• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2021 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 11:05

Detail zákazky Z202117385

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2021 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 11:05

Základné údaje

Z202117385

OF-240174

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5891389

Objednávateľ

00321796

Mesto Žilina

Námestie obetí komunizmu 1, Žilina, 01131, SVK

Dodávateľ

31432484

FINAL - CD spol. s r.o.

Škultétyho 437/18, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nové motorové vozidlo úžitkové dodávkové veľkosti L3-L4 – pojazdná dielňa

Motorové vozidlo, preprava osôb, preprava tovaru

  • 34136200-1 - Dodávkové automobily skriňové

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pojazdná dielňa, vozidlo údržby a servisu správy verejného priestranstva
Funkcia
Pojazdná dielňa, vozidlo údržby a servisu správy verejného priestranstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výkon motora kW 95
Zdvihový objem cm3 1900
Točivý moment Nm pri ot/m 250/1750
Objem nádrže l 60
Priemerná spotreba (kombinovaná) l/100 km 9
Rozmer batožin. priestoru-šírka mm 1800
Rozmer batožin. priestoru-výška mm 1900
Rozmer batožin. priestoru-dĺžka mm 2450
Počet dverí ks 4
Počet miest na sedenie ks 6 9
Motorové vozidlo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh paliva diesel alebo benzín
Prevodovka manuálna alebo automatická
Cena zahŕňa centrálne zamykanie na diaľkové ovládanie +kľúč s DO
Cena zahŕňa stierače 2 rýchlosti stierania, cyklovač
Cena zahŕňa airbag pre vodiča
Cena zahŕňa systém ABS+ESP
Cena zahŕňa posilňovač riadenia
Cena zahŕňa elektronický imobilizér
Cena zahŕňa otáčkomer
Cena zahŕňa elektrické otváranie predných okien
Cena zahŕňa autorádio
Cena zahŕňa klimatizácia
Cena zahŕňa rezerva - koleso
Cena zahŕňa zimné pneumatiky na diskoch- sada všetkých kolies
Cena zahŕňa letné pneumatiky na diskoch- sada všetkých kolies
Cena zahŕňa 12V zásuvka
Cena zahŕňa bočné ochranné plastové lišty
Cena zahŕňa pravé bočné dvere posuvné plechové s oknom
Cena zahŕňa výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča
Cena zahŕňa povinná výbava
Cena zahŕňa alarm
Cena zahŕňa ťažné zariadenie
Cena zahŕňa zadná kamera + senzory
Cena zahŕňa tempomat
Cena zahŕňa úložný priestor pod stropom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ musí byť predajca vozidiel, o čom doloží doklad do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť ekvivalentného výrobku len v prípade ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne funkčné parametre a technické, úžitkové vlastnosti.
Dodávateľ je povinný dodať motorové vozidlo riadne a včas, v súlade s požiadavkami, bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania, ako nové vozidlo, nejazdené treťou osobou.
Za deň dodania predmetu plnenia sa bude požadovať deň jeho protokolárneho odovzdania objednávateľovi, protokol bude potvrdený podpisom zástupcov oboch zmluvných strán.
Kúpna cena bude uhradená Objednávateľom na základe daňového dokladu-faktúry (musí spĺňať náležitosti daňového dokladu), vystavenej Dodávateľom v dvoch originálnych vyhotoveniach na základe odovzdávacieho protokolu, objednávateľ neposkytuje zálohu. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, do sídla objednávateľa, pracovný deň v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod.,
Objednávateľ doručí dodávateľovi (elektronickou poštou) do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy:a) adresu sídla objednávateľa, kde dodávateľ odovzdá a objednávateľ preberie tovar, ktorý je predmetom zmluvy,b) meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za prevzatie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy
Dodávateľ doručí objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) : a) do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy údaje týkajúce sa obchodnej značky a typu ponúkaného tovaru, b) do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy c) do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy cenu tovaru v členení:c1) ak je platcom DPH:sadzba a výška DPH, cena tovaru vrátane DPH
c2) ak nie je platcom DPH: cena tovaru celkom d) do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, ktorý je predmetom zmluvy d1) napr. prospektový materiál ako aj fotografie (zobrazenie) tovaru alebo d2) odkaz na link, kde si objednávateľ môže overiť technickú špecifikáciu a technické vlastnosti vrátane obrázku ponúkaného tovaru, ktorý je predmetom zmluvy
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 písm. d) a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi:a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodaťb) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie
b1) v prípade , ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa dodanie tovaru na miesto plnenia min. 2 pracovné dni pred jeho dodaním Dodávateľ súčasne s dodaním tovaru odovzdá objednávateľovi: a) platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách b) návod na obsluhu a údržbu vozidla v slovenskom jazyku c) servisnú knižku d) min. 2 kľúče s diaľkovým ovládaním
V kúpnej cene je zahrnutá komplexná dodávka predmetu zmluvy vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác a záručný servis počas trvania záručnej lehoty

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie obetí komunizmu č.1, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

30.11.2021 12:00

1,00 ks

30 000,00

25 000,00

V zmysle výzvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2021 10:25

20.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 21
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2021 10:45 - Vstupná ponuka 29 935,00 € Cena s DPH
19.08.2021 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 29 930,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS