• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2021 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2021 12:50

Detail zákazky Z202117259

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2021 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2021 12:50

Základné údaje

Z202117259

OF-236336

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5896082

Objednávateľ

36022047 03

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hrona, odštepný závod

Partizánska cesta 69, Banská Bystrica, 97498, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby pre Odštepný závod Banská Bystrica

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Alobal 10 m ks 20
Archívny box 325x254x80 R-live ks 20
Archívny box 333x260x50 A4 HIT úzky ks 20
Archívna krabica 350x260x130 typ II/130 ks 20
Archívna krabica 410x260x110 ks 20
Archívna krabica 350x260x130 ks 50
Archívny kontajner 522x351x305 modrý ks 20
Atramentová farby ks 10
Biely kopírovací papier 80g bal. 70
Blok A4 50 listový, linkovaný so špirálou ks 35
Blok A4 70 listový, linkovaný so špirálou ks 20
Blok kocka biela lepená, (rozmer 9x9x9cm nelepená) ks 170
Blok kocka nalepený/do stojanov (rozmer 9x9x9 cm) ks 20
Ceruza bez gumy HB ks 30
Ceruza grafitová 1 ks 20
Ceruza grafitová 2 ks 20
Ceruza grafitová 3 ks 20
Ceruza s gumou HB ks 210
Cestovný príkaz bal. 10
Cestovný príkaz 70 g biely, A5 (SUBAKO 16) ks 20
Dátumovka samonamáčacia ks 20
Denník dispečera ks 70
Denník registratúry ks 30
Dierovač na 10 listov bal. 15
Dierovač na 35 listov ks 20
Dierovač Rapesco 865 kovový/63 listov ks 5
Dierovač veľkokapacitný Sakota,150 ks 5
Disk CD-R, 700 MB s plastovým obalom, sada 50 ks sada 15
Disk CD-R, 4,7 GB s plastovým obalom, sada 50 ks sada 10
Dodací list A5 s DPH samoprepis (blok=100 listov) blok 20
Doska s klipom A4 PVC dvojitá ks 40
Doska s rýchlosvorkou A4 lamino ks 30
Doska s klipom A4 PVC dvojitá zatváracia ks 60
Dosky so šnúrkami A4 bez poťahu ks 1300
Dosky so štítom A4 s poťahom a šnúrkami ks 1100
Dovolenka (blok=100 listov) blok 210
Dvojhárok (čistý, linka, kocka) ks 1140
Farba razítková 50g modrá ks 15
Farba razítková 50g čierna ks 5
Farba razítková 50g červena ks 5
Fólia chromolux A4 rôzne farby (balenie=100 ks) bal 25
Fólia laminovacia 216x303 100 mic. A4 lesklá ks 30
Fólia laminovacia 216x303 125 mic. A4 lesklá ks 25
Fólia laminovacia 216x303 175 mic. A4 lesklá ks 20
Fólia laminovacia 216x303 80 mic. A4 lesklá ks 200
Fólia laminovacia 80 mic. A3 lesklá ks 20
Fólia laminovacia A3 80 mic. matná ks 200
Fólia prestige číra 200 mic. A4 (balenie=100 ks) bal 39
Fólia prestige číra 240 mic. A4 (balenie=100 ks) bal 35
Fólia zadná na viazanie dokumentov A4 zelená, imitácia kože pre krúžkovú väzbu (balenie=100 ks) bal 10
Guma na grafitové ceruzky typu MAPED TECHNIC 300 alebo DONAU ks 65
Hrebeň plastový 12 mm ks 420
Hrebeň plastový 14 mm ks 220
Hrebeň plastový 19 mm ks 220
Hrebeň plastový 22 mm ks 190
Hrebeň plastový 25 mm ks 190
Hrebeň plastový 32 mm ks 150
Hrebeň plastový 6 mm ks 300
Hrebeň plastový 8 mm ks 100
Hrebeň plastový 10 mm ks 600
Kalkulačka Casio FX 350 ES Plus alebo ekvivalent ks 10
Klipy kancelárske 15 mm ks 75
Klipy kancelárske 19 mm ks 75
Klipy kancelárske 25 mm ks 75
Klipy kancelárske 41 mm ks 75
Klipy kancelárske 51 mm ks 70
Kniha dochádzka A4 (blok/50 listov) blok 50
Evidencia odchodov a príchodov vozidiel ks 1
Kniha podpisová (čierna) ks 10
Kopírovací papier farebný A4 (balenie=100 listov) bal 5
Lepiaca páska kancelárska papierová ks 50
Lepiaca tyčinka 20g (PRINT) ks 170
Lepiaca tyčinka 40g (PRINT) ks 115
Lepiaci roller Printt Permanent - náhrada 8,4 mm ks 10
Lepiaci roller Printt Permanent 8,4 mm ks 10
Lepidlo tekuté 130g na papier ks 20
Listová zásuvka čierna ks 10
Listová zásuvka drôtená 5 dielna ks 25
Lišta násuvná (balenie=100 ks) bal 10
Mapa odkladacia 250 ks 1050
Mapa odkladacia s 3 chlpoňami ks 1100
Mapa odkladacia s 3 chlopňami prešpanovaná gumou ks 1130
Mechanická ceruzka (pentelka) 0,7 mm ks 75
Mechanická ceruzka plastová s kovovým hrotom 0,5 mm ks 75
Myš Modecom VOLCANE MC-GM5 BLACK optická USB káblová ks 5
Náplň do mechanickej ceruzy 0,7/12H ks 60
Náplň do pentelky 0,5 HB/30 ks ks 80
Notes samolepiaci 75x75/320 farebný ks 260
Notes samolepiaci 5x5cm/100 listov ks 60
Notes samolepiaci 75x125 farebný/100 listov ks 50
Notes samolepiaci 75x50 farebný/100 listov ks 180
Notes samolepiaci 75x75 farebný/100 listov ks 195
Nožnice kancelárske 14 cm ks 15
Nožnice kancelárske 21 cm ks 30
Nôž na otváranie listov s plastovou rúčkou ks 10
Nôž olamovací 18 cm ks 15
Obal Euro A4 100 mic lesklý Q-Con (balenie=100 ks) bal 50
Obal Euro A4 180 mic s rozšírenou kapacitou (balenie=10 ks) bal 80
Obal Euro A4 80 mic číri, lesklý (balenie=100 ks) bal 200
Obal Euro A4 číry (balenie=100 ks) bal 460
Obal Euro A4 extra široký (balenie=25 ks) bal 160
Obal Euro A4 farebný (balenie=100 ks) bal 300
Obal Euro A4 matný (balenie=100 ks) bal 400
Obal Euro A4 PVC na katalógy s rozšírenou kapacitou ks 20
Obal Euro A4 s chlopňou (balenie=10 ks) bal 50
Obal PP A4 L, priehľadný 120 mic. (balenie=50 ks) bal 50
Obal PVC L A4 číry (balenie=100 ks) ks 130
Obal PVC L A4 farebný (balenie=100 ks) bal 60
Obálka A4 kartónová ks 510
Obálka B4 bez okienka samolepiaca biela ks 600
Obálka B4 s X dnom biela s odtrhávacou páskou ks 600
Obálka B4 s X dnom sulfátová bez lepu ks 500
Obálka C4 Doporučené ks 300
Obálka C4 s odtrhávacou páskou biela ks 1000
Obálka C4 s okienkom samolepiaca biela ks 600
Obálka C4 samolepiaca biela ks 800
Obálka C5 s doručenkou ks 700
Obálka C5 s odtrhávacou páskou ks 1300
Obálka C5 samolepiaca ks 900
Obálka C6 samolepiaca ks 1000
Obálka DL bez okienka samolepiaceho ks 600
Obálka DL okienková, samolepiaca ks 900
Obálka na CD ks 300
Obchodná kniha A4 100 listová, linkovaná ks 30
Obchodná kniha A5 200 listová, linkovaná ks 30
Opravné pero 8 ml ks 20
Opravný lak 20 ml ks 62
Páska lepiaca 19x23, priesvitná ks 100
Páska lepiaca 25x33, priesvitná ks 95
Páska lepiaca 38x66, priesvitná ks 90
Páska lepiaca 50x66, hnedá ks 90
Páska lepiaca 38x50, krepová ks 10
Páska opravná, šírka 4.2 mm, dĺžka stopy 14 m ks 150
Páska opravná, šírka 8.4 mm, dĺžka stopy 14 m ks 100
Pero červené ks 140
Pero gélové, červené, modré ks 140
Pero guličkové jednorázové ks 400
Pero guličkové Sa AEF1818 žlté telo s čiernou pogumovanou časťou ks 15
Pero keramické plastové ks 10
Pero na pružine ks 10
Čínske pero guličkové s vrchnákom ks 10
Podložka pod myš gelová ks 20
Podložka pod myš s obrázkom ks 10
Pokladničný doklad výdajkový (blok=100 listov) blok 5
Popisovač na CD, permanentný, šírka stopy 1 mm ks 80
Popisovač na tabule, sada 4 ks, šírka stopy 5 mm sada 5
Popisovač permanentný, sada 4 ks, šírka stopy 5 mm sada 30
Popisovač permanentný, šírka stopy 5 mm ks 150
Poradač A4 5 cm celoplastový pákový ks 580
Poradač A4 5 cm pákový papierový ks 320
Poradač A4 7,5 cm celoplastový pákový ks 580
Poradač A4 8 cm celoplastový pákový ks 780
Poradač A5 po výške ks 10
Poradač pákový celopapierový mramorový A4 5 cm ks 550
Poradač pákový celopapierový mramorový A4 8 cm ks 700
Poradač závesný ks 50
Poznámkový blok kocka biela lepená 9,5x9 cm ks 150
Poznámkový blok kocka biela lepená 9x9x9 cm nelepená-náhradná ks 60
Poznámkový blok kocka v krabičke (rozmer 9x9x9 cm) ks 20
Poznámkový blok kocka točený 8x8x5 cm lepený ks 50
Pravítko 30 cm ks 45
Pravítko 50 cm ks 45
Pravítko trojuholník s ryskou ks 5
Pripinačky do korkovej tabule (balenie=100 ks) bal. 15
Rozraďovač papierový farebný ks 55
Rýchloviazač A4 prezentačný, priehľadné vrecko na prednej strane, zadná strana farebná s vnútorným priehľadným pozdĺžnym vreckom ks 70
Rýchloviazač obyčajný A4 ks 800
Rýchloviazač obyčajný A4 prešpánovaný ks 800
Rýchloviazač plastový predok priehľadný A4 ks 760
Rýchloviazač závesný celý A4 ks 1050
Rýchloviazač závesný celý prešpánovaný ks 850
Rýchloviazač závesný polovičný A4 ks 500
Rýchloviazač RO PVC ks 50
Samolepiace bločky 40x50/100 list. ks 200
Samolepiace etikety 102x36 mm (balenie=100 listov) bal 2
Samolepiace etikety 105x42,4 mm (balenie=100 listov) bal 7
Samolepiace etikety 105x74 mm (balenie=100 listov) bal 2
Samolepiace etikety 210x297 mm (balenie=100 listov) bal 2
Samolepiace zložky šípka na plastovej podložke 5x12x50, 125 listov-max. farieb bal 70
Skladová karta A5 kartón ks 65
Spisový obal ks 400
Spojovače 24/6 (balenie=1000 ks) bal 240
Spojovače 23/8 (balenie=1000 ks) bal 100
Spony listové 28 mm (balenie= 100 ks) bal 110
Spony listové 30 mm (balenie= 100 ks) bal 400
Spony listové 50 mm farebné (balenie= 100 ks) bal 150
Spony listové 75 mm (balenie= 100 ks) bal 120
Spray čistiaci na monitor 250ml ks 25
Stavebný denník ks 100
Stojan na perá valcový, kovový ks 10
Strúhadlo kovové ks 20
Strúhadlo umelé ks 10
Školský kartón A4 80 g (balenie=100 ks) bal 5
Špagát ľanový 200 g ks 15
Špagát ľanový 500 g ks 23
Špagát trikolóra 40 g ks 5
Tabuľa korková rozmer 60x40 cm ks 5
Tabuľa korková rozmer 90x120 cm ks 10
Taška poštová B4 s X dnom, hrúbka papiera 130 g, s odtrhávacou páskou, hnedá, rozmer 250x345 mm ks 200
Tubus kartónový 450x50 mm ks 3
Vrece papierové 55x110 cm, 3 vrstvové ks 80
Vrece papierové 65x120 cm, 3 vrstvové ks 95
Vrece PE 55x100 cm- hrubé priehľadné ks 70
Výdajka prevodka A4 (blok=100 listov) blok 70
Vyťahovač spojov R4 ks 62
Záložka 20x50 mm priehľadná ks 20
Záložka INFO 4x20x50 ks 50
Záložka samolepiaca priehľadná 40x50 mm ks 200
Záložka samolepiaca priehľadná 20x50 mm ks 120
Zásuvky stohovacie plastové ks 55
Závesný štítok malý 100x90 mm ks 100
Závesný štítok priehradkový štítok 10x30 cm ks 100
Závesný štítok stredný 210x99 mm ks 100
Záznam o prevádzke motorového vozidla nákladnej dopravy (blok=100 listov) blok 150
Záznam o prevádzke stroja-samoprepis blok 120
Záznam o prevádzke stroja (blok=100 listov) blok 110
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy A5-samoprepis blok 50
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy A5 (blok=100 listov) blok 180
Zošit A4 40 listový, čistý ks 45
Zošit A4 40 listový, linkovaný ks 70
Zošit A5 40 listový, linkovaný ks 70
Zošit s tvrdými doskami linkovaný A4 40 100listový ks 70
Zošit s tvrdými doskami linkovaný A5 40 100listový ks 100
Zošívačka veľkokapacitná 100 listov, kovová ks 5
Zošívačka 50 listov ks 15
Zošívačka 30 listov ks 45
Zvýrazňovač sada 4 farieb, s klinovým hrotom, hrúbka stopy 1-3 mm sada 60
Zvýrazňovač sada 4 farieb, s klinovým hrotom, hrúbka stopy 1-5 mm sada 75
Zvýrazňovač sada 6 farieb, s klinovým hrotom, hrúbka stopy 1-4 mm sada 75
Žiadanka na prepravu (blok=100 listov) blok 330
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len ako "Zmluva") je na jednej strane záväzok Dodávateľa počas trvania Zmluvy dodávať do Miest určenia Objednávateľom tovar a to kancelárske potreby (ďalej len "Tovar") na základe jednotlivých čiastkových objednávok organizačných útvarov Objednávateľa obsahujúcich určenie množstva, druhu, technickej špecifikácie a času dodania Tovaru za podmienok podľa Zmluvy a na strane druhej záväzok Objednávateľom dodávaný Tovar prevziať a zaplatiť Dodávateľovi zmluvnú cenu za podmienok podľa tejto Zmluvy.
Miestom určenia na dodanie Tovaru vrátane dopravy Tovaru na miesto určenia, sa na účely tejto Zmluvy rozumejú jednotlivé prevádzkové organizačné útvary Objednávateľa (jednotlivé miesta určenia ďalej samostatne len ako "Miesto plnenia" a všetky miesta určenia ďalej spolu len ako "Miesta plnenia").
Dodávateľ je povinný do 7. pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi podpísaný a opečiatkovaný Cenník jednotkových cien za predaj kancelárskych potrieb, podľa technickej špecifikácie predmetu Zmluvy, v členení cena bez DPH, DPH, cena s DPH v súlade s úspešnou ponukou a tiež s príslušnými kódmi tovarov vo formáte .xls.
Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF Objednávateľovi. Jednotkové ceny v sebe zahŕňajú všetky náklady potrebné na riadne splnenie záväzku Dodávateľa zo Zmluvy vrátane dopravy Tovaru do Miest plnenia a sú platné počas celej doby trvania Zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Dodávateľ bude Tovar na základe tejto Zmluvy dodávať do Miest plnenia priebežne podľa skutočných potrieb Objednávateľa, na základe priebežných čiastkových objednávok org. útvarov Objednávateľa, doručených Dodávateľovi na jeho e-mailovú adresu. Objednávka bude obsahovať údaje o Dodávateľovi, Objednávateľovi, Mieste plnenia, požadovanom množstve a druhu objednávaného Tovaru. Dodávateľ je povinný potvrdiť doručenie objednávky najneskôr nasledujúci pracovný deň. V prípade ak Dodávateľ doručenie objednávky Objednávateľa nepotvrdí, má sa za to, že túto akceptuje.
Objednávateľ je oprávnený množstvo Tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu Zmluvy upravovať počas platnosti Zmluvy v závislosti od skutočnej potreby.
V prípade, ak zo strany Dodávateľa nebude objektívne možné dodanie požadovaného Tovaru Objednávateľom na základe čiastkovej objednávky v určenom množstve, čase, mieste, druhu alebo technickej špecifikácii, je Dodávateľ povinný na to Objednávateľa písomne upozorniť najneskôr nasledujúci pracovný deň, inak zodpovedá za škodu, ktorá porušením tejto povinnosti Dodávateľom na strane Objednávateľa vznikla. Porušenie povinnosti Dodávateľa upozorniť Objednávateľa na nemožnosť plnenia podľa tohto bodu Zmluvy, sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi Tovar na Miesto plnenia najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia objednávky Dodávateľovi zo strany Objednávateľa a to v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod., pričom konkrétny čas dodania Tovaru na Miesto plnenia oznámi Dodávateľ poverenému zástupcovi Objednávateľa najneskôr jeden deň vopred. Mená a kontaktné údaje o poverených zástupcoch Objednávateľa za jednotlivé organizačné útvary oznámi Objednávateľ písomne (e-mailom) Dodávateľovi do 5 dní odo dňa podpisu Zmluvy.
Dodávateľ je povinný odovzdať objednaný Tovar poverenému zástupcovi Objednávateľa, ktorý na Mieste plnenia Tovar skontroluje čo do množstva, druhu a kvality. V prípade ak poverený zástupca Objednávateľa pri preberaní Tovaru nezistí nedostatky dodávaného Tovaru, potvrdí svojim podpisom prevzatie a dodanie Tovaru na dodacom liste.
Ak pri preberaní Tovaru Objednávateľ zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyznačí množstvo skutočného prevzatia Tovaru. V prípade kvalitatívnych nedostatkov zistených pri preberaní Tovaru má Objednávateľ právo dodaný Tovar neprevziať. Reklamované kvantitatívne a kvalitatívne nedostatky je Dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou vadného Tovaru alebo doplnením Tovaru do troch pracovných dní odo dňa reklamácie.
V prípade porušenia ktorejkoľvek povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar riadne, včas, v požadovanom množstve, kvalite a druhu podľa predchádzajúcej objednávky Objednávateľa, je Dodávateľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,03% z celkovej ceny Tovaru bez DPH za každý aj začatý deň trvania porušovania príslušnej zmluvnej povinnosti Dodávateľa a to za každé porušenie povinnosti samostatne.
Objednávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku ekvivalentného výrobku iba v prípade, ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické úžitkové vlastnosti, ktoré musí Dodávateľ preukázať.
Dodávateľ je povinný pri plnení predmetu Zmluvy dodržiavať platné právne predpisy, technické normy a plniť svoje záväzky z tejto Zmluvy s odbornou starostlivosťou.
Zmluvná cena je stanovená na základe dohody zmluvných strán a zák. č. 18/1996 Z.z. Celková výška zmluvnej ceny počas trvania Zmluvy nepresiahne sumu 47 810,00 EUR bez DPH.
Platby za uskutočnené dodávky Tovaru na Miesto plnenia, budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa hodnote skutočne dodaného a prevzatého Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch, a to na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry. Na základe dohody zmluvných strán bude Dodávateľ faktúry vystavovať Objednávateľovi a doručovať tieto jednotlivým príslušným organizačným útvarom Objednávateľa. Neoddeliteľnou súčasťou každej faktúry musia byť kópie objednávok a dodacie listy podpísané Dodávateľom a povereným zástupcom príslušného organizačného útvaru Objednávateľa.
Faktúry sú splatné do 30 dní od ich doručenia jednotlivým organizačným útvarom Objednávateľa. Faktúry musia obsahovať odvolanie sa na číslo Zmluvy a ostatné náležitosti daňového dokladu. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať správne cenové údaje, všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov, najmä podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z.z., dodacie listy a kópiu objednávky je org. útvar Objednávateľa oprávnený vrátiť takúto faktúru na prepracovanie. Nová lehota splatnosti začína plynúť doručením riadne opravenej faktúry organizačnému útvaru Objednávateľa.
Objednávateľ na plnenie podľa tejto Zmluvy neposkytne Dodávateľovi preddavok, ani zálohy.
Objednávateľ v súvislosti s fakturáciou neodmietne prijať faktúru Dodávateľa v súlade so Smernicou Europ.parlamentu a Rady 2014/55/EU z 16.4.2014 o elektr.fakturácii vo verejnom obstarávaní (Ú.v.EÚ L 133,06,05,2014),ak táto bude spĺňať ostatné náležitosti v zmysle tejto zmluvy. Zmluvné strany sú pri fakturácii povinné dodržiavať ustanovenia zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a po vytvorení centrálneho ekonomického systému bude fakturácia prebiehať prostredníctvom tohto systému, ak im z toho táto povinnosť vyplýva.
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne na Tovare alebo jeho časti počas obdobia, kedy znáša nebezpečenstvo škody na Tovare. Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa a Dodávateľ je povinný nahradiť Objednávateľovi škodu, ktorú Dodávateľ spôsobil Objednávateľovi porušením povinností daných Zmluvou, vrátane prípadu, kedy sa jedná o také porušenie povinnosti, na ktoré sa vzťahuje zmluvná pokuta.
Porušenie povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar v množstve, druhu, Miestach plnenia a určenom čase plnenia v súlade s podmienkami tejto Zmluvy, sa na základe dohody zmluvných strán považuje za podstatné porušenie tejto Zmluvy.
Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania finančného limitu uvedeného v nej a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvu je možné skončiť pred uplynutím doby, na ktorú je uzatvorená nasledovne: 1. písomnou dohodou zmluvných strán; 2. písomným odstúpením od Zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán v prípade porušenia Zmluvy, ktoré je označené ako podstatné porušenie Zmluvy a v prípadoch vyplývajúcich zo zákona. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek počas trvania porušenia zmluv.povinnosti Dodávateľom; 3. písomnou výpoveďou Zmluvy bez udania dôvodu zo strany Objednávateľa, pričom výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede Dodávateľa
Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Akékoľvek korupčné správanie Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto a nasl. bodu sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť Objednávateľovi akékoľvek podozrenie na porušenie povinnosti podľa tohto a nasl. bodu a byť súčinný pri vyšetrení podozrenia.
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden predstaviteľ, zamestnanec, iná osoba konajúca v jeho mene pri plnení pre Objednávateľa/v jeho mene na zákl. Zmluvy neponúka,nebude priamo/nepriamo ponúkať,dávať,poskytovať,žiadať,prijímať fin.prostriedky,iné oceniteľné hodnoty,poskytovať akék.výhody,dary,pohostenia osobe,spoločnosti/podniku,zamestnancovi,polit.strane či hnutiu, kandidátovi na polit.nomináciu, osobe v zákonodarnom, správnom, súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, v medzin.ver.organizácii za účelom ovplyvňovať konanie tejto osoby v jej funkcii za účelom zisku výhody pri plnení Zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 celý predmet zákazky

47 810,00

47 810,00

Tovar podľa požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu obstarávania.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.08.2021 08:37

24.08.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2021 14:54 - Vstupná ponuka 47 810,00 € Cena bez DPH
20.08.2021 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka 47 809,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS