30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35955678
SOITRON, s.r.o.
Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK
Rozšírenie klientskych licencií a aktualizácia softvérového bezpečnostného vybavenia
bezpečnostné vybavenie, autentifikačné zariadenie, softvér, overovanie, migrácia
Tovar, Služba
1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Rozšírenie klientskych licencií a aktualizácia softvérového bezpečnostného vybavenia |
Predmetom je rozšírenie súčasného riešenia Cisco ASA5555 v zapojení pre dosiahnutie vysokej dostupnosti o licencie zabezpečeného sieťového pripojenia pre užívateľov. Požadujeme rozšírenie systému pre zabezpečené overovanie užívateľov pre prístup zo sietí, ktoré sú považované za externé a migráciu autentifikácie a autorizácie súčasného riešenia Cisco ACS do podporovaného prostredia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná v nasledovných častiach: - 1. Dodávka technického a licenčného softvérového vybavenia - Autentifikačné zariadenie vo vysokej dostupnosti vrátane autentifikačného softvéru. - 2. Inštalácia technického vybavenia. - 3. Inštalácia softvérového licenčného vybavenia. - 4. Zaškolenie obsluhy. - 5. Záručná doba a technická podpora. | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poznámka: | Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti 2. Technická špecifikácia predmetu zákazky - Nekvantifikovateľné technické vlastnosti. |
2. Technická špecifikácia predmetu zákazky
|
|
---|---|
Funkcia |
2. Kvantifikovateľné technické vlastnosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1. Dodávka technického a licenčného softvérového vybavenia - Autentifikačné zariadenie vo vysokej dostupnosti vrátane autentifikačného softvéru ako aj softvéru pre vzdialený užívateľský prístup | celok | 1 | ||
2.2. Inštalácia technického vybavenia | celok | 1 | ||
2.3. Inštalácia softvérového licenčného vybavenia | celok | 1 | ||
2.4. Zaškolenie obsluhy pre min. dvoch (2) zamestnancov v trvaní min. dva (2) dni | celok | 1 | ||
2.5. Záruka a servisná podpora v trvaní min. 36 mesiacov - servis na hardvér a softvér | celok | 1 |
3. Technická špecifikácia predmetu zákazky
|
|
---|---|
Funkcia |
3. Nekvantifikovateľné technické vlastnosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1. Autentifikačné zariadenie (Small Secure Network Server for ISE Applications) | ks | 2 | ||
3.2. Softvér pre autentifikačné zariadenie (Cisco Identity Service Engine Premier Subscription) - (Vzhľadom na rozšírenie súčasného riešenia, integráciu so súčasnými už inštalovanými zariadeniami a migráciu z prostredia Cisco ACS uvádzame konkrétne zariadenia.) | ks | 1500 | ||
3.3. Softvér pre zabezpečenie vzdialeného užívateľského prístupu (Cisco AnyConnect Apex License) | ks | 1500 | ||
3.4. Inštalácia a konfigurácia | celok | celok | ||
3.5. Záruka na autentifikačné zariadenie a softvérové vybavenie | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ad 3.1.1. Pre vylúčenie závislosti na virtualizačnej platforme, či inom softvérovom riešení požadujeme hardvérové zariadenie s vlastnosťami:- Max. 1U montovateľné do štandardného dátového rozvádzača- 2 redundantné napájacie zdroje- Konektivita min. 6x 1Gb ukončená konektorom RJ45- Min. 32GB operačnej pamäte- Min. CPU architektúry x86 s 8 jadrami a základnou frekvenciou 2GHz- Min. 600GB HDD ako interné úložisko pre základný softvér, logovanie a manažment. | |
Ad 3.1.2. Centralizovaný manažment prostredníctvom GUI, Integrácia s externými autentifikačnými mechanizmami: Microsoft Active Directory, Lightweight Directory Access Protocol (LDAP), RADIUS, Podpora členenia do bezpečnostných skupín a tagovania bezpečnostných skupín, Dvojfaktorové overenie: podpora minimálne RSA One-Time Password (OTP), certifikačné autority min. Microsoft CA, Open Database Connectivity (ODBC) a SAML,Podpora ACL, VLAN, URL redirection, Podpora autorizácie a autentifikácie na základe užívateľského účtu naprieč aplikačnými vrstvami bez potreby implementácie 802.1X (pasívna | |
Ad 3.1.2. pokračovanie: - autentifikácia). Integrácia overovania prístupov zo zariadenia perimetra na platforme Cisco ASA5555,Podpora AAA mechanizmov s rozpoznaním užívateľa a zariadenia, min. PAP, MS-CHAP, EAP-MD5, PEAP, EAP-Flexible prostredníctvom FAST, TLS, TTLS.Podpora pre vynucovanie politiky zhody v min. rozsahu:- Autentifikácia užívateľa a/alebo zariadenia- Kontrola koncového zariadenia voči bezpečnostnému profilu,- Karanténa – limitovaná VLAN,- Kontrolao aktualizácie OS,o existencie antimalware softvéru,o existencie lokálneho firewallu,o enkrypcie disku, | |
Ad 3.1.2. pokračovanie: - o pripojených USB zariadení - Aplikácia politiky zabezpečenia – WSUS, spustenie aplikácie, skriptu, politiky pre zabezpečenie zariadenia, - Autorizácia – prístup do definovanej VLAN, zaradenie do bezpečnostnej skupiny | |
Ad 3.1.3 Zabezpečené dátové pripojenie zo vzdialených externých sietí prostredníctvom siete Interneto do siete Objednávateľa s použitím akéhokoľvek softvérového klienta s protokolom IPSec IKEv2, Možnosť definície zabezpečeného pripojenia pre jednotlivé aplikácie – mikrosegmentácia, Identifikácia a vizualizácia pripojených zariadení a užívateľov v manažment GUI, Integrácia so systémovým softvérom pre autentifikačné zariadenie ponúkané Dodávateľom pre vynucovanie bezpečnostných politík na kontrolu súladu. | |
Ad 3.1.4. Dovoz do miesta inštalácie, rozbalenie, likvidácia obalov. Inštalácia do dátového stojanu a pripojenie k el. a dátovej sieti Objednávateľa. Inštalácia softvéru a aplikovanie posledných aktualizácií. Konfigurácia pripojení do existujúcej siete Objednávateľa a to v min. rozsahu: - Konfigurácia overenia voči AD, definíciu a realizáciu užívateľských skupín v AD zrealizuje Objednávateľ - Konfigurácia dvoj-faktorovej autentifikácie voči MS CA/PKI, resp. lokálnej CA - Konfigurácia overovania užívateľov pri prístupe z externých sietí voči Cisco ASA5555 | |
Ad 3.1.4. pokračovanie: - Aplikácia užívateľských licencií - Implementácia vzorovej bezpečnostnej politiky prihláseného užívateľa - Otestovanie správnosti konfigurácie na min. 5 vybraných užívateľských účtoch - Prevádzková dokumentácia v rozsahu implementácie so step-by-step postupom rozširovania počtu užívateľov Akceptačným kritériom bude: - Dodávka a inštalácia HW/SW produktov - Overenie aktívnej záruky výrobcu - Pripojenie min. 5 rôznych užívateľských účtov a úspešné otestovanie správnosti konfigurácie. | |
Ad 3.1.5. Záruka technická podpora v trvaní min. 36 mesiacov, servis na hardvér a softvér s uvedením zariadenia do plnohodnotného prevádzkovaného stavu do max. 8 hodín od nahlásenia prípadu; s možnosťou nahlasovať poruchy v režime 24x7. V zmluvnej cene musí byť obsiahnutý nárok na aktualizáciu firmware a záplat pokrytých zariadení po dobu servisnej podpory. | |
Ad 3.2 Inštalácia dodaného technického vybavenia zahŕňa pripojenie k el. sieti, fyzickú inštaláciu, pripojenie ku komunikačným sieťam LAN a diagnostiku na overenie správnej funkčnosti pred nasadením do prevádzky.) | |
Ad 3.3. Inštalácia zahŕňa aktiváciu dodaného licenčného softvérového vybavenia spolu s konfiguráciou autentifikačného softvéru ako aj softvéru pre vzdialený prístup používateľov podľa požiadavky objednávateľa. | |
Ad 3.4 Odborné zaškolenie obsluhy pre min. 2 zamestnancov pre dodávané riešenie v rozsahu správy a prevádzky dodávaného riešenia v trvaní min. 2 dni v priestoroch objednávateľa. | |
Ad 3.5 Záruka a technická podpora v trvaní min. 36 mesiacov, servis na hardvér a softvér s uvedením zariadenia do plnohodnotného prevádzkovaného stavu do max. 8 hodín od nahlásenia prípadu; s možnosťou nahlasovať poruchy v režime 24x7. V zmluvnej cene musí byť obsiahnutý nárok na aktualizáciu firmware a záplat pokrytých zariadení po dobu servisnej podpory. |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1. až 5. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (dodávka, doprava, vykládka, inštalácia, zaškolenie, záruka a servisná podpora) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom |
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť na zverejnené kontaktné údaje Objednávateľa jeho návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením technických parametrov, podrobnej konfigurácie a opisom splnenia jednotlivých požadovaných technických kritérií predmetu Zmluvy. |
3. V prípade, že Dodávateľom navrhované riešenie nespĺňa požadované parametre, je Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní nahradiť toto riešenie plnením plne zodpovedajúcim požiadavkám Objednávateľa. |
4. Miestom plnenia je ústredie objednávateľa v Bratislave. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia s kontaktnými osobami v mieste plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
5. Lehota na dodanie predmetu zákazky uvedeného v bode 1. bude max. do 6 týždňov od účinnosti zmluvy. |
6. Lehota na inštaláciu dodaného technického a licenčného softvérového vybavenia a zaškolenie obsluhy podľa bodov 2.2., 2.3. a 2.4. je max. do 5 týždňov od ich dodania. |
7. Dodávateľ dodá predmet zmluvy najneskôr do 14 dní odo dňa obdržania výzvy od Objednávateľa o jeho pripravenosti prevziať predmet zmluvy. |
8. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. |
9. Súčasťou dodávky musí byť všetka zodpovedajúca kabeláž na vzájomné pripojenie dodaných zariadení do existujúcej infraštruktúry Objednávateľa. |
10. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej atechnickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. Rozbalený, použitý, či repasovaný tovar nebude akceptovaný. Požaduje sa dodávka nových zariadení od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú ochrannými prvkami výrobcu t.j. |
10. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike. |
11. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu. |
12. Súčasťou dodávky je doručenie predmetu plnenia na miesto plnenia, inštalačné a konfiguračné práce certifikovanými technickými pracovníkmi dodávateľa do produkčného prostredia. |
13. Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešnú implementáciu dodaných zariadení do produkčného prostredia- analýza požiadaviek na pripojenie a konfiguráciu- Kontrola matíc kompatibility- Aktualizácia potrebných firmvérov- Pripojenie do okolitej infraštruktúry, konfigurácia parametrov na základe analýzy- Inštalácia potrebných komponentov pre úspešné nasadenie do produkčného prostredia- Sledovanie systému v pilotnej prevádzke a ladenie výkonu počas obdobia najmenej 4 týždňov od uvedenia do prevádzky- Akceptačné testy - návrh scenárov pre akceptačné testovanie |
13. a po implementácii, minimálne v rozsahu preukázania požiadaviek na vysokú dostupnosť a požadovaných výkonových parametrov- Zaškolenie obsluhy - konfiguračná dokumentácia v rozsahu implementácie a zaškolenie min. 2 osôb v mieste plnenia a to v rozsahu min. 2 dni, na zabezpečenie prevádzkových činností v produkčnej prevádzke |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, ktorá bude vyhotovená v členení podľa jednotlivých miest plnenia. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za technické a licenčné softvérové vybavenie podľa bodu 1. podpísaním preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený preberací protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za inštaláciu technického a licenčného softvérového vybavenia a zaškolenie podľa bodov 2., 3. a 4. podpísaním akceptačného protokolu o vykonaní inštalácie a zaškolenia oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený akceptačný protokol o vykonaní inštalácie a zaškolenia bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
4. Cena za poskytovanie servisnej podpory v trvaní 36 mesiacov podľa bodu 5. bude fakturovaná jednorazovo. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom podpísania akceptačného protokolu o vykonaní inštalácie podľa bodu 3. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený výkaz poskytovaných služieb bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
5. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
7. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
8. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú |
8. alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
9. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné |
1. overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok |
1. elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
2. zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Uchádzač môže ponúknuť i kompatibilné ekvivalenty, rešpektujúc záručné podmienky a plnú funkčnosť a nezmenené vlastnosti avšak plne kompatibilné so súčasne implementovanými technológiami z dôvodu ochrany už zrealizovanej investície. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
6. Porušenie ktorejkoľvek podmienky bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia podmienok ustanovených touto Zmluvou zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený fakturovať Zmluvnú pokutu vo výške 5000,- EUR bez DPH jednorazovo. Právo na náhradu preukázateľne spôsobenej škody týmto nie je dotknuté. |
7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
29. augusta 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
08.09.2021 08:00 — 30.12.2022 14:00
1,00 celok
170 400,00
170 400,00
Podľa osobitných požiadaviek na plnenie podľa objednávkového formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.08.2021 11:09
06.09.2021 12:00
06.09.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.09.2021 11:54 - Vstupná ponuka | 168 000,00 | € | Cena s DPH |
06.09.2021 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 137 383,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: