• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 15:35

Detail zákazky Z202117254

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2021 15:35

Základné údaje

Z202117254

OF-239880

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5901276

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36483745

UEZ s.r.o.

Tolstého 6, Humenné, 066 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

skriňa, regál, polica, vešiaková skrinka

  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
zariadenie kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelársky regál ks 1
rozmery - šírka cm 71 72
rozmery  - výška cm 111 112
rozmery - hĺbka cm 34 35
počet políc ks 2
hrúbka materiálu mm 16
2. Vešiaková skriňa 1-dverová ks 1
rozmery - šírka cm 50 51
rozmery - výška cm 199 200
rozmery - hĺbka cm 59 60
hrúbka materiálu mm 16
vešiakové tyče ks 1
počet políc ks 3
3. Skriňa ks 1
rozmery - šírka cm 71 72
rozmery - výška cm 111 113
rozmery - hĺbka cm 34 35
hrúbka materiálu mm 16
dvierka ks 2
počet políc ks 2
4. Skrinka 1 dverová ks 1
rozmery - šírka cm 59 60
rozmery - výška cm 89 90
rozmery - hĺbka cm 59 60
počet políc ks 2
5. skrinka ks 1
rozmery - šírka cm 38 39
rozmery - výška cm 111 113
rozmery - hĺbka cm 34 35
počet políc ks 2
6. polica na stenu ks 2
rozmery - šírka cm 79 80
rozmery - výška cm 24 25
rozmery - hĺbka cm 24 25
hrúbka materiálu mm 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kancelársky regál
materiál laminovaná drevotrieska
farba - korpus dub bardolino, svetlý
farba - dvierka pow. blue (tmavá modrá)
nožičky plastové, strieborná farba
police výškovo nastaviteľné
2. Vešiaková skriňa 1-dverová
materiál laminovaná drevotrieska, ABS hrana min. 16 mm
farba dub bardolino, svetlý
dvierka otváranie na ľavú aj pravú stranu
3. Skriňa
materiál laminovaná drevotrieska
farba - korpus dub bardolino, svetlý
farba - dvierka pow. blue (tmavá modrá)
kovové úchytky áno, strieborná farba
plastové nožičky áno, strieborná farba
uzamykateľná áno
polica výškovo nastaviteľná
4. Skrinka 1 dverová
materiál laminovaná drevotrieska,  strop - min. 25 mm, ABS  min. 2mm, ostatné -min. 16 mm, ABS min. 0,5 mm, dvierka -  min. 16 mm, ABS min. 1 mm
farba dub bardolino, svetlý
plastové nožičky áno, strieborná farba, výška 2 cm
5. skrinka
materiál laminovaná drevotrieska
farba dub bardolino, svetlý
farba dvierok pow. blue (tmavá modrá)
spodná polica vo  vnútri skrinky
dvierka uzamykateľné (2 kľúčiky), kovová úchytka striebornej farby
plastové nožičky áno, strieborná farba, výška 2 cm
6. polica na stenu
materiál laminovaná drevotrieska
farba dub bardolino, svetlý
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa prílohy .
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

30.08.2021 08:00 — 09.09.2021 14:00

1,00 súbor

551,00

460,00

Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2021 13:40

27.08.2021 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2021 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.08.2021 14:27 - Vstupná ponuka 550,00 € Cena s DPH
27.08.2021 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka 550,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS