• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 12:50

Detail zákazky Z202117448

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 12:50

Základné údaje

Z202117448

OF-239956

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5893517

Objednávateľ

00632783

Centrum sociálnych služieb ORAVA

Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK

Dodávateľ

51636077

LAMRON s.r.o.

J. Goliána 8923/37 , Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiaky

zemiaky konzumné, zemiaky nové

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03200000-3 - Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
  • 03210000-6 - Obilniny a zemiaky
  • 15310000-4 - Zemiaky a zemiakové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemiaky
Funkcia
Dodávka konzumných zemiakov pre potreby stravovacieho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zemiaky konzumné, varné typ A, I. akosť kg 18500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované priebežne, dodanie raz za týždeň, v pracovných dňoch v čase 07:00-10:00 na mieste plnenia, dodávka tovaru bude prebiehať na základe telefonickej alebo e-mailovej objednávky.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný dekádne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Doba trvania plnenia je 12 mesiacov, odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo d§a jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Názov Upresnenie
Všeobecné požiadavky na zemiaky: Zemiaky varného typu A
- So žltou alebo bielou dužinou
- Zemiaky musia byť celé, bez chýbajúcich častí. Musia byť bez známok poškodenia, ktoré by narušovali ich celistvosť.
- Vzhľad zemiakov musí zodpovedať deklarovanej odrode
- Zemiaky musia byť zdravé, bez zjavne vykazujúcich chýb na povrchu alebo dužine
- Zemiaky musia byť čisté, bez viditeľného znečistenia cudzími látkami na povrchu, okrem kúskov prilepenej zeminy.
- Zemiaky musia byť pevné ( podľa odrody)
- Zemiaky pri dodaní objednávateľovi nesmú byť naklíčené,
- Zemiaky musia byť bez nadmernej povrchovej vlhkosti
- Zemiaky musia bez byť cudzieho pachu a chuti.
- Zemiaky musia byť nezelené, nezamrznuté, bez známok hniloby.
- Balené v spotrebiteľskom balení 10 kg.
skladovateľnosť dva mesiace

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

5 900,00

4 916,00

Predávajúci vyhlasuje, že je spôsobilý n´plniť predmet tejto rámcovej dohody v súlade so zákonom č. 152/1995 z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2021 09:34

23.08.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2021 07:15 - Vstupná ponuka 5 881,15 € Cena s DPH
23.08.2021 07:15 - Najvýhodnejšia ponuka 5 881,15 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS