36022047 03
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie Hrona, odštepný závod
Partizánska cesta 69, Banská Bystrica, 97498, SVK
31612148
Agrona, spol. s r.o.
Žitná 2908/17, Žilina, 01001, SVK
Nákup a dodanie trávnej zmesi
trávna zmes
Tovar, Služba
1. Nákup a dodanie trávnej zmesi
|
|
---|---|
Funkcia |
trávna zmes zakupovaná pre účely údržby trávnych porastov na vodných stavbách v rámci prevádzky vnútorných organizačných útvarov verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
trávna zmes | kg | 1950 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
odrodové zloženie trávnej zmesi | kostrava červená GONDOLÍN 65%, mätonoh trváci ESQIERE 15%, lipnica lúčna EVORA 15% a ďatelina plazivá EVORA 5% |
dodávka v baleniach | 1 balenie = 25 kg |
Názov |
Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len ako "Zmluva") je na jednej strane záväzok Dodávateľa počas trvania Zmluvy dodávať predmet Zmluvy, t. j. trávnu zmes podľa bodu 2.2 tejto Zmluvy do Miest plnenia Objednávateľa, na základe jednotlivých čiastkových objednávok organizačných útvarov Objednávateľa za podmienok podľa tejto Zmluvy (ďalej len ako "Tovar"), a na strane druhej záväzok Objednávateľa dodávaný Tovar prevziať a zaplatiť Dodávateľovi Zmluvnú cenu podľa tejto Zmluvy. |
Miestom určenia na dodanie Tovaru, vrátane dopravy, sa pre účely tejto Zmluvy rozumejú sídla prevádzkových organizačných útvarov Objednávateľa, nachádzajúce sa v mestách Zvolen, Levice a Lučenec (ďalej len ako "Miesta plnenia"). |
Dodávateľ bude Tovar dodávať na Miesta plnenia priebežne, podľa skutočných potrieb Objednávateľa, prostredníctvom čiastkových objednávok Objednávateľa doručovaných Dodávateľovi na jeho kontaktnú e-mailovú adresu. Objednávka bude obsahovať údaje o Dodávateľovi, Objednávateľovi, Mieste plnenia a požadovanom množstve objednávaného Tovaru. Dodávateľ je povinný potvrdiť doručenie objednávky od Objednávateľa najneskôr nasledujúci pracovný deň. V prípade, ak Dodávateľ doručenie objednávky Objednávateľa nepotvrdí, má sa za to, že túto akceptuje. |
Termín dodania objednávaného množstva Tovaru Objednávateľ dohodne s Dodávateľom najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia doručenia objednávky podľa predchádzajúceho bodu tejto Zmluvy. |
V prípade, ak zo strany Dodávateľa nebude objektívne možné dodať Tovaru podľa čiastkovej objednávky Dodávateľa v určenom množstve a vzájomne dohodnutom termíne, je Dodávateľ povinný na to Objednávateľa písomne upozorniť najneskôr nasledujúci pracovný deň, inak zodpovedá za škodu, ktorá porušením tejto povinnosti Dodávateľa na strane Objednávateľa vznikne. Porušenie povinnosti Dodávateľa upozorniť Objednávateľa na nemožnosť plnenia podľa tohto bodu Zmluvy sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi Tovar na Miesta plnenia v termíne vzájomne dohodnutom, a to v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., pričom konkrétny čas dodania Tovaru na Miesto plnenia oznámi Dodávateľ poverenému zástupcovi Objednávateľa najneskôr jeden deň vopred. Meno a kontaktné údaje o poverenom zástupcovi Objednávateľa oznámi Objednávateľ Dodávateľovi najneskôr do 10-ich dní odo dňa uzavretia Zmluvy, a to písomne prostredníctvom e-mailu. |
Dodávateľ je povinný odovzdať objednaný Tovar poverenému zástupcovi Objednávateľa, ktorý na Mieste plnenia Tovar skontroluje čo do množstva, druhu a kvality. V prípade, ak poverený zástupca Objednávateľa pri preberaní Tovaru nezistí nedostatky dodávaného Tovaru, potvrdí svojim podpisom prevzatie a dodanie Tovaru v dodacom liste. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že Tovar v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne parametre podľa platných noriem a technickej špecifikácie. Dodávateľ je povinný do 15-ich dní odo dňa uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi kópiu zmiešavacieho protokolu osiva (trávnej zmesi), t. j. uznanie osiva a sadív vydané Ústredným kontrolným a skúšobným ústavom poľnohospodárskym Slovenskej republiky, alebo iný dokument preukazujúci splnenie tejto povinnosti v štáte, odkiaľ trávna zmes pochádza. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto Zmluvy. |
Ak pri preberaní Tovaru Objednávateľ zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyznačí množstvo skutočne prevzatého Tovaru. V prípade kvalitatívnych nedostatkov zistených pri preberaní Tovaru má Objednávateľ právo dodávaný Tovar neprevziať. Reklamované kvalitatívne a kvantitatívne nedostatky je Dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou vadného Tovaru alebo doplnením Tovaru do troch pracovných dní odo dňa reklamácie. |
V prípade porušenia ktorejkoľvek povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar riadne, včas, v požadovanom množstve a kvalite podľa priebežnej objednávky Objednávateľa, je Dodávateľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny Tovaru bez DPH za každý, aj začatý deň trvania porušovania príslušnej zmluvnej povinnosti Dodávateľa, a to za každé porušenie povinnosti samostatne. |
Objednávateľ je oprávnený množstvo Tovaru upravovať počas platnosti Zmluvy v závislosti od skutočnej potreby. |
V prípade, ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú Zmluvnú cenu, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie. |
Zmluvná cena je stanovená na základe dohody zmluvných strán a zák. č. 18/1996 Z. z. Celková výška Zmluvnej ceny počas trvania Zmluvy nepresiahne sumu 7 300,00 EUR bez DPH. Dodávateľ je povinný do 7 dní po uzavretí Zmluvy doručiť Objednávateľovi určenie jednotkovej ceny za predaj 1 kg trávnej zmesi/Tovaru, v členení: cena bez DPH, DPH, cena s DPH. Cena musí zahŕňať všetky náklady potrebné na riadne plnenie záväzku Dodávateľa zo Zmluvy, vrátane dopravy Tovaru na Miesta plnenia a je platná počas trvania tejto Zmluvy. |
Platby za uskutočnené dodávky Tovaru na Miesto plnenia budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa skutočne dodanému a prevzatému Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch, a to na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry Dodávateľom. Neoddeliteľnou súčasťou každej faktúry musia byť dodacie listy podpísané oboma zmluvnými stranami a kópie objednávok. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade ak faktúra nebude obsahovať správne cenové údaje, všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov, najmä podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z., dodacie listy a kópiu objednávky, je Objednávateľ oprávnený vrátiť takúto faktúru na prepracovanie. Nová lehota splatnosti začína plynúť doručením riadne opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Objednávateľ v súvislosti s fakturáciou neodmietne prijať faktúru Dodávateľa v súlade so Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2014/55/EU z 16.4.2014 o elektronickej fakturácii vo verejnom obstarávaní (Ú.v.EÚ L 133,06,05,2014),ak táto bude spĺňať ostatné náležitosti v zmysle tejto zmluvy. Zmluvné strany sú pri fakturácii povinné dodržiavať ustanovenia zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a po vytvorení centrálneho ekonomického systému bude fakturácia prebiehať prostredníctvom tohto systému, ak im z tohto zákona táto povinnosť vyplýva. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu, a miesto dodania Tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
Objednávateľ na plnenie podľa tejto Zmluvy neposkytne Dodávateľovi preddavok, ani zálohu. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne na Tovare alebo jeho časti počas obdobia, kedy znáša nebezpečenstvo škody na Tovare. Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa a Dodávateľ je povinný nahradiť Objednávateľovi škodu, ktorú Dodávateľ spôsobil Objednávateľovi porušením povinností daných Zmluvou, vrátane prípadu, kedy sa jedná o také porušenie povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta. |
Porušenie povinnosti Dodávateľa dodať Objednávateľovi Tovar v množstve, kvalite, na Miesto plnenia a v dohodnutom čase plnenia v súlade s podmienkami tejto Zmluvy, sa na základe dohody zmluvných strán považuje za podstatné porušenie tejto Zmluvy. |
Táto Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania finančného limitu uvedeného v Zmluve, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Zmluvu je možné skončiť pred uplynutím doby na ktorú je uzatvorená nasledovne: 1. písomnou dohodou zmluvných strán; 2. písomným odstúpením od Zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán v prípade porušenia Zmluvy, ktoré je označené ako podstatné porušenie Zmluvy a v prípadoch vyplývajúcich zo zákona; 3. písomnou výpoveďou Zmluvy bez udania dôvodu zo strany Objednávateľa. |
Objednávateľ podľa bodu 3. predchádzajúceho odseku tejto časti Zmluvy je oprávnený od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek počas trvania porušenia zmluvných povinností Dodávateľom. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť dňom doručenia výpovede Dodávateľovi. |
Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Akékoľvek korupčné správanie Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto a nasl. bodu sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť Objednávateľovi akékoľvek podozrenie na porušenie povinnosti podľa predchádzajúceho a nasledovného odseku tejto časti Zmluvy a byť súčinný pri vyšetrení podozrenia. |
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden predstaviteľ, zamestnanec, iná osoba konajúca v jeho mene pri plnení pre Objednávateľa/v jeho mene na základe Zmluvy neponúka, nebude priamo/nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, žiadať, prijímať finančné prostriedky, iné oceniteľné hodnoty, poskytovať akékoľvek výhody, dary, pohostenia osobe, spoločnosti/podniku, zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe v zákonodarnom, správnom, súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, (pokračovanie v ďalšom odseku tejto časti Zmluvy), |
v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie tejto osoby v jej funkcii za účelom zisku výhody pri plnení tejto Zmluvy. |
Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
7 300,00
7 300,00
Odrodové zloženie trávnej zmesi:kostrava červená GONDOLÍN 65%, mätonoh trváci ESQIERE 15%, lipnica lúčna EVORA 15% a ďatelina plazivá EVORA 5%
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.08.2021 08:37
24.08.2021 12:00
24.08.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2021 13:31 - Vstupná ponuka | 7 250,00 | € | Cena bez DPH |
23.08.2021 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 250,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: