• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2021 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2021 10:50

Detail zákazky Z202117382

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2021 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2021 10:50

Základné údaje

Z202117382

OF-240089

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5889589

Objednávateľ

50424891

Stredná odborná škola Jána Antonína Baťu, Námestie SNP 5, Partizánske

Námestie SNP 5, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

35770911

SOVA Digital a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitálna simulácia

digitálna simulácia, virtuálna realita

  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špecializované pracovisko pre potreby výuky riešení digitálnych simulácií v logistike a výrobe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Špecializované pracovisko ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hardvérové komponenty: 1. Intel Core i7-10700 (8 Core, 16M cache, base 2.9GHz, up to 4.8GHz) DDR4-2933
2. Towerwith 550W up to 90% efficient (80 Plus Gold) PSU, with SD cardreader
3. 32GB (2x16GB) DDR4 UDIMM non-ECC Memory
4. 512GB PCIeNVMeClass 40 M.2 SSD
5. HEATSINK for 65W CPU
6. EuropeanPowerCord
7. Grafická karta 11GB, 3DP, HDMI, USB-C, MOD, PWA, DTRBD, DP, 3630
8. 2nd Intel Gigabit NIC PCIeCard (FullHeight)
9. Wired Mouse
10. Wired Keyboard-KB216 - Slovak (QWERTZ)
11. Applicationsfor Windows 10
12. C1: M.2 SSD Boot + Optional M.2 SSD
13. Okuliare pre virtuálnu realitu : 1440x1600px, mikrofón, DP, USB-C, Bluetooth, sledovanie pohybu očí, Adaptér, bezdrôtový
Záručný servis 2 roky
Softvér: 1. Windows 10 Pro (64Bit) Multi-Language English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak
2. OS-Windows MediaNotIncluded
3. Microsoft Office 30 Day Trial - Excludes Office License
Súčasťou dodávky špecializovaného pracoviska je: uvedený hardvér
Súčasťou dodávky špecializovaného pracoviska je: inštalácia vyúkového softvéru na digitálnu simuláciu
Súčasťou dodávky špecializovaného pracoviska je: vytvorenie digitálneho modelu pracoviska pre potreby výuky
Virtuálny model pracoviska bude obsahovať: základné prvky pre uchopenie virtuálneho dielu a manipuláciu s vyrábaným dielom, a taktiež pripravenú knižnicu s rôznymi značkami robotov
Virtuálne pracovisko bude pripravené pre prezentačné a výukové účely.
Požadovaným výstupom je podporiť výuku digitálnych technológiíi pre potreby priemyslu, logistiky a výroby. Uvedené pracovisko zabezpečí vytvorenie digitálnych modelov liniek, pracovísk, ľudí s možnosťou optimalizovať proces výroby s využitím týchto modelov. Ďalšou možnosťou je použitie Virtuálnej reality (VR) pre overenie digitálneho návrhu procesov. Uvedené technológie musia vyhovovať potrebám digitalizácie a automatizácie v rámci iniciatívy Industry 4.0.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 5 osôb v rozsahu max. 3 hodiny.
Objednávateľ požaduje v lehote 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloženie špecifikácie s vyznačenou obchodnou značkou zariadení s parametrami, t.j. identifikáciou výrobku s uvedením výrobcu a typu zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku za účelom posúdenia zhody s požadovaným predmetom zmluvy. V prípade, ak objednávateľ zistí, že tovar nezodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky, vyhradzuje si právo tovar neodobrať.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite len po konzultácii s objednávateľom.
Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje záručnú lehotu na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov.
Objednávateľ požaduje bezplatné vykonanie servisnej obhliadky v rámci záručného servisu v čase do 48 hodín od nahlásenia, dostupnosť náhradných dielov do 5 dní vrátane bezplatnej dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený na faktúre.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 14,00 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vysúťažený tovar, pokiaľ nezodpovedá požadovanej kvalite a žiadať jeho nahradenie produktom zodpovedajúcim parametrom pri zachovaní vysúťaženej ceny. Prípadnú zámenu tovaru je nutné písomne konzultovať s objednávateľom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tento tovar neprevziať.
Dodávateľ po dodaní predmetu plnenia vystaví faktúru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o účtovníctve. Splatnosť faktúry bude minimálne 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Na faktúre bude uvedené číslo zmluvy z EKS.
Odovzdanie a prevzatie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán. Protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy vystaví dodávateľ.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle par. 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle par. 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 5, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

01.10.2021 08:37 — 19.11.2021 08:37

1,00 Zákazka

14 340,00

11 950,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Obrázková príloha výstupu z virtuálneho pracoviska.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2021 09:22

19.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 281
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2021 11:39 - Vstupná ponuka 14 280,00 € Cena s DPH
17.08.2021 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka 14 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS