• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2021 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2021 11:10

Detail zákazky Z202117252

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 09:41
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2021 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2021 11:10

Základné údaje

Z202117252

OF-239963

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5887124

Objednávateľ

00304832

Mesto Svätý Jur

Prostredná 29/92, Svätý Jur, 90021, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby, kancelársky papier

kancelárske potreby, papier, tlačivá

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 22900000-9 - Rôzne tlačoviny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby a nosiče dát
Funkcia
kancelárske potreby, kancelársky papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Záznam o prevádzke vozidla nákl. dopravy A5, 100 listov, IGAZ 057 ks 5
2. Tlačivo Dovolenka A6 NCR, 100 listov, samoprepisovacia ks 5
3. Rozdeľovač A-Z PVC eurodierkovač ks 5
4. Rýchloviazač, s eurodierkovaním, PVC, A4, závesný modrý 10ks/bal bal. 2
5. Rýchloviazač, s eurodierkovaním, PVC, A4, závesný čierny 10ks/bal bal. 3
6. Rýchloviazač, s eurodierkovaním, PVC, A4, závesný žltý 10ks/bal bal. 2
7. Rýchloviazač, s eurodierkovaním, PVC, A4, nezávesný žltý 10ks/bal bal. 2
8. Rýchloviazač, s eurodierkovaním, PVC, A4, nezávesný čierny 10ks/bal bal. 3
9. Rýchloviazač, s eurodierkovaním, PVC, A4, nezávesný modrý 10ks/bal bal. 2
10.Trodat dátumovka 4810/3,8 mm - samofarbiaca, modrá, mesiac číslom bal. 2
11. Neónová kocka DONAU samolepiaca 76x76mm, 400 listov, farebný mix, stabilné lepidlo, ks 6
12. Spisové dosky so šnúrkami a štítkom, farba mramor modrá ks 25
13. Spisové dosky so šnúrkami a štítkom, farba mramor fialová ks. 25
14. Transparentná lepiaca páska 19mmx33m s držiakom ks 3
15. Potvrdenka JUXT IGAZ 036 samoprepis ks 50
16. Kancelárske nožnice 16 cm ks 3
17. Kancelársky papier A5 80g/m2 bal. 5
18. Opravná páska 4.2mm/ 8,5m PRITT COMFORT jednorázová ks 5
19. Euroobal A4 "U" priesvitný lesklý, otvor zhora 50 mikron., bal. 100/bal. bal. 5
20. Výkres školský A4, 180 g, farba biela, balenie 200 ks bal. 1
21. Priepustka neprepisovateľná ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
17. Kopírovací papier IQ economy, formát A5, gramáž 80g, farba: biela, balenie 500 hárkov belosť CIE 146, opacita (nepriehľadnosť) 90%, drsnosť 200 ml/min., hrúbka 104 mic.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Cena zahŕňa poštovné, balné a dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia na miesto plnenia - kancelária na zvýšenom prízemí (10 schodov)
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny + DPH.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Tovar bude dodaný naraz. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nespĺňajúceho špecifikáciu tovar neprevziať.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že tovar nebudú spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prostredná 29, Mestský úrad - útvar ekonomického oddelenia č.d. 1, Svätý Jur, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

23.08.2021 08:00 — 25.08.2021 15:00

1,00 Podľa technickej špecifikácie. Dodávka ako celok.

400,00

340,00

Podľa technickej špecifikácie. Dodávka ako celok.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2021 09:41

17.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 50
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2021 10:41 - Vstupná ponuka 400,00 € Cena s DPH
17.08.2021 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 397,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS