• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2021 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2021 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2021 12:25

Detail zákazky Z202117377

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2021 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    30.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.08.2021 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.08.2021 12:25

Základné údaje

Z202117377

OF-238773

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5903582

Objednávateľ

30845301

Slovak Business Agency

Miletičova 23, Bratislava 2, 82109, SVK

Dodávateľ

51212706

ZET dip s. r. o.

Jarná 2596/36, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie služby - mesto Trnava

Upratovanie priestorov, čistenie priestorov, hygienický a čistiaci materiál

  • 90919200-4 - Čistenie (upratovanie) kancelárií
  • 90919000-2 - Služby na upratovanie kancelárií, škôl a čistenie kancelárskeho vybavenia
  • 90900000-6 - Čistiace a sanitárne služby
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 90911300-9 - Umývanie okien
  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 39831210-1 - Saponáty na umývanie riadu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie služby
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných upratovacích služieb v priestoroch verejného obstarávateľa vrátane dodávky hygienických výrobkov (toaletný papier, papierové utierky na ruky, tekuté mydlo, osviežovače a pod.), v pracovných dňoch v čase od 18:30 hod. do 7.00 hod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozloha priestorov m2 805
Plocha na tepovanie kobercov m2 633
Presklené plochy - okná m2 57
Presklené plochy - ostatné m2 92
Upratovacie služby mesiac 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služby poskytované denne: ∙vyprázdňovanie odpadkových košov, dodávanie a výmena sáčkov do košov podľa potreby, umytie odpadkových košov podľa potreby, vynášanie odpadu do kontajnera
Služby poskytované denne: ∙utieranie prachu na voľne dostupných miestach nábytku do 1,7 m
Služby poskytované denne: ∙utieranie prachu na pracovných stoloch a z výpočtovej techniky (okrem obrazoviek monitora a klávesnice počítača), telefónov, kopírovacích stojov
Služby poskytované denne: ∙čistenie kľučiek a lokálnych nečistôt dverí, umývanie podlahy impregnovaným mopom
Služby poskytované denne: ∙dopĺňanie hygienického materiálu - skladané papierové utierky na ruky nerecyklované, tekuté mydlo
Služby poskytované denne: ∙čistenie a umývanie umývadiel a obkladov v dosahu vody, umytie pracovnej dosky a drezu kuchynskej linky, spotrebičov, uloženie riadu do umývačky, vyloženie riadu z umývačky
Služby poskytované denne: ∙dopĺňanie hygienického materiálu (sáčky do smetných košov - kancelárskych, kuchynských)
Služby poskytované denne: ∙dopĺňanie čistiacich prostriedkov - prostriedok na umývanie riadu, tablety do umývačky, soľ do umývačky (podľa potreby)
Služby poskytované 1-krát týždenne: ∙ celoplošné umytie dverí, vysávanie, odstránenie pavučín ∙ vyčistenie okenných parapiet, umývanie zásobníkov na hygienický materiál a nádob na toaletné kefy ∙ leštenie nerezových dverí
Služby poskytované 1-krát mesačne: ∙čistenie kuchynskej linky zvonku, ∙čistenie kuchynských spotrebičov vrátane varnej kanvice a kávovaru, ∙celoplošné umytie sklených dverí
Služby poskytované 1-krát mesačne: ∙dopĺňanie a výmena hubky na riad s drôtenkou (výmena podľa potreby, min. raz za mesiac)
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙utretie na sucho elektrické vypínače a zásuvky, vysávanie pod posuvným nábytkom, vyčistenie čalúnenia, opierok a nôh stoličiek
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙ utieranie prachu na nohách pracovných stoloch, utieranie prachu na voľne dostupných miestach nábytku nad 1,7 m
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙umytie obkladu stien v sociálnych zariadeniach, utretie na sucho elektrické vypínače a zásuvky, vysávanie pod posuvným nábytkom
Služby poskytované 1-krát štvrťročne: ∙vyčistenie čalúnenia, opierok a nôh stoličiek, utieranie prachu na nohách pracovných stolov, umytie chladničiek
Služby poskytované 1-krát polročne: ∙umytie presklených stien komplet
Služby poskytované 1-krát ročne: ∙hĺbkové strojové tepovanie kobercov
Služby poskytované 1-krát ročne: ∙kompletné umytie presklených okien (z vnútornej strany) vrátane tieniacej techniky (ak sa uplatňuje)
Iné: Poskytovateľ zabezpečí na vykonávanie všetkých upratovacích služieb potrebný a požadovaný čistiaci, hygienický a ostatný použitý materiál, stroje, prístroje, zariadenia a mechanické prostriedky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena za poskytované služby je splatná mesačne pozadu v mesačnej výške 1/26 celkovej zmluvnej ceny, a to na základe faktúry Poskytovateľa vystavenej v lehote 5 (piatich) pracovných dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca. Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsiatich) kalendárnych dní odo dňa doručenia riadne vystavenej faktúry Objednávateľovi.
Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č.292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon č. 292/2014 Z. z.).
Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999 ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013.
Zmluvné strany si do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámia mená oprávnených osôb, ktoré budú konať za zmluvné strany pri plnení predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Právo na zaplatenie ceny za poskytnutý predmet Zmluvy vznikne poskytovateľovi po potvrdení riadneho poskytnutia služieb objednávateľom na základe poskytovateľom vystavenej faktúry. Neoddeliteľnú súčasť faktúry tvorí obidvomi zmluvnými stranami podpísaný výkaz poskytnutých služieb.
Názov Upresnenie
Denné dopĺňanie hygienického materiálu pre minimálne 20 osôb
Náplne do príslušenstva podľa nasledovnej špecifikácie: kôš na smeti plastový, otvorený 12L
Náplne do príslušenstva podľa nasledovnej špecifikácie: kôš na smeti plastový, otvorený 150L
Náplne do príslušenstva podľa nasledovnej špecifikácie: dávkovač na tekuté mydlo 300 ml
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.09.2021 00:00 — 31.10.2023 00:00

26,00 mesiac

35 455,20

29 546,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.08.2021 10:38

30.08.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.08.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 773
 95
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2021 11:35 - Vstupná ponuka 35 455,00 € Cena s DPH
30.08.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 21 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS