• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2021 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 09:50

Detail zákazky Z202117246

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2021 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 09:50

Základné údaje

Z202117246

OF-238800

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5891407

Objednávateľ

00691135

Mesto Košice

Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

35895471

HI-Reklama, s.r.o.

Švabinského 13, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač mesačníka

tlač, tlačiarenské služby

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač mesačníka
Funkcia
Tlač novín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný náklad mesačne ks 100 000
Celkový predpokladaný náklad počas rámcovej dohody ks 400 000
Počet strán výtlačku počet 20
Rozmer formátu mm 210 x 297
Kvalita papiera g 80 105
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Väzba V1
Farebnosť 4+4
Kvalita papiera 80g, (90g, 100g, 105g) natieraný, matný alebo lesklý
Tlačové podklady pdf, e-mailom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Celková zmluvná cena Rámcovej dohody zahŕňa všetky náklady spojené s plnením Rámcovej dohody. Konečná cena obsahuje všetky náklady (tlač, balenie, dopravu na miesto plnenia).
Počet vydaní novín uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je predpokladaný, nie záväzný. Zmluvné strany so dohodli, že Dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný počet vydaní novín počas platnosti Rámcovej dohody.
Počet  strán jednotlivých vydaní novín je možné znížiť na 16 strán. Pri zmene počtu strán ( zníženie) bude cena upravená alikvotne podľa celkovej zmluvnej ceny za tlač  alebo jednotkovej ceny za stranu.
Plnenie sa uskutoční až na základe Čiastkovej objednávky, ktorá upresní presný počet novín, počet strán, termín plnenia a miesto dodania plnenia.  Dodanie plnenia  je na 1 adresu v rámci mesta Košice .
Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne Dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF v dohodnutých termínoch.
Termíny dodania grafických podkladov do tlače - 1. tlač : 26. - 27. 08. 2021 do 9.00 hod., 2. tlač: 27. - 28. 09. 2021 do 9.00 hod., 3. tlač : 25. - 26. 10. 2021 do 9.00 hod., 4.: tlač 25. – 26. 11. 2021 do 9.00 hod..
Lehota plnenia je do troch pracovných dní odo dňa dodania grafických podkladov  vo formáte PDF.
Dodávateľ zodpovedá za to, že do novín nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil.
Objednávateľ vyžaduje dodržanie správneho a úplného zoradenia strán, kvalitu papiera, farebnosť, väzbu, orez.
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade preukázateľne chybného alebo poškodeného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 3 pracovných dní od dňa doručenia reklamácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade dodania nekvalitnej tlače, preukázateľne spôsobenej vadou tlače, odstúpiť od Rámcovej dohody.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu Čiastkovej objednávky a to na základe preukázateľne zrealizovaného plnenia Čiastkovej objednávky. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a dodanie jednotlivého plnenia do 10 dní po splnení požiadavky.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Do 3 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným zmluvným plnením , dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH, zaokr. na 2 desatinné miesta., rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Platnosť Rámcovej dohody je stanovená do 31.12.2021.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

5

1,00 komplet

33 336,00

27 780,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.08.2021 08:40

20.08.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 210
 6
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2021 18:07 - Vstupná ponuka 33 312,00 € Cena s DPH
18.08.2021 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 22 110,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS