• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2021 08:50

Detail zákazky Z202117331

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2021 08:50

Základné údaje

Z202117331

OF-239799

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5889551

Objednávateľ

00351725

Domov sociálnych služieb - Zemianske Podhradie

4, Zemianske Podhradie, 91307, SVK

Dodávateľ

46964690

Meditech SK, s.r.o.

Okružná 152/50, Čadca, 02204, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"2 ks dvojdverová skriňa uzamykateľná; 1 ks komoda; 2 ks polica na stenu; 3 ks stôl; 12 ks kreslo"

skriňa, stôl, kreslo

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícky nábytok
Funkcia
Zdravotnícky nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Šatníková skriňa s nádstavcom ks 2
1.1 Rozmer (v*š*h) mm 2400*1200*550
1.2 Počet vyberateľných políc ks 6
2. Komoda ks 1
2.1 Rozmer (v*š*h) cm 75*100*50
2.2 Hrúbka vrchnej dosky mm 280
3. Polica na stenu ks 2
3.1 Šírka cm 100
4. Stôl ks 3
4.1 Rozmer (v*š*h) cm 75*130*80
4.2 Hrúbka plátu mm 28
5. Kreslo ks 12
5.1 Rozmer (š*h*v) cm 58*54*88
5.2 Výška sedu cm 47
5.3 Výška podrúčiek cm 63
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Z 18 mm LDTD, 2 mm ABS hrany na rektifikačných nožičkách
1.2 Dvojdverová Delená pevnou priečkou
1.3 Uzamykateľná kovové bezpečnostné úchyty
2.1 Na rektifikačných nožičkách 18 mm LDTD, 2 mm ABS hrany
3.1 Z 18 mm LDTD, 2 mm ABS hrany otvorená, s bezpečnostným kovaním uchytenia
3.2 rozmer 100*40 cm LDTD po celom obvode
4.1 Na kovových chrómovaných nohách s rektifikačnými pätkami
5.1 Pevná drevená konštrukcia z 23 vrstiev bukovej dýhy spracovanej na vysokofrekvenčnom lise
5.2 Poťah v zdravotníckej koženke možnosť výberu farby
5.3 Operadlo má kovovú chrómovanú časť chráni operadlo a uľahčuje manipuláciu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa záruka min. 24 mesiacov
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, originálne zabalený, v zmontovanom stave
Požaduje sa jednotný farebný odtieň (buk svetlý) u všetkých položiek
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie
Obstarávateľ si vyhradzuje právo na bezplatné poskytnutie vzoriek výrobkov. Pod výrobkom sa rozumie kompletný výrobok.  Samotné plnenie zmluvy nastane až po odsúhlasení kvality vzoriek a splnenia požadovaných špecifikácií objednávateľom
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy. Výrobky musia zodpovedať vyobrazeniu a spĺňať všetky požadované technické vlastnosti
Zmluvná pokuta za nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie vzoriek a tovaru podľa popisu a špecifikácií je vo výške 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa do 10 pracovných dní. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru a nesplnením osobitných požiadaviek.
Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky tovarov nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorým je technická dokumentácia výrobcu.
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zemianske Podhradie 4, Zemianske Podhradie, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

23.08.2021 07:11 — 30.09.2021 07:12

1,00 zákazka

3 496,00

3 496,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Obstarávateľ vyžaduje dodržanie každej technickej požiadavky a osobitnej požiadavky na plnenie predmetu zákazky. Ide o doplnenie jestvujúceho vybavenia a obstarávateľ kvôli jednotnosti vzhľadu vybavenia trvá na dodaní výrobkov podľa vyobrazenia. Navrhovaný ekvivalent musí spĺňať všetky technické požiadavky a osobitné požiadavky na plnenie, vrátane vzhľadu podľa vyobrazenia, aby nebol diskriminovaný žiaden prijímateľ sociálnych služieb.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2021 08:00

19.08.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2021 08:13 - Vstupná ponuka 3 496,00 € Cena s DPH
10.08.2021 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka 3 495,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS