zodpovedajúcich právam tretích osôb k cudzej veci. |
10. Odovzdanie tovaru kupujúcemu bude uskutočnené na základe dodacieho listu k tovaru v mieste dodania na základe objednávky kupujúceho. Predávajúci je povinný uvádzať v dodacom liste dátum výroby/dátum spotreby/dátum minimálnej trvanlivosti pre každý dodávaný tovar tak, aby bolo možné skontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti v čase dodania tovaru. V prípade uvedenia označenia Faktúra slúži ako dodací list kupujúci akceptuje toto označenie. |
11. Kupujúci je povinný písomne potvrdiť prevzatie tovaru na dodacom liste predloženom predávajúcim. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho vykonať pred prevzatím tovaru prehliadku tovaru a/alebo právo kupujúceho odmietnuť prevziať tovar, ktorý nie je dodaný riadne a/alebo včas a/alebo v súlade s touto zmluvou. |
12. Predávajúci je povinný umožniť kupujúcemu prehliadku tovaru pred jeho prevzatím. Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar, ak nie je dodaný riadne a/alebo včas. Ak kupujúci odmietne prevziať tovar, pretože nebol dodaný riadne a/alebo včas, predávajúci je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne najneskôr do 24 hodín dodať kupujúcemu tovar bez vád, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote dodania. |
13. Kúpna cena za tovar je jednotkovou cenou jednotlivých tovarov vrátane DPH a je cenou maximálnou. Kúpna cena podľa prvej vety tohto bodu je stanovená vrátane colných a daňových poplatkov a ďalších nákladov spojených s dodávkou, vrátane dopravy do miesta dodania, nákladov na obal a balenie tovaru a nákladov na vybavenie povolení. |
14. Kupujúci nebude poskytovať na plnenie predmetu zmluvy preddavok (zálohu). |
15. Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu na základe faktúry predloženej predávajúcim za predpokladu, že tovar bol dodaný riadne a včas a v súlade s touto zmluvou a prípadne ďalšími podmienkami bližšie určenými kupujúcim v objednávke. Prílohou faktúry musí byť dodací list potvrdený kupujúcim. |
16. Faktúra je splatná do 30 – tich dní odo dňa doručenia faktúry spolu s dodacím listom potvrdeným kupujúcim. Deň zaplatenia kúpnej ceny je deň pripísania fakturovanej kúpnej ceny z účtu kupujúceho na účet predávajúceho. |
17. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený kupujúcim. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje a/alebo v prípade, ak faktúra nebude obsahovať potvrdený dodací list a/alebo v prípade, ak dodací list bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru vrátiť pred jej splatnosťou. |
18. Opravenej alebo novej faktúre spolu s doplnenou prílohou plynie nová 30 – dňová lehota splatnosti odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
19. Predávajúci sa zaväzuje, že tovar v čase jeho dodania kupujúcemu neprekročí prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby, alebo prvú tretinu doby minimálnej trvanlivosti. |
20. Predávajúci poskytuje na tovar záruku za akosť a to minimálne do uplynutia doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti. |
21. Kupujúci je povinný reklamovať vady dodaného tovaru elektronicky e – mailom do 48 hodín od ich zistenia. |
22. Predávajúci je na základe reklamácie kupujúceho povinný poškodený (vadný) tovar vymeniť za bezvadný tovar, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 dní od reklamovania vady kupujúcim. Kupujúci si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) tovaru, vrátenie kúpnej ceny. |
23. Ak po odovzdaní tovaru dôjde zo strany kupujúceho k poškodeniu tovaru preukázateľne vplyvom neodborného zásahu, nejedná sa o záručnú udalosť. Záruka sa nevzťahuje ani na poškodenie tovaru spôsobené nevhodnou manipuláciou, skladovaním, alebo jeho použitím v rozpore s pokynmi uvedenými v návode na použitie a/alebo na obale tovaru. |
24. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho dňom prevzatia tovaru kupujúcim. |
25. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v momente prevzatia tovaru kupujúcim. |
26. Ak je kupujúci v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny, má predávajúci právo na úrok z omeškania vo výške podľa predpisov obchodného práva. |
27. V prípade, ak predávajúci poruší ktorúkoľvek povinnosť stanovenú v tejto zmluve alebo vyplývajúcu z tejto zmluvy, má kupujúci právo na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny stanovenej pre konkrétny tovar v objednávke. Tým nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody, ktorá presahuje výšku zmluvnej pokuty. |
28. Omeškanie predávajúceho s dodaním tovaru o viac ako 1 kalendárny deň a/alebo nedodanie tovaru vôbec a/alebo oznámenie predávajúceho, že nie je schopný dodať tovar podľa objednávky kupujúceho sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy a zakladá kupujúcemu právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
29. Kupujúci je oprávnený od tejto rámcovej dohody odstúpiť, ak: |
a) predávajúci podstatne poruší niektorú zo svojich povinností podľa tejto zmluvy, |
b) predávajúci poruší niektorú zo svojich povinností podľa tejto zmluvy iným než podstatným spôsobom a takéto porušenie nenapraví ani v dodatočnej primeranej lehote na nápravu, |
c) okolnosti vylučujúce zodpovednosť predávajúceho trvajú viac ako 60 dní, |
d) predávajúci stratil spôsobilosť vyžadovanú zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a/alebo stratil iné právne, alebo vecné predpoklady na riadne plnenie tejto zmluvy a/alebo sa po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy ukázali nepravdivými vyhlásenia predávajúceho |
e) v rámci kontroly verejného obstarávania zákazky, ktorej výsledkom je táto zmluva bolo konštatované porušenie zákona, |
f) na majetok predávajúceho je vyhlásený konkurz a/alebo konkurzné konanie bolo zastavené pre nedostatok majetku a/alebo je predávajúcemu povolená reštrukturalizácia a/alebo predávajúci vstúpi do likvidácie, preruší, alebo iným spôsobom skončí svoju podnikateľskú činnosť a/alebo poskytovateľ predá svoj podnik alebo časť podniku, |
g) u predávajúceho prebehla zmena kontroly, organizačná zmena, zmena právnej formy, zmena štatutárnych orgán a tieto zmeny nie sú pre objednávateľa konajúc rozumne a odôvodnene akceptovateľné a/alebo nie sú súladné so zákonom o VO, |
h) právoplatným rozhodnutím Protimonopolného úradu SR bolo konštatované, že predávajúci sa pri získaní zákazky, ktorej výsledkom je táto zmluva, dopustil kolúzneho správania a/alebo v prípade, ak poskytovateľ iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber víťazného uchádzača, a tým narušil alebo ohrozil hospodársku súťaž, |
i) je splnený niektorý z dôvodov na odstúpenie od zmluvy podľa § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
j) z iných zákonných dôvodov. |
30. V prípade odstúpenia od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán k dátumu nadobudnutia účinnosti odstúpenia od zmluvy. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
31. Obe zmluvné strany môžu zmluvu písomne vypovedať aj bez udania dôvodu. |
32. Zmluvné strany sa zaväzujú, že všetky spory vyplývajúce z tejto dohody budú riešiť osobným rokovaním o možnej dohode. Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy sa riadia slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu. |
33. Výrobky môžu byť nahradené ekvivalentnými výrobkami, ktoré však spĺňajú požiadavku min. % obsahu základných zložiek ako i kvalitatívnu úroveň príkladových výrobkov. |
Pohľadávka nebude postupiteľná tretej osobe. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Belanského 12/8, Kysucké Nové Mesto, Kysucké Nové Mesto, Žilinský, Slovenská republika
25.08.2021 13:20 — 30.09.2021 13:21
1,00 ks
2 333,00
2 333,00
Zmluva sa uzatvorí na dobu určitú do 30.09. 2021 Začiatok plnenia dodávateľovi vzniká po uzatvorení zmluvy. Víťazný uchádzač predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody kontaktné údaje na nahlásenie objednávok v rozsahu meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo, e - mailová adresa. Víťazný uchádzač predloží prílohu č. ,, 1" jednotkové ceny predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH a cena spolu s DPH za komoditu do 3 dní
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2021 11:45
24.08.2021 09:28
24.08.2021 09:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2021 21:12 - Vstupná ponuka | 2 264,95 | € | Cena s DPH |
24.08.2021 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 246,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: