• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 08:50

Detail zákazky Z202117387

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 08:50

Základné údaje

Z202117387

OF-240171

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5893485

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

35849584

SAWBAC Slovensko, a.s.

Jakubov 49, Jakubov, 90063, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a toaletné prostriedky

Čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, umývacie prostriedky, odmasťovacie prostriedky, vedrá, handry, zmetáky, toaletný papier

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 39833000-0 - Protiprachové prostriedky
  • 39542000-3 - Handry
  • 33761000-2 - Toaletný papier

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace, dezinfekčné a umývacie prostriedky
Funkcia
Vhodné na všetky plochy a povrchy bez rizika poškodenia a potreby následného oplachu.
Čistiace, dezinfekčné a umývacie prostriedky určené na umývanie, dezinfekciu sociálnych zariadení a ostatných plôch bez obsahu chlóru a alkoholu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
WC zvon ks 10
Metla 40cm + násada ks 10
Metla 60cm + násada ks 2
Metla "ryžák" + násada ks 5
WC gel 500ml ks 100
Prachovka ks 30
Zmetáčik ks 15
Zmeták s lopatkou PVC ks 10
Mop na podlahu komplet ks 15
Náhradný mop - návlek ks 20
Savo perex 1l ks 60
Pulirapid (expert) ks 15
 2. Toaletné prostriedky
Funkcia
toaletné prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier 1 vrstvový ks 3000
Toaletný papier 2 vrstvový ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Toaletný papier 1 vrstvový jednovrstvový. nebielený, nearomatizovaný, dĺžka návinu 50m v rolke,1x400 útržkov
Toaletný papier 2 vrstvový dvojvrstvový, farba biela, nearomatizovaný, dĺžka návinu min. 23m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra, vrátane dodacieho listu s jednotkovými cenami zaokrúhlenými na dve desatinné miesta.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi návrh predmetu plnenia na odsúhlasenie.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Požadujeme vytvoriť 2 faktúry podľa skupín: 1 faktúra - Čistiace, dezinfekčné a umývacie prostriedky, 2 faktúra - Toaletné prostriedky
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotkových cien bez DPH a aj s DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14.00 hod.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami.
Požaduje sa dodržanie uvádzaných množstiev, balení a farieb.
Požaduje sa aby v rámci jednotlivých položiek boli dodávané rovnaké značky výrobkov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

24.08.2021 07:30 — 27.08.2021 14:30

1,00 kompletná dodávka podľa opisného formulára

1 411,55

1 176,29

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh plnenia požadujeme špecifikáciu s minimálne rovnakou alebo vyššou kvalitou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2021 08:14

23.08.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 741
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2021 10:07 - Vstupná ponuka 1 411,55 € Cena s DPH
20.08.2021 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 410,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS