• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2021 10:50

Detail zákazky Z202117243

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2021 10:50

Základné údaje

Z202117243

OF-240031

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5882191

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

06680429

SPORTBART, s.r.o.

Barcalova 142, Ústí nad Orlicí, 56201, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Športové a rekreačné vybavenie

autotrakčné lehátko (rekonvalescenčná lavica)

  • 37420000-8 - Výbava do telocvične
  • 37426000-0 - Zariadenie na cvičenie rovnováhy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Autotrakčné lehátko
Funkcia
Autotrakčné lehátko (rekonvalescenčná lavica alebo inverzný stôl) je pomôcka vyvinutá pre preventívne a uvoľňujúce využitie pri bolestiach chrbta či chrbtice, ktorá dokáže plynule pretočiť polohu tela do pozície kedy dochádza k aktívnemu uvoľňovaniu svalového napätia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Autotrakčné lehátko inSPORTline Inverso Profi alebo ekvivalent ks 1
Nosnosť cvičiaceho kg 199
Výška čalúnenia cm 5
Minimálna odporúčaná výška postavy cm 147
Maximálna odporúčaná výška postavy cm 198
Počet stupňov nastavenia pri výške postavy stupeň 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odolný rám z uhlíkovej ocele áno
Nastaviteľný uhol inverzie za pomoci 5-stupňového mechanizmu áno
Čalúnená opierka chrbta i hlavy áno
Povrch zo syntetickej kože áno
Nastaviteľná tyč pre zachytenie nôh áno
Fixačné valce v oblasti chodidiel áno
Pogumované držadlá áno
Protišmykové podlahové stabilizátory áno
Účinky: - prevencia a uvoľnenie chrbta a chrbtice, aktívne uvoľňovanie svalového napätia, uvoľnenie dýchacích ciest, pomáha pri preťažení žilového obehu dolných končatín
Účinky: - pomáha pri preťažení medzistavcových platničiek a bedrových kĺbov, pomáha pri preťažení vnútorných orgánov (v polohe v sede)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia zmluvy.
Výška konečnej zmluvnej (kúpnej) ceny zariadení musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia, najmä balenie, dovoz, recyklačné poplatky, inštalácia a zaškolenie.
Dodávateľ poskytuje na tovar, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva záruku za akosť na dobu minimálne 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. Do jednotkovej ceny tovaru zahrnúť všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, recyklačného poplatku.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu tovaru, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Dodávateľ môže ponúknuť zariadenie/stroj s vyššími parametrami, nesmie však ponúknuť zariadenie/stroj, ktorý nebude spĺňať ktorýkoľvek z požadovaných parametrov.
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení (vylúčený je aj repasovaný a zánovný tovar).
Pri fakturácii požadujeme uviesť jednotkové ceny za tovar. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej dva pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 8:00 hod. do 13:00 hod.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia zákazky a doručenia na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do / z areálu miesta dodania plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

16.08.2021 10:00 — 30.09.2021 13:00

1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

499,00

415,83

Žiadam dodávateľa predložiť podrobný opis tovaru (technických parametrov a funkčných charakteristík) a podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2021 09:17

12.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2021 14:36 - Vstupná ponuka 498,96 € Cena s DPH
11.08.2021 14:36 - Najvýhodnejšia ponuka 498,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS