00632783
Centrum sociálnych služieb ORAVA
Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK
51636077
LAMRON s.r.o.
J. Goliána 8923/37 , Martin, 03601, SVK
Zemiaky
zemiaky konzumné, zemiaky nové
Tovar, Služba
|
1. Zemiaky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodávka konzumných zemiakov pre potreby stravovacieho zariadenia |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zemiaky konzumné, varné typ A, I. akosť | kg | 18500 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy |
| Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
| Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované priebežne, dodanie raz za týždeň, v pracovných dňoch v čase 07:00-10:00 na mieste plnenia, dodávka tovaru bude prebiehať na základe telefonickej alebo e-mailovej objednávky. |
| Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný dekádne. |
| Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
| Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. |
| Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
| Doba trvania plnenia je 12 mesiacov, odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
| Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo d§a jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
| Názov | Upresnenie |
| Všeobecné požiadavky na zemiaky: | Zemiaky varného typu A |
| - | So žltou alebo bielou dužinou |
| - | Zemiaky musia byť celé, bez chýbajúcich častí. Musia byť bez známok poškodenia, ktoré by narušovali ich celistvosť. |
| - | Vzhľad zemiakov musí zodpovedať deklarovanej odrode |
| - | Zemiaky musia byť zdravé, bez zjavne vykazujúcich chýb na povrchu alebo dužine |
| - | Zemiaky musia byť čisté, bez viditeľného znečistenia cudzími látkami na povrchu, okrem kúskov prilepenej zeminy. |
| - | Zemiaky musia byť pevné ( podľa odrody) |
| - | Zemiaky pri dodaní objednávateľovi nesmú byť naklíčené, |
| - | Zemiaky musia byť bez nadmernej povrchovej vlhkosti |
| - | Zemiaky musia bez byť cudzieho pachu a chuti. |
| - | Zemiaky musia byť nezelené, nezamrznuté, bez známok hniloby. |
| - | Balené v spotrebiteľskom balení 10 kg. |
| skladovateľnosť | dva mesiace |
Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
5 900,00
4 916,00
Predávajúci vyhlasuje, že je spôsobilý n´plniť predmet tejto rámcovej dohody v súlade so zákonom č. 152/1995 z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.08.2021 09:34
23.08.2021 12:00
23.08.2021 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.08.2021 07:15 - Vstupná ponuka | 5 881,15 | € | Cena s DPH |
| 23.08.2021 07:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 881,15 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: