• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2021 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2021 13:43
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2021 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2021 14:45

Detail zákazky Z202117295

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2021 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2021 13:43
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2021 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2021 14:45

Základné údaje

Z202117295

OF-239084

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5888862

Objednávateľ

00802603

Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava

Špitálska 22, Bratislava, 81274, SVK

Dodávateľ

31348653

AUTO ROTOS s.r.o.

Pestovateľská 10, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis,údržba a oprava služobného motorového vozidla

Servis,údržba a oprava služobného motorového vozidla

  • 50110000-9 - Opravy a údržbárske služby pre motorové vozidlá a súvisiace vybavenie
  • 34330000-9 - Náhradné diely pre vozidlá na prepravu tovaru, pre dodávky a osobné automobily

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis,údržba a opravy služobných motorových vozidiel
Funkcia
Pravidelné servisné prehliadky motorových vozidiel, opravy nefunkčných častí motorových vozidiel a údržba motorových vozidiel v autorizovanom aj neautorizovanom autoservise.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automobil: Škoda Rapid, r. výroby 2013, VIN-TMBEJ6NH6E4512544, 1,9 Stav tachometra cca 57 000km, motor naftový vozidlo 1
Automobil: Hyundai i40, r. výroby 2015, VIN : KMHLC41UAGU081659, stav tachometra cca 27 000, motor naftový vozidlo 1
Náhradné diely - finančná čiastka, čiastka na nákup náhradných dielov je fixná eur s DPH 4500,00
Servisné práce Nh 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Autorizovaný aj neautorizovaný autoservis pre automobil Škoda a Hyundai sa musí nachádzať v meste Bratislava. Mesto Bratislava.
Dodávateľ predloží bezodkladne najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy meno kontaktnej osoby a kontaktnú e-mailovú adresu Podmienka.
Zástupca objednávateľa vyhotoví žiadosť o stanovenie cenovej ponuky so špecifikáciou servisných úkonov a v skenovanej podobe ju doručí dodávateľovi. Dodávateľ služby je povinný pred uskutočnením opravy vozidla spracovať cenovú ponuku, ktorú odošle e-mailom objednávateľovi služby na odsúhlasenie. Až po odsúhlasení cenovej ponuky objednávateľom sa môže začať realizácia opravy vozidla v zmysle spracovanej cenovej ponuky. Odsúhlasená cenová ponuka musí tvoriť prílohu faktúry. Podmienka.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Podmienka
Zadávanie objednávok na konkrétnu opravu/údržbu počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie opráv/údržby. Podmienka
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať likvidáciu vymenených dielov a použitého materiálu na vlastné náklady a zodpovednosť. Podmienka
Objednávateľ služby požaduje zabezpečenie odvozu zamestnanca objednávateľa po odovzdaní vozidla do servisu a následne dovozu zamestnanca objednávateľa na prebratie vozidla po ukončení servisných prác do servisu na náklady dodávateľa služby. Podmienka
Zmluva sa uzatvára na 36 mesiacov.
Dodávateľ poskytne na náhradné diely záruku udávanú výrobcom.
Dodávateľ k faktúre priloží rozpis použitých náhradných dielov a časovej náročnosti servisných úkonov spolu so stavom tachometra v dobe vykonávania servisu
V prípade nadobudnutia nového vozidla počas trvania zmluvy verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo doplniť ho do zoznamu.
Objednávateľ služby požaduje , aby v prípade potreby dodávateľ služby zabezpečil odtiahnutie nepojazdného vozidla v rámci Bratislavy.
Službu požadujeme momentálne na 2 služobné vozidlá.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 22, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.10.2021 13:44 — 30.09.2024 00:00

36,00 mesiac

7 500,00

6 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.08.2021 14:14

18.08.2021 13:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2021 13:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 507
 32
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2021 08:17 - Vstupná ponuka 7 499,01 € Cena s DPH
18.08.2021 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka 7 380,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS