• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 14:00

Detail zákazky Z202117208

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 14:00

Základné údaje

Z202117208

OF-239825

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5893487

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

36030848

DYNEX Servis spol. s r.o.

Nové Kalište 17, Banská Bystrica, 97404, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

1.1.14 - Automatický izolátor na izoláciu 6 - 96 vzoriek

Automatický izolátor na izoláciu 6 - 96 vzoriek

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický izolátor na izoláciu 6 - 96 vzoriek
Funkcia
Automatický izolátor na izoláciu 6 - 96 vzoriek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
- vysoko efektívny systém premiešavania magnetických častíc rpm 3000
-magnet gauss 3000
- objem vzorky µl 50 1600
- čas izolácie min 25 60
- čas prípravy vzoriek min 30 45
- koeficient variácie extrakcie nukleových kyselín % 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
-extrakčný systém magnetické častice
- kapacita vzoriek 6 - 96 vzoriek
- intuitívne rozhranie s jednoduchou navigáciou v menu pomocou "touchscreen" áno
UV lampa áno
Nezávislá kontrola teploty modulov áno
Eliminácia krížovej kontaminácie áno
Simultánna extrakcia DNA/RNA vzoriek áno
Certifikát CE IVD áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je zdravotnícky prístroj - Automatický izolátor na izoláciu 6 - 96 vzoriek pre Združenú tkanivovú banku, ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "prístroj“).
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o prístroji, v rozsahu - názov a typ prístroja, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístrojov), v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPET.
3.0 Dodávateľ je povinný dopraviť prístroj na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Združená tkanivová banka.
3.1 Dodávateľ je povinný spolu so prístrojom dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu prístroja v slovenskom jazyku.
3.2 Dodávateľ po dodaní - prístroj inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Prístroj sa považuje za prevzatý objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu.
3.3 Dodávateľ zaškolí na obsluhu prístroja príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia prístroja objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Dodávateľ vystaví protokol o zaškolení zdravotníckych pracovníkov a doručí ho najneskôr do 3 dní odo dňa zaškolenia.
3.4 Dodávateľ je povinný dodať prístroj nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný. Objednávateľ je oprávnený neprevziať prístroj dodaný po častiach.
3.5 Prístroj sa považuje za riadne dodaný ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi).
4.0 Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi tovar do 3 mesiacov odo dňa platnosti  zmluvy.  Tovar má byť plne spôsobilý na užívanie na určený účel, dodanie tovaru v mieste sídla dodávateľa.
4.1 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru a následne nepodpísať odovzdávací a preberací protokol pre preukázateľné vady dodaného tovaru /napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod./
5.0 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
6.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 6.1.
6.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
6.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
7.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky:
a) Prospektový materiál ponúkaného prístroja s popisom technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístroja.
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka.
c) Vyhlásenie o zhode.
d) Kontakt na servisného technika poskytujúceho záručný servis v rozsahu: meno, tel. číslo, e-mail.
8.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania prístroja je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 6.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním prístroja. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti.
9.0 Záručná doba na prístroj je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Inštalačného protokolu (bod 3.2).
10.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby.
10.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
10.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu.
10.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
10.4 Ak je potrebný náhradný diel, dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výmenu náhradného dielu do 3 dní od odsúhlasenia jeho výmeny objednávateľom najneskôr do 7 pracovných dní od nástupu na opravu. Za oznámenie poruchy sa považuje aj oznámenie e-mailom.
10.5 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať náhradné diely a to v trvaní  min. 10 rokov odo dňa uvedenia prístroja do prevádzky.
11.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
12.0 V prípade porušenia bodu 11.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
13.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
14.0 Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly súvisiaceho s dodávkou tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných tovarov a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EU v znení neskorších predpisov a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť.
15.0 Porušenie tejto povinnosti predávajúceho z bodu 14.0 osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje kupujúceho od zmluvy odstúpiť.
16. 0 Povinnosť dodávateľa/zhotoviteľa strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, uskutočnením stavebných prác a poskytnutím služieb, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť;
17. 0 Právo žiadateľa/prijímateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom/zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi žiadateľom/prijímateľom a dodávateľom/zhotoviteľom a výsledky administratívnej kontroly SO pre IROP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto zadávania zákazky verejným obstarávaním.
18.0 Táto zmluva nadobúda platnosť dňom podpísania zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po splnení všetkých nižšie uvedených podmienok: - ak výsledky kontroly dokumentácie z verejného obstarávania zo strany Riadiaceho orgánu na základe Zmluvy o NFP budú akceptované a výdavky z verejného obstarávania budú pripustené do financovania. - po dni zverejnenia tejto zmluvy v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a § 5a zákona č. 211/2000 Z. z.
19.0 Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. Postup podľa tohto bodu VZP sa neuplatňuje pri Zákazke, ktorej výdavky sú vykazované systémom zjednodušeného vykazovania výdavkov.
20. 0 Financovanie predmetu zákazky je z finančných prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (EFRR) vo výške 85 % celkových oprávnených výdavkov; z finančných prostriedkov štátneho rozpočtu vo výške 15 % celkových oprávnených výdavkov.
21.0 Body 14.0 až 20.0 - Osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ sú uvedené v OPETe. OPET je prílohou zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota - vysoko efektívny systém premiešavania magnetických častíc rpm 3000
Navrhnutá hodnota - vysoko efektívny systém premiešavania magnetických častíc až do 3000 rpm a/alebo trepačka - áno

Žiadame o objektívne posúdenie tejto požiadavky, nakoľko nie je opodstatnená z hľadiska funkčnosti ovládania systému. Vzhľadom na našu Magnetic glass particle technológiu je požiavka neaplikovateľná. Totožné výsledky dosahujeme inou technológiou

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota -magnet gauss 3000
Navrhnutá hodnota -magnet (v prípade vírivého miešania) gauss 3000

Žiadame o objektívne posúdenie tejto požiadavky, nakoľko nie je opodstatnená z hľadiska funkčnosti ovládania systému. Vzhľadom na našu Magnetic glass particle technológiu je požiavka neaplikovateľná. Totožné výsledky dosahujeme inou technológiou

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - intuitívne rozhranie s jednoduchou navigáciou v menu pomocou "touchscreen" áno
Navrhnutá hodnota Integrovaná dotyková obrazovka "displey touchscreen" alebo externá kontrolná jednotka umožňujúca jednoduché ovládanie - výber a beh protokolov, inštaláciu ďalších protokolov, vymazanie jednotlivých protokolov, ukladanie dát, samostatné operácie áno

Žiadame o objektívne posúdenie tejto požiadavky, nakoľko nie je opodstatnená z hľadiska funkčnosti ovládania systému (výber a cyklus protokolov, inštaláciu ďalších protokolov, vymazanie jednotlivých protokolov, ukladanie dát, samostatné operácie) a nami ponúkané riešenie zahŕňa externú kontrolnú jednotku (PC), čo je plnohodnotnou verziou dotykovej obrazovky v rámci požadovaných nastavení prístroja.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavová 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

27.08.2021 08:00 — 27.11.2021 15:00

1,00 ks

35 493,33

35 493,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o prístroji, v rozsahu - názov a typ prístroja, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístrojov), v zmysle Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.08.2021 08:17

23.08.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 498
 40
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.08.2021 10:26 - Vstupná ponuka 35 493,00 € Cena bez DPH
23.08.2021 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka 35 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS