• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2021 14:50
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2021 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2021 15:45

Detail zákazky Z202117441

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2021 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2021 14:50
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2021 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2021 15:45

Základné údaje

Z202117441

OF-239947

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5899536

Objednávateľ

35538562

ARCUS - Špecializované zariadenie a zariadenie pre seniorov

Skladná 4, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky a dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Stravné poukážky a dodanie stravných poukážok
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2,4 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky eur 3,83
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok počas trvania zmluvy ks 2920
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok mesačne priemerne ks 248
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje Kalendárny rok platnosti stravnej poukážky alebo zistiteľné inak
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo zistiteľné inak
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný zabezpečiť tlač stravovacích poukážok, ich balenie, dopravu a doručenie objednaného množstva stravných poukážok do sídla Objednávateľa.
Stravné poukážky bude Objednávateľ objednávať mesačne, formou písomnej, resp. e-mailovej objednávky. V mesačných objednávkach Objednávateľ uvedie presné množstvo stravných poukážok pre príslušný mesiac.
Dodávateľ je povinný doručiť stravné poukážky v objednanom množstve, nominálnej hodnote na základe písomnej objednávky, do sídla Objednávateľa do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa prijatia objednávky.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet dodávky len zamestnancom oprávnených v mene Objednávateľa dodávku prevziať. Objednávateľ určí oprávnených zamestnancov po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. Pre stravné lístky objednané na XI. a XII. mesiac sa požaduje doba platnosti nasledujúceho roku.
Úhrada bude realizovaná na základe mesačnej fakturácie, po splnení mesačného dodania stravných poukážok, bezhotovostným platobným stykom na účet Dodávateľa. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnutie služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH
Poplatok za poskytnuté služby dodávateľovi pokrýva obstarávacie náklady, náklady na tlač, náklady na doručenie stravovacích poukážok, balné, DPH, poistné, manipulačný poplatok, poplatok za vystavenie faktúry, za spracovanie objednávky, náklady na výmenu stravných poukážok, prípadne akéhokoľvek ďalšie finančné plnenie spojené s dodaním predmetu.
Výška poplatku za poskytnuté služby je vyjadrená percentom (%) z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v provízii Dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom (%) sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Dodávateľ do 6 (šesť) dní od uzavretia zmluvy predloží rozpis celkovej ceny predmetu dodávky: konečnú cenu za 1 ks (jeden ks) stravnej poukážky v nominálnej hodnote 3,83 € vrátane provízie a vrátane DPH.
V prípade zmeny legislatívy je Objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota- 1 mesiac - od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby na ktorú bola uzatvorená aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluvu.
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravných poukážok raz mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Skladná, 4, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.09.2021 10:55 — 31.07.2022 10:55

2 920,00 ks

11 183,60

11 183,60

Nemáme vlastné návrhy plnenia zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2021 14:32

26.08.2021 14:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2021 15:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 36
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2021 15:06 - Vstupná ponuka 11 183,60 € Cena s DPH
23.08.2021 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka 11 183,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS