• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2021 11:50

Detail zákazky Z202117339

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2021 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2021 11:50

Základné údaje

Z202117339

OF-240043

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5897770

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31439446

Dräger Slovensko, s.r.o.

Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup dýchacích prístrojov pre hasičov.

dýchací, prístroj, dýchacie, prístroje, fľaša, maska, pľúcna, automatika, návlek, detektor

  • 35111100-6 - Dýchacie prístroje pre požiarnikov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Autonómny dýchací prístroj pre hasičov a záchranárov.
Funkcia
Autonómny dýchací prístroj pre hasičov - základný set s maskou, pľúcnou automatikou s držiakom a kompozitnou fľašou s ventilom, 2 ks poťah na tlakovú nádobu, detektor pohybu a ostatné príslušenstvo.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Merná jednotka: základný set 23
Zabezpečenie dodávky vzduchu v závislosti od fyzickej záťaže (otvorený okruh na tlakový vzduch): minúta 30
Objem fľaše: liter 6,8
Tlak fľaše: MPa 30
Prevádzkový tlak: bar 300
Ochranný pretlak v lícnici masky: Pa 350
Redukčný ventil - výkon: liter/minúta 900
Redukčný ventil - servisný interval do výmeny redukčného ventilu: rok 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základný set obsahuje: a) nosič  s nast. nosným postrojom, b) nosné popruhy, bedrový pás, c) pretlaková pľúcna automatika, d) pneumatický systém s redukčným ventilom, e) signaliz. zariadenie a manometer s podsvietením
- f.) maska EPS 7730 alebo ekvivalent, g.) tlaková nádoba (fľaša) kompozitná, h.) 2 ks poťah na tlakovú nádobu (fľašu) kompozitnú, ch.) detektor pohybu hasiča / BODYGUARD
a) nosič s nastaviteľným nosným postrojom - vyhotovenie: kompozitný (kevlar), antistatický, ergonomicky tvarovaný, vystužený uhlíkovými vláknami, torzne tuhý, upínací strmeň fľaše so samoistiacou sponou.
b) nosné popruhy a bedrový pás - materiál: z vysoko oderuvzdorného, tlakovo tvarovateľného nehorľavého materiálu odolného proti prerazeniu, vode a chemikáliám, jednoducho čistiteľné utretím.
c) pretlaková pľúcna automatika - vyhotovenie: pripojenie k hadici prvého stupňa dýchacieho prístroja pomocou strednotlakovej rýchlospojky, pripojenie k maske pomocou nástrčnej rýchlospojky.
d) pneumatický systém s redukčným ventilom - vyhotovenie: vysokotlakové a stredotlakové hadice, redukčný ventil integrovaný do nosného rámu nosiča.
e) Signalizačné zariadenie a manometer - umiestnenie: na prednej strane nosiča.
e) signalizačné zariadenie a manometer - signál: jasne počuteľný, ciferník manometra svetielkujúci a s podsvietením, signalizačné zariadenie umožňuje bezdrôtovú komunikáciu s jednotkou sledujúcu pohyb hasiča a zároveň vysiela signál o aktuálnom
- stave tlaku v nádobe.
f) Maska FPS 7730 M2-P-PC-EPDM alebo ekvivalent, 5 bodový kríž, uni, pretlaková s panoramatickýn priezorom, pripojenie k pľúcnej automatike pomocou nástrčnej rýchlospojky, panoramatický zorník masky z
- polykarbonátu, schválený podľa EN 166 (optická trieda 1, balistická tr. AT), umožňuje zabudovanie komunikácie do masky so zosilnením hlasu a informačného panelu o aktuálnom tlaku nádoby.
f) Maska - materiál EPDM alebo silikón
g) tlaková nádoba (fľaša) - materiál kompozitná 6,8 l/300 bar, ventil Dräger EFV extra alebo ekvivalent, životnosť minimálne 20 rokov od dátumu výroby.
h) 2x Poťah na tlakovú nádobu (fľašu) kompozitnú na jeden set ochranný obal pre tlakovú nádobu (fľašu) kompozitnú pre objem 6,8 L, vyhotovená z materiálu NOMEX-polstrovaný, farba tmavomodrá s reflexnou páskou žlto-strieborná šírka min 50 mm
ch) detektor pohybu hasiča / BODYGUARD Prístroj slúžiaci k ochrane zdravia a života osôb. V prípade náhlej nehybnosti alebo stavu ohrozenia sú okamžite upozornení ostatní členovia týmu. Osobný výstražný bezpečnostný systém vysiela
- prenikavé a zreteľné výstražné signály umožňujúce rýchle vyhľadávanie osoby a to i v tých najobtiažnejších podmienkach. Vodotesný a odolávajúci teplotám od -30 °C do 60 °C.
- Po 25 sekundách nehybnosti a pokiaľ do ďalších 8 sekúnd nedôjde k zrušeniu výstražného stavu, začne vysielať alarmové signály na rýchle vyhľadanie užívateľa, ktorý je v núdzi.
Konštrukcia prístroja zodpovedajúca štandardu: STN EN 137.
Konštrukcia masky zodpovedajúca štandardu: STN EN 136.
Farebné vyhotovenie tlakovej nádoby (fľaše) zodpovedajúce štandardu: STN EN 1089-3.
Výrobca je držiteľom certifikátu: ISO EN 9001.
Výrobca je držiteľom certifikátu: ISO EN 14001.
Záručná doba: minimálne 24 mesiacov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ objednávateľovi do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží elektronicky záväznú ponuku s presnou špecifikáciou, s uvedením značky a presného číselného označenia ponúkaného tovaru, vrátane ceny jednotlivých komponentov bez DPH a s DPH.
Dodávateľ do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi čestné prehlásenie výrobcu o splnení technických podmienok, čestné prehlásenie o pravdivosti poskytnutých technických údajov, certifikát ISO 9001 na predaj a servis osobných ochranných prostriedkov, údaje o autorizovanom servise na území SR s právneným personálom, vrátane originálnych certifikátov o preškolení servisných technikov.
Objednávateľ do troch pracovných dní odo dňa obdržania záväznej ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v zmluve.
Dodaný tovar musí byť novovyrobený (rok 2020 alebo 2021), nerepasovaný alebo inak renovovaný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení, s príslušnou dokumentáciou, (návody na použitie, záručný list alebo obdobný doklad, certifikáty a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať.
Nedoržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, respektíve opisnom folmulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia kontaktnej osobe minimálne 3 pracovné dni vopred.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu a preberacieho protokolu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia.
Faktúru doručiť len na miesto plnenia.
Na faktúre bude uvedená okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresa miesta plnenia a číslo kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VU 1201 Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

30.08.2021 11:00 — 30.09.2021 11:00

23,00 set

40 000,00

38 771,10

Miesto plnenia VU 1201 Kuchyňa, 90052 Kuchyňa v čase od 8:00 do 14:00. Konštrukcia prístroja zodpovedajúca štandardu: STN EN 137. Konštrukcia masky zodpovedajúca štandardu: STN EN 136. Farebné vyhotovenie tlakovej nádoby (fľaše) zodpovedajúce štandardu: STN EN 1089-3. Pri preberaní tovaru - setu, predajca doloží uvedené normy a certifikáty v originále, alebo v kópii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.08.2021 10:38

25.08.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2021 10:47 - Vstupná ponuka 38 770,80 € Cena s DPH
25.08.2021 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka 38 770,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS