• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 11:50

Detail zákazky Z202117428

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 11:50

Základné údaje

Z202117428

OF-240006

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5893471

Objednávateľ

00610968

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trenčíne

Nemocničná 4, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

31352839

PRAGOLAB s.r.o.

Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vysokootáčková (veľkoobjemová) centrifúga s príslušenstvom

centrifúga, vysokootáčková

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 42931000-1 - Odstredivky
  • 42931100-2 - Laboratórne odstredivky a príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vysokootáčková (veľkoobjemová) centrifúga s príslušenstvom
Funkcia
Vysokootáčková veľkoobjemová centrifúga
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vysokootáčková centrifúga s chladením pre centrifugácie vzoriek, s celkovým možným objemom minimálne 3000 ml (min. 4x750ml) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vysokootáčková centrifúga s chladením pre centrifugácie vzoriek, s celkovým možným objemom minimálne 3000 ml (min. 4x750ml)
Možnosť regulácie teploty v rozsahu min. – 20°C - +40°C, s funkciou predchladenia komory
Pamäť na uloženie programov min. 20
Možnosť prepínania medzi rpm a rcf
Možnosť nastavenia nábehových a brzdných rámp min. 10
Možnosť nastavenia centrifugačného času min. v rozsahu 30 s – 90 min
Možnosť dosiahnutia min. 5400 g s požadovaným výkyvným rotorom a min. 13 100 g s požadovaným uhlovým rotorom
Súčasťou dodávky sa požaduje výkyvný rotor so závesmi a adaptérmi pre centrifugáciu 750 ml centrifugačných fľiaš
Súčasťou dodávky sa požaduje uhlový rotor s adaptérmi pre centrifugáciu 15ml a 50 ml skúmaviek s okrúhlym aj kónickým dnom a centrifugačných fľiaš s objemom 250 ml
Súčasťou dodávky sa požaduje 24 centrifugačných fľiaš 750 aj 250 ml, materiál PPCO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z tohto zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
Objednávateľ si vyhradzuje  právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak organizácii ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Objednávateľ zaplatí dodávateľovi cenu za predmet plnenia na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom objednávateľa podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie predmetu plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať aj inštaláciu predmetu zákazky, jeho spustenie do prevádzky, zaškolenie pracovníkov objednávateľa a manuál v slovenskom (českom) jazyku a orginálny manuál.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality ako aj na jneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie.
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa, aby v čase plnenia predmetu zákazky v prípade ukončenia doby exspirácie tieto tovary vymenil za tovar s platnou dobou exspirácie bez akéhokoľvek finančného vyrovnania.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu 24 mesiacov.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný  reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby, pričom je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpočet spolu s tabuľkou plnenia špecifikácií.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.08.2021 07:00 — 31.08.2021 15:30

1,00 kus

24 868,80

20 724,00

Podľa podmienok v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2021 08:00

23.08.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 374
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2021 11:22 - Vstupná ponuka 24 868,80 € Cena s DPH
23.08.2021 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 24 867,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS