36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
35810122
REPRE s.r.o.
Vlčie hrdlo 61, Bratislava, 82107, SVK
Reklamné a propagačné výrobky s potlačou
propagačné predmety, reklama, propagácia, potlač
Tovar, Služba
1. Kovové guľôčkové pero
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie reklamného/propagačného predmetu vrátane zabezpečenia tlačiarenských služieb súvisiacich s potlačou požadovaného predmetu v rozsahu uvedenej technickej špecifikácie a v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 1 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | Kovové guľôčkové pero; farba: modrá, žltá, sivá; náplň pera: modrá; rozmery pera: ø11×138 mm (tolerancia ± 2% v každom rozmere); hrot: min. 0,5mm, max. 0,7mm; referenčný tovar: viď. obrazová príloha |
Potlač / Brand: | UV potlač, max. rozmer potlače do 40x10mm, farebnosť: 1 farba, max. 1 logo, max. 1 pozícia, pozícia potlače (loga) podľa požiadavky objednávateľa |
2. Dáždnik skladací s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie reklamného/propagačného predmetu vrátane zabezpečenia tlačiarenských služieb súvisiacich s potlačou požadovaného predmetu v rozsahu uvedenej technickej špecifikácie a v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | Automat. skladací dáždnik; nylon (min. 170t); farba: žltá alebo modrá; farebné kvalitné držadlo; rozmer dáždnika ø 98,5 x 83 cm (tolerancia ± 5% v každom rozmere); |
Popis: | referenčný tovar: ako dáždnik BOTTICELLI alebo "ekvivalent"; |
Potlač / Brand: | sieťotlač, max. rozmer potlače do 150x100mm, farebnosť: 1 farba, max. 1 logo, max. 1 pozícia (panel), pozícia potlače (loga) podľa požiadavky objednávateľa |
3. Uterák (z mikrovlákna) s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie reklamného/propagačného predmetu vrátane zabezpečenia tlačiarenských služieb súvisiacich s potlačou požadovaného predmetu v rozsahu uvedenej technickej špecifikácie a v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | Športový uterák v obale z čiernej sieťoviny; materiál: 20% polyamid a 80% mikrovlákno; rozmer: 35 x 80cm (tolerancia ± 5% v každom rozmere); farba: kráľovská modrá; |
Popis: | referenčný tovar: viď. obrazová príloha |
Potlač / Brand: | sieťotlač, max. rozmer potlače: do 150x100mm; farebnosť: 1 farba, max. 1 logo, max. 1 pozícia, pozícia potlače (loga) podľa požiadavky objednávateľa |
4. Taška plátená s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie reklamného/propagačného predmetu vrátane zabezpečenia tlačiarenských služieb súvisiacich s potlačou požadovaného predmetu v rozsahu uvedenej technickej špecifikácie a v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 5 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | Malá plátená nákupná taška; materiál: 100% bavlna, gramaž min. 180g/m2; farba: mix farieb; rozmer: min. 42 x 38 cm, popruh min. 60 x 2,5 cm; referenčný tovar: viď. obrazová príloha. |
Potlač / Brand: | sieťotlač, max. rozmer potlače do 200x300mm, farebnosť: 1 farba, max. 1 logo, max. 1 pozícia, pozícia potlače (loga) podľa požiadavky objednávateľa |
5. USB kľúč s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie reklamného/propagačného predmetu vrátane zabezpečenia tlačiarenských služieb súvisiacich s potlačou požadovaného predmetu v rozsahu uvedenej technickej špecifikácie a v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | USB flash disk; materiál: bambus, kapacita: min. 8GB; referenčný tovar: viď. obrazová príloha. |
Potlač / Brand: | laser, max. rozmer potlače do 40x10mm, farebnosť: CMYK, max. 1 logo, max. 1 pozícia, pozícia potlače (loga) podľa požiadavky objednávateľa |
6. Power bank s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie reklamného/propagačného predmetu vrátane zabezpečenia tlačiarenských služieb súvisiacich s potlačou požadovaného predmetu v rozsahu uvedenej technickej špecifikácie a v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | Power banka so solárnym aj USB nabíjaním má ochranný silikonový obal a je odolná voči vlhkosti s kovovou karabínkou. |
Popis: | Materiál: plast/silikón; rozmery: min. 75×145×15 mm; kapacita batérie: min. 4000 mAh; referenčný tovar: viď. - obrazová príloha. |
Potlač / Brand: | UV potlač, max. rozmer potlače do 100x40mm, farebnosť: CMYK, max. 1 logo, max. 1 pozícia, pozícia potlače (loga) podľa požiadavky objednávateľa |
7. Skladacia podložka na sedenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie reklamného/propagačného predmetu vrátane zabezpečenia tlačiarenských služieb súvisiacich s potlačou požadovaného predmetu v rozsahu uvedenej technickej špecifikácie a v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dopytované (požadované) množstvo: | ks | 5 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis: | Skladací podsedák |
Popis: | farba: mix farieb, rozmer: 34 x 26 x 1cm (tolerancia +- 2cm v šírke a dĺžke, +-0,2cm vo výške); referenčný tovar: viď. - obrazová príloha. |
Potlač / Brand: | sieťotlač, max. rozmer potlače do 40x100mm, farebnosť: 1 farba, max. 1 logo, max. 1 pozícia, pozícia potlače (loga) podľa požiadavky objednávateľa |
Názov |
1. V prípade, že objednávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky / predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. |
1.1. Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014). |
1.2. Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane objednávateľa. |
2. Zmluvné strany sa zaväzujú si oznámiť svoje kontaktné osoby (meno, priezvisko, tel. čísla, e-mailové adresy) nasledujúci pracovný deň odo dňa uzavretia Rámcovej dohody, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, preberať pokyny, požiadavky súvisiace s plnením, zabezpečovať vzájomnú komunikáciu, a to po celý čas trvania Rámcovej dohody. |
3. Dodávateľ predloží kontaktnej osobe Objednávateľa do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody prostredníctvom e-mailu podrobný aktualizovaný cenový rozpočet (jednotlivé ceny) v EUR s DPH, bez DPH a sadzbu DPH s vyčíslením DPH pre všetky požadované položky (tovar), ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody. Jeho nepredloženie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
4. Ceny uvedené v tomto rozpočte budú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody okrem úpravy ceny podľa Článku XVI bodu 16.1.8. OPET-u. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej Čiastkovej výzvy (objednávky) na dodanie rámcovo zazmluvneného tovaru, vystavenej v súlade s podmienkami a v medziach Rámcovej dohody a jej Zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa tejto Čiastkovej výzvy (objednávky) a za ostatných podmienok uvedených v Rámcovej dohode. |
6. Objednávateľ je oprávnený predkladať Dodávateľovi čiastkové výzvy (objednávky) s periodicitou a množstvom tovaru v závislosti od svojich potrieb. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celé množstvo tovaru za obdobie trvania Rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania Rámcovej dohody Objednávateľ odobral celé množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom množstve nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody, ani zmluvné sankcie a ušlý zisk. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi tovar v dohodnutých množstvách, čase a miestne a podľa ostatných zmluvných špecifikácií na základe čiastkovej výzvy (objednávky). Dodávateľ okrem dodania tovaru do miesta dodania zabezpečí aj jeho vykládku. |
9. Podklady zasiela Objednávateľ Dodávateľovi v rámci Čiastkovej výzvy ako jej prílohu v grafickej a textovej podobe umožňujúcej realizáciu plnenia Čiastkovej výzvy. |
10. Dodávateľ je povinný podklady podľa bodu 9. osobitných požiadaviek na plnenie riadne skontrolovať a upozorniť Objednávateľa na chyby alebo nedostatky podkladov do 48 hodín od ich doručenia. |
11. Objednávateľ je povinný odstrániť chyby alebo nedostatky podkladov pre realizáciu plnenia Čiastkovej výzvy do 48 hodín od doručenia upozornenia podľa bodu 10. osobitných požiadaviek na plnenie. |
12. Termín plnenia Čiastkových výziev je najneskôr 14 dní od odoslania Čiastkovej výzvy Dodávateľovi a schválenia grafického náhľadu tovaru, ktorý je predmetom Čiastkovej výzvy, pokiaľ v Čiastkovej výzve nie je uvedené inak. Grafický náhľad požaduje dodať Objednávateľ na schválenie do 2 dní odo dňa odoslania Čiastkovej výzvy Dodávateľovi a tlačových podkladov, na základe ktorých je možné riadne zrealizovať plnenie Čiastkovej výzvy. Objednávateľ sa zaväzuje schváliť, resp. neschváliť grafický náhľad do 2 dní odo dňa jeho doručenia Objednávateľovi. |
13. Po odsúhlasení grafického náhľadu podľa bodu 12. osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar v množstve uvedenom v technickej špecifikácii Čiastkovej výzvy, a to riadne a včas do miesta plnenia. Dodávateľ okrem dodania tovaru do miesta plnenia zabezpečí aj jeho vykládku. |
14. Objednávateľ požaduje dodať jednotlivé položky predmetu zákazky v jednotnom prevedení, pričom tovar musí byť nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. |
15. Termín dodania predmetu Čiastkovej výzvy (objednávky) do miesta plnenia je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr jeden pracovný deň vopred aj s približným časom dodania. Pracovná doba objednávateľa je v pracovné dni v čase od 8:00 do 15:30, v piatok od 8:00 do 13:00. |
16. Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky, napr. náklady na balné, naloženie tovaru, dopravu tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru na mieste dodania. |
17. Po dodaní tovaru v nadväznosti na Čiastkovú výzvu (objednávku) Objednávateľa musí Dodávateľ vytvoriť dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru Objednávateľovi, ktorý potvrdí prevzatie dodaného tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Podpísaný preberací protokol a Čiastková výzva (objednávka) budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť faktúry. |
18. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.). |
19. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie plnenia Čiastkovej výzvy, ktoré nebolo zrealizované v súlade s bodom 13. osobitných požiadaviek na plnenie, t.j. nebolo zrealizované riadne a včas do miesta plnenia, resp. zrealizované bez odsúhlaseného grafického náhľadu tovaru, ktorý je predmetom plnenia Čiastkovej výzvy. |
20. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov. |
21. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
23. Účastníci Rámcovej dohody sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody sa považuje: |
23.1. Také porušenie Rámcovej dohody, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu Rámcovej dohody, |
23.2. Opakované menej závažné porušenie Rámcovej dohody, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát, |
23.3. Menej závažné porušenie Rámcovej dohody, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou- prostredníctvom e-mailu doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve. |
24. Ukončenie Rámcovej dohody môže nastať: |
24.1. Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
24.2. Odstúpením od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
24.3. Odstúpením od Rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
24.3.1. Ukončenie Rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
24.3.2. V prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od Rámcovej dohody je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody. |
24.4. Ukončením Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán. |
24.4.1. Ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení Rámcovej dohody. |
24.4.2. Pre ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje, vyhotovenie dohody o ukončení v písomnej forme, pričom dohoda o ukončení Rámcovej dohody bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením Rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
24.5. Výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov. |
24.5.1. Ukončenie Rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede Dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybnosti sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
24.5.2. Výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením Rámcovej dohody do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia Rámcovej dohody. |
25. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
26. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Sabinovská 16, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
6
1,00 celok
27 670,97
23 059,14
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia vrátane grafických náhľadov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.08.2021 13:46
18.08.2021 14:00
18.08.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.08.2021 09:53 - Vstupná ponuka | 27 669,33 | € | Cena s DPH |
18.08.2021 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: