• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 12:30

Detail zákazky Z202117319

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 12:30

Základné údaje

Z202117319

OF-240008

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5893533

Objednávateľ

00610968

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trenčíne

Nemocničná 4, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

45450196

LABOSERV.SK s. r. o.

Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laminárny box triedy bezpečnosti II s príslušenstvom

laminárny box, trepačka, príslušenstvo

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laminárny box triedy bezpečnosti II
Funkcia
Laminárny box triedy bezpečnosti II. so stojanom pre prácu v sede
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laminárny box triedy bezpečnosti II. so stojanom pre prácu v sede ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mikrobiologický box triedy II. podľa normy EN12469 s vertikálnym laminárnym prúdením vzduchu, zabezpečujúci ochranu produktu pred časticovou i bakteriálnou kontamináciou a súčasne požadovanú ochranu pracovníka
Pracovná plocha min. 50 x 110 cm
Vnútorná výška pracovného priestoru min. 650 mm
Motorizovaný posuv čelného netrieštivého skla
Vnútorné osvetlenie s výkonom min. 800 lx
V pracovnom priestore dostupnosť elektrických zásuviek na 220 V min. 2
Možnosť nastavenia reálneho času s dátumom
UV svetlo s časovačom
Pracovný priestor z nerezovej ocele
 2. Trepačka na platničky
Funkcia
Trepačka na platničky s nastaviteľným rozsahom trepania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trepačka na platničky s nastaviteľným rozsahom trepania ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trepačka s nastaviteľným rozsahom trepania v rozsahu min. 500 – 3000 rpm
Digitálne nastavenie časovača v rozsahu 15 s – 55 min
S možnosťou pulzného trepania orbit miešania min. 2 mm
Možnosť používania prístroja aj v chladiacich prístrojoch pri teplotách od 4°C – 15°C
Súčasťou dodávky sa požaduje platforma na 96-jamkové mikrotitračné platničky
Súčasťou dodávky sa požaduje platforma na min. 20 skúmaviek s objemom 1,5 – 2ml
Súčasťou dodávky sa požaduje platforma na min. 20 skúmaviek s objemom 0,5 alebo 40 skúmaviek s objemom 0,2 ml
 3. Trepačka s orbitálnym pohybom
Funkcia
Trepačka s orbitálnym pohybom s digitálne nastaviteľným rozsahom trepania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trepačka s orbitálnym pohybom s digitálne nastaviteľným rozsahom trepania ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trepačka s orbitálnym pohybom s digitálne nastaviteľným rozsahom trepania v rozsahu min 50 – 200 rpm
Možnosť prepnutia na horizontálny pohyb alebo vibračný
Digitálne nastavenie časovača v rozsahu 1 min.– 5 hod
Orbit miešania min. 18 mm
Súčasťou dodávky sa požaduje univerzálna platforma na uchytenie rozličných typov úchytov
Súčasťou dodávky sa požaduje 6 úchytov na banky s objemom 1000 ml
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z tohto zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak organizácii ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Objednávateľ zaplatí dodávateľovi cenu za predmet plnenia na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom objednávateľa podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie predmetu plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať aj inštaláciu predmetu zákazky, jeho spustenie do prevádzky, zaškolenie pracovníkov objednávateľa a manuál v slovenskom (českom) jazyku a orginálny manuál.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality ako aj najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie.
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa, aby v čase plnenia predmetu zákazky v prípade ukončenia doby exspirácie tieto tovary vymenil za tovar s platnou dobou exspirácie bez akéhokoľvek finančného vyrovnania.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu 24 mesiacov.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby, pričom je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpočet spolu s tabuľkou plnenia špecifikácií
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Pôvodná špecifikácia: Lehota plnenia - 23.08.2021 15:03 — 27.08.2021 15:04. Navrhovaná špecifikácia: Lehota plnenia - 6 - 8 týždňov od uzavretia zmluvy. Odôvodnenie: žiadame o objektívne posúdenie tejto špecifikácie. Laminárny box s požadovanou nadštandardnou špecifikáciou nebýva bežne držaný skladom, podstupuje celý proces výroby, čo zaberá nemálo času, preto požadujeme predĺžiť termín dodania predmetu zákazky na 6 - 8 týždňov od uzavretia zmluvy.

Požadujeme čo najskorší termín dodania, nakoľko to ovplyvňuje spustenie špeciálneho laboratória zameraného na spracovanie odpadových vôd, ktorých metodika je esenciálna zaviest čo najskôr, z dôvodu ďalšej vlny a nových variant sars-cov-2. Ako RUVZ budeme sieťou spracovania vzoriek pre UVZ SR.


Pôvodná špecifikácia: Vnútorná výška pracovného priestoru - min. 650 mm Navrhovaná hodnota: Vnútorná výška pracovného priestoru - min. 600 mm Odôvodnenie: žiadame o objektívne posúdenie danej špecifikácie. Navrhovaná výška pracovného priestoru nijako neovplyvňuje prácu v boxe.

Požadujeme výšku laminárneho boxu min 650mm, nakoľko počas lab.práce budeme používať lievik na odpadovú vodu, ktorý má celkovú výšku cca 420 mm a kadička s objemom 1000 ml pod lievikom má cca 180 mm. Z dôvodu dostatočnej manipulácie v boxe požadujeme cca min o 50 mm pracovny priestor vyšší.


Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

27.08.2021 15:03 — 31.08.2021 15:04

1,00 kus

15 000,00

12 500,00

Podľa podmienok v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2021 11:36

23.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 119
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2021 11:19 - Vstupná ponuka 15 000,00 € Cena s DPH
23.08.2021 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 14 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS