00157660
IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže
Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK
47556579
B - Stavmont s. r. o.
Kpt.Weinholda 10/9, Zemianske Kostoľany, 97243, SVK
Odborné prehliadky a skúšky elektrických spotrebičov
prehliadka, skúška, spotrebiče
Služba
|
1. Odborná prehliadka a skúška elektrických spotrebičov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Odborné prehliadky a skúšky elektrických spotrebičov nutné zabezpečiť v zmysle zákona a STN 33 1600, STN 33 1610 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Odb. prehliadka a skúška el. spotrebičov, vrátane predĺžovačiek, monitorov, elektrických náradí atď. | ks | 500 |
| Názov |
| Cena musí byť konečná, vrátane všetkých poplatkov, nákladov na dopravu provízií a nákladov uchádzača súvisiacich s poskytovaním predmetu zákazky. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré neboli zahrnuté do ceny predmetu zákazky. Miesto dodania: Bratislava. |
| Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazky (presné miesta dodania a kontaktné osoby), ako aj podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien. |
| Dodávateľ predloží scan platného osvedčenia/oprávnenia vykonávať dané revízie, ktorý vydala Technická inšpekcia a.s. |
| Pracovný čas v objekte je od 7:00-13:00 hod pondelok - piatok (okrem sviatkov) |
| Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| Požaduje sa predložiť k faktúre / alebo vo faktúre / podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky, cena bez DPH, DPH, s DPH a cena spolu. |
| Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
| Faktúru žiadame vystaviť na základe reálneho stavu daných spotrebičov a ručného elektrického náriadia. |
| Objednávateľ uhradí faktúru formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia preddavku. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi pri splnení podmienok uvedených v tejto zákazke. Platobná povinnosť objednávateľa sa bude považovať za splnenú v deň, keď bude z účtu Objednávateľa odpísaná príslušná suma v prospech účtu Dodávateľa. |
| V prípade, ak faktúra za predmet zákazky nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju dodávateľovi. Dodávateľ faktúru opraví alebo vystaví novú faktúru. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti. |
Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
02.09.2021 00:00 — 15.10.2021 00:00
1,00 ks
700,00
580,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.08.2021 12:42
11.08.2021 13:00
11.08.2021 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.08.2021 17:33 - Vstupná ponuka | 700,00 | € | Cena s DPH |
| 07.08.2021 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 600,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: