• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2021 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2021 13:50

Detail zákazky Z202117218

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.08.2021 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2021 13:50

Základné údaje

Z202117218

OF-239901

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5880641

Objednávateľ

00157660

IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže

Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK

Dodávateľ

47556579

B - Stavmont s. r. o.

Kpt.Weinholda 10/9, Zemianske Kostoľany, 97243, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a skúšky elektrických spotrebičov

prehliadka, skúška, spotrebiče

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborná prehliadka a skúška elektrických spotrebičov
Funkcia
Odborné prehliadky a skúšky elektrických spotrebičov nutné zabezpečiť v zmysle zákona a STN 33 1600, STN 33 1610
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odb. prehliadka a skúška el. spotrebičov, vrátane predĺžovačiek, monitorov, elektrických náradí atď. ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena musí byť konečná, vrátane všetkých poplatkov, nákladov na dopravu provízií a nákladov uchádzača súvisiacich s poskytovaním predmetu zákazky. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré neboli zahrnuté do ceny predmetu zákazky. Miesto dodania: Bratislava.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazky (presné miesta dodania a kontaktné osoby), ako aj podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien.
Dodávateľ predloží scan platného osvedčenia/oprávnenia vykonávať dané revízie, ktorý vydala Technická inšpekcia a.s.
Pracovný čas v objekte je od 7:00-13:00 hod pondelok - piatok (okrem sviatkov)
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa predložiť k faktúre / alebo vo faktúre / podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky, cena bez DPH, DPH, s DPH a cena spolu.
Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavok.
Faktúru žiadame vystaviť na základe reálneho stavu daných spotrebičov a ručného elektrického náriadia.
Objednávateľ uhradí faktúru formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia preddavku. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi pri splnení podmienok uvedených v tejto zákazke. Platobná povinnosť objednávateľa sa bude považovať za splnenú v deň, keď bude z účtu Objednávateľa odpísaná príslušná suma v prospech účtu Dodávateľa.
V prípade, ak faktúra za predmet zákazky nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju dodávateľovi. Dodávateľ faktúru opraví alebo vystaví novú faktúru. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

02.09.2021 00:00 — 15.10.2021 00:00

1,00 ks

700,00

580,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.08.2021 12:42

11.08.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 303
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2021 17:33 - Vstupná ponuka 700,00 € Cena s DPH
07.08.2021 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS