42093937
Správa majetku Košického samosprávneho kraja
Tatranská 25, Košice, 04001, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, gastro lístky
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,90 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 9 840 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka | papierová forma |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | číselný alebo čiarový kód |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
doba platnosti stravných poukážok | stravné poukážky dodané v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roka musia byť vydané s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka |
odoberanie stravných poukážok | mesačne formou písomných objednávok |
Názov |
1. K plneniu rámcovej dohody dôjde na základe písomných objednávok objednávateľa / objednávky budú zaslané poskytovateľovi písomne, v ktorých objednávateľ určí presné množstvo stravných poukážok, ktoré mu má poskytovateľ dodať. |
2. Poskytovateľ sa zaväzuje dodať plnenie predmetu rámcovej dohody po dobu 12 mesiacov, v termíne od 1.09.2021 do 31.08.2022. |
3. Poskytovateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a to v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 15,00 hod. |
4. Poskytovateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok do 48 hodín od podania objednávky. |
5. Objednávanie stravných poukážok spôsobom personalizácie - obálka na meno každého zamestnanca jednotlivo, v množstve a v nominálnej hodnote uvedenej v objednávke. |
6. Poskytovateľ je počas platnosti rámcovej dohody povinný zabezpečovať poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom zoznamu zmluvných stravovacích zariadení, obchodov s potravinami a pod., ktorý je povinný aktualizovať vždy k poslednému dňu príslušného kalendárneho polroku alebo na vyžiadanie. Poskytovateľ sa zaväzuje, že na základe žiadosti objednávateľa uzavrie zmluvu s akýmkoľvek ďalším stravovacím zariadením, obchodom s potravinami a pod. (ďalej len „zariadenia“) podľa požiadavky objednávateľa. |
7. Fakturovaná celková cena za predmet rámcovej dohody je určená súčinom celkovej ceny za jednu stravnú poukážku vrátane provízie v Eur s DPH a počtom dodaných a objednávateľom odobratých stravných poukážok. Provízia (odmena) je poplatok za všetky služby súvisiace so zabezpečením predmetu rámcovej dohody vyjadrený % z nominálnej hodnoty predmetu zmluvy a to najmä, ale nielen: personalizácia, náklady na tlač, balenie, doprava na miesto plnenia, poistenie, poplatok za vystavenie faktúr a iné, teda všetky poskytovateľom vynaložené náklady. |
8. Výšku nominálnej hodnoty stravných poukážok si počas platnosti rámcovej dohody vyhradzuje stanoviť objednávateľ v písomných objednávkach podľa platných právnych predpisov na území SR, ako aj v súlade so svojimi rozpočtovými a finančnými možnosťami. V prípade akejkoľvek zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky zostane percentuálna výška provízie (odmeny) počas celej doby platnosti rámcovej dohody nezmenená. |
9. Úhradu za predmet rámcovej dohody bude objednávateľ realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej poskytovateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Úhrada faktúry za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná v lehote splatnosti, a to do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny celkového množstva odobratých stravných poukážok a/alebo ich nominálnej hodnoty, v závislosti od zmeny príslušných platných právnych predpisov upravujúcich predmetnú oblasť, ako aj od počtu zamestnancov a od jeho rozpočtových a finančných možností. |
11. Poskytovateľ je povinný od objednávateľa spätne odkúpiť stravné poukážky najneskôr do 31. januára roka nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnej poukážke a uhradiť mu späť finančnú čiastku zodpovedajúcu sume, ktorú objednávateľ za stravné poukážky zaplatil. V súvislosti s vrátením nepoužitých stravných poukážok nevzniká uchádzačovi právo na storno poplatky ani na náhradu iných nákladov. |
12. Poskytovateľ je povinný poskytovať bezodplatne poradenské služby súvisiace s predmetom zákazky. |
13. Neakceptovanie zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky poskytovateľom je dôvod na odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody. |
14. V prípade, že sa poskytovateľ dostane do omeškania s plnením predmetu rámcovej dohody je objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny uvedenej na objednávke, so splnením ktorej sa poskytovateľ dostal do omeškania, za každý a to aj začatý deň omeškania až do splnenia, pričom mu vzniká aj právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
15. V prípade že sa poskytovateľ dostane do omeškania s odstránením vadného plnenia v lehote stanovenej objednávateľom je objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z ceny uvedenej na objednávke, na základe ktorej poskytovateľ poskytol vadné plnenie, za každý a to aj začatý deň omeškania až do odstránenia vadného plnenia. Zároveň má objednávateľ právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
16. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti, pre prípad porušenia ktorej bola dohodnutá; náhrada škody môže byť uplatňovaná objednávateľom voči poskytovateľovi v plnej výške. |
17. Podmienky neupravené v tejto rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Tatranská 25, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
38 376,00
38 376,00
Požaduje sa predložiť štruktúrovaný rozpočet ceny stravnej poukážky v nasledovnej špecifikácii: 1) Výška provízie v percentách, 2) Výška provízie v EUR bez DPH, 3) DPH z provízie v EUR pri sadzbe DPH 20 %, 4) Cena za 1 ks stravnej poukážky vrátane provízie v EUR bez DPH, 5) Cena za 1 ks stravnej poukážky vrátane provízie v EUR s DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.08.2021 14:55
20.08.2021 10:00
20.08.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.08.2021 15:12 - Vstupná ponuka | 38 376,00 | € | Cena s DPH |
12.08.2021 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 368,32 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: