00610968
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trenčíne
Nemocničná 4, Trenčín, 91101, SVK
45450196
LABOSERV.SK s. r. o.
Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK
Laminárny box triedy bezpečnosti II s príslušenstvom
laminárny box, trepačka, príslušenstvo
Tovar, Služba
1. Laminárny box triedy bezpečnosti II
|
|
---|---|
Funkcia |
Laminárny box triedy bezpečnosti II. so stojanom pre prácu v sede |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laminárny box triedy bezpečnosti II. so stojanom pre prácu v sede | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mikrobiologický box triedy II. podľa normy EN12469 s vertikálnym laminárnym prúdením vzduchu, zabezpečujúci ochranu produktu pred časticovou i bakteriálnou kontamináciou a súčasne požadovanú ochranu pracovníka | |
Pracovná plocha | min. 50 x 110 cm |
Vnútorná výška pracovného priestoru | min. 650 mm |
Motorizovaný posuv čelného netrieštivého skla | |
Vnútorné osvetlenie | s výkonom min. 800 lx |
V pracovnom priestore dostupnosť elektrických zásuviek na 220 V | min. 2 |
Možnosť nastavenia reálneho času s dátumom | |
UV svetlo s časovačom | |
Pracovný priestor z nerezovej ocele |
2. Trepačka na platničky
|
|
---|---|
Funkcia |
Trepačka na platničky s nastaviteľným rozsahom trepania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Trepačka na platničky s nastaviteľným rozsahom trepania | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trepačka s nastaviteľným rozsahom trepania v rozsahu | min. 500 – 3000 rpm |
Digitálne nastavenie časovača v rozsahu | 15 s – 55 min |
S možnosťou pulzného trepania | orbit miešania min. 2 mm |
Možnosť používania prístroja aj v chladiacich prístrojoch pri teplotách | od 4°C – 15°C |
Súčasťou dodávky sa požaduje platforma na 96-jamkové mikrotitračné platničky | |
Súčasťou dodávky sa požaduje platforma na min. 20 skúmaviek | s objemom 1,5 – 2ml |
Súčasťou dodávky sa požaduje platforma na min. 20 skúmaviek | s objemom 0,5 alebo 40 skúmaviek s objemom 0,2 ml |
3. Trepačka s orbitálnym pohybom
|
|
---|---|
Funkcia |
Trepačka s orbitálnym pohybom s digitálne nastaviteľným rozsahom trepania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Trepačka s orbitálnym pohybom s digitálne nastaviteľným rozsahom trepania | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trepačka s orbitálnym pohybom s digitálne nastaviteľným rozsahom trepania | v rozsahu min 50 – 200 rpm |
Možnosť prepnutia na horizontálny pohyb alebo vibračný | |
Digitálne nastavenie časovača v rozsahu | 1 min.– 5 hod |
Orbit miešania | min. 18 mm |
Súčasťou dodávky sa požaduje univerzálna platforma na uchytenie rozličných typov úchytov | |
Súčasťou dodávky sa požaduje 6 úchytov na banky | s objemom 1000 ml |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z tohto zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak organizácii ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
Objednávateľ zaplatí dodávateľovi cenu za predmet plnenia na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom objednávateľa podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie predmetu plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať aj inštaláciu predmetu zákazky, jeho spustenie do prevádzky, zaškolenie pracovníkov objednávateľa a manuál v slovenskom (českom) jazyku a orginálny manuál. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality ako aj najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie. |
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa, aby v čase plnenia predmetu zákazky v prípade ukončenia doby exspirácie tieto tovary vymenil za tovar s platnou dobou exspirácie bez akéhokoľvek finančného vyrovnania. |
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu 24 mesiacov. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby, pričom je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpočet spolu s tabuľkou plnenia špecifikácií |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Pôvodná špecifikácia: Lehota plnenia - 23.08.2021 15:03 — 27.08.2021 15:04. Navrhovaná špecifikácia: Lehota plnenia - 6 - 8 týždňov od uzavretia zmluvy. Odôvodnenie: žiadame o objektívne posúdenie tejto špecifikácie. Laminárny box s požadovanou nadštandardnou špecifikáciou nebýva bežne držaný skladom, podstupuje celý proces výroby, čo zaberá nemálo času, preto požadujeme predĺžiť termín dodania predmetu zákazky na 6 - 8 týždňov od uzavretia zmluvy.
Požadujeme čo najskorší termín dodania, nakoľko to ovplyvňuje spustenie špeciálneho laboratória zameraného na spracovanie odpadových vôd, ktorých metodika je esenciálna zaviest čo najskôr, z dôvodu ďalšej vlny a nových variant sars-cov-2. Ako RUVZ budeme sieťou spracovania vzoriek pre UVZ SR.
Pôvodná špecifikácia: Vnútorná výška pracovného priestoru - min. 650 mm Navrhovaná hodnota: Vnútorná výška pracovného priestoru - min. 600 mm Odôvodnenie: žiadame o objektívne posúdenie danej špecifikácie. Navrhovaná výška pracovného priestoru nijako neovplyvňuje prácu v boxe.
Požadujeme výšku laminárneho boxu min 650mm, nakoľko počas lab.práce budeme používať lievik na odpadovú vodu, ktorý má celkovú výšku cca 420 mm a kadička s objemom 1000 ml pod lievikom má cca 180 mm. Z dôvodu dostatočnej manipulácie v boxe požadujeme cca min o 50 mm pracovny priestor vyšší.
Nemocničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
27.08.2021 15:03 — 31.08.2021 15:04
1,00 kus
15 000,00
12 500,00
Podľa podmienok v opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.08.2021 11:36
23.08.2021 10:00
23.08.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.08.2021 11:19 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
23.08.2021 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 988,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: