• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2021 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2021 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2021 14:05

Detail zákazky Z202117361

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2021 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2021 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2021 14:05

Základné údaje

Z202117361

OF-240150

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5883566

Objednávateľ

42141443

Stredná odborná škola remesiel, Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica

Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

43909159

PRACOVNÉ ODEVY ZIGO,s.r.o.

Na stanicu 16, Žilina, 01009, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranná obuv a pracovné odevy

pracovné topánky, pracovný odev, plášť, kuchárske nohavice, blúza

  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranná obuv a pracovné odevy
Funkcia
Osobné ochranné pracovné prostriedky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná obuv - členková wibram classic (vyrobená z potlačenej čiernej hovädzej kože. Podšívka zo syntetického materiálu – ciselina, gumová protišmyková podošva, stielka cambrelle + EVA) pár 50
Bezpečnostná zateplená pracovná obuv - Bennon Basic Winter - členková S3 (zvršok z kvalitnej hovädzej kože, podšívka z teplého podšívkového syntetického materiálu kožúšok. Kvalitná podošva, oderuvzdorná s protisklzovým dezénom PUR, anatomicky pohodlná tvarovaná pár 5
Montérky LUXUS s odnímateľnými rukávmi, 100% bavlna, 260 g/m2, bunda + nohavice do pása, modro čierne pánske pár 31
Montérky LUXUS s odnímateľnými rukávmi, 100% bavlna, 260 g/m2, bunda + nohavice do pása, čierno červené pánske pár 14
Montérky LUXUS s odnímateľnými rukávmi, 100% bavlna, 260 g/m2, bunda + nohavice do pása, čierno žlté pánske pár 5
Montérky LUXUS s odnímateľnými rukávmi, 100% bavlna, 260 g/m2, bunda + nohavice na traky, zeleno čierne pánske pár 4
Pracovný pánsky plášť KLASIK VENCA so zapínaním na gombíky. Plášť má náprsné vrecko a dve dolné bočné vrecká. Dĺžka mierne nad kolená. Materiál: keper 100% bavlna - 240g/m² (veľkosť: 50, farba modrá) ks 1
Pracovné nohavice PEPITO do pása pánske 100% bavlna, 280g/ m2 /100% bavlna, 280g/m2, zapínanie na gombík, vzadu v páse prispôsobujúca sa guma, rázporok zapínaný na zips, dve predné zapustené vrecká - jedno zadné vrecko, nohavice zakončené lemom/ ks 2
Blúza bavlnená, biela na gombíky, krátky rukáv ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky
Podmienky: Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ  vyhradzuje právo súťaž zrušiť
Konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto dodania a prípadnej výmeny odevov a obuvi, maximálne však 2 x. Dopravu pri výmene predmetu zákazky (veľkosť odevu a obuvi) k objednávateľovi a od objednávateľa dodávateľ platí v rámci zmluvy
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy kontaktovať e-mailom zodpovednú osobu objednávateľa a predložiť jej k odsúhlaseniu technickú špecifikáciu a fotografie, prípadne prospekty s vyobrazením všetkých ponúknutých tovarov. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže nastať plnenie zmluvy.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať e-mailom kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní.
Je potrebné zachovať farebné rozlíšenie odevov, kvôli rozpoznaniu žiakov podľa učebných odborov.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy!
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Záruka na tovar min. 2 roky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo výmeny veľkosti tovaru a jeho kvality.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
Predávajúci je povinný predložiť vyhlásenie o zhode (certifikáty alebo protokoly na obuv, odev a ostatné ochranné pracovné prostriedky), aby sa kupujúci uistil, že dodaný predmet zmluvy bude v súlade s požiadavkami platnej legislatívy na kvalitatívne parametre predmetu tejto zákazky do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba sa bude realizovať na základe doručenej faktúry
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku
Požaduje sa, aby bol dodávateľ v deň uzatvorenia zmluvy zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na UVO

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

30.08.2021 08:00 — 06.09.2021 14:00

1,00 zákazka

2 383,95

2 383,95

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

- predložiť technickú špecifikáciu a fotografie, prípadne prospekty s vyobrazením všetkých ponúknutých tovarov - zachovanie farebného rozlíšenia odevov - vyhlásenie o zhode (certifikáty alebo protokoly na obuv a odev

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.08.2021 12:43

13.08.2021 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2021 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 13
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2021 13:47 - Vstupná ponuka 2 383,90 € Cena bez DPH
13.08.2021 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 2 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS