17336031
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nitre
Štefánikova 58, Nitra, 94963, SVK
31590403
EKOKROK s.r.o.
Dlhá 85, Žilina, 01009, SVK
Laminárny box triedy II
PCR laboratórium, laminárny box,
Tovar, Služba
|
1. Laminárny box triedy II Biohazard
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu, zabezpečujúci ochranu produktu pred časticovou i bakteriálnou kontamináciou a súčasne požadovanú ochranu pracovníka |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| pracovná plocha min. | 500x1000 mm |
| vnútorná výška pracovného priestoru min. | 600 mm |
| vonkajšie rozmery - hĺbka (kvôli prechodu cez zárubne) max. | 780 mm |
| vnútorné osvetlenie s výkonom min. | 800 lux |
| elektrické zásuvky na 220 V v pracovnom priestore min. | 2 ks |
| UV svetlo s časovačom | Áno |
| pracovná plocha z nerezovej ocele | Áno |
| stojan pod laminárny box pre prácu v sede, v mobilnom prevedení (kolieska) | Áno |
| vyhovuje požiadavkám podľa normy EN12469 | Áno |
| účinnosť filtrácie 99,999% pre častice 0,3 mikrometra | Áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy, vynášky a inštalácie na miesto plnenia plne v réžii dodávateľa. |
| Montáž laminárneho boxu na podstavec na mieste u objednávateľa (zlý prístup) v cene. |
| Validácia a vystavenie validačného protokolu dodávateľom na mieste dodania. |
| Vrátane zaškolenia 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
| Dodávateľ zašle emailom objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Tento rozpis sa taktiež uvedie v dodacom liste a vo faktúre. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas na miesto určenia. |
| Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia. |
| Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
| Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu resp. preberacieho protokolu potvrdeného objednávateľom. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia. |
| Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi |
| Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred. |
| Záruka na tovar je min. 24 mesiacov (okrem spotrebného materiálu). |
| Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom resp. v českom jazyku, aj v originál v anglickom jazyku, ak ho výrobca poskytuje. Požaduje sa dodať výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný aj pozáručný servis na predmet obstarávania. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na dodanie tovaru riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
| Akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Na súhlas objednávateľas postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa, v zmysle Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 7/2017 zo dňa 25.septembra 2017,vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Štefánikova 58, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
25.08.2021 09:52 — 30.09.2021 09:53
1,00 ks
9 850,00
9 850,00
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovanie návrhu plnenia zákazky zadaného objednávateľom špecifikované v položkách opisného formulára.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.08.2021 11:25
19.08.2021 11:30
19.08.2021 11:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.08.2021 16:01 - Vstupná ponuka | 9 848,40 | € | Cena s DPH |
| 19.08.2021 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 798,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: