• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 10:55

Detail zákazky Z202117203

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 10:55

Základné údaje

Z202117203

OF-239887

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5885110

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46571019

Tribiano s. r. o.

Urxova 6754/6, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery do tlačiarní

tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení, originálne tonery.

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a náplne do tlačiarní
Funkcia
Dodávateľ dodá originálne tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných alebo kompatibilných (alternatívnych) tonerov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP CF259X Black (59X) (kapacita 10 000 strán pri 5% pokrytí A4) ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Toner HP CF259X Black (59X) do Tlačiarne HP LaserJet Pro M404DN, HP LaserJet Pro MFP M428
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplni. Nedodržanie sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Rok výroby tonerov od roku 2020+
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia zmluvy.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH aj s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu.
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu tovaru podľa Obchodného zákonníka.
Tonery musia byť dodané v pôvodných, nepoškodených obaloch výrobcov, opatrených nepoškodenými ochrannými prvkami - hologramami a pod.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a faktúry.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a pri zistených vizuálnych chybách (poškodeniach), prípadne dodávky iného tovaru tento neprevziať
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Požadujeme predložiť certifikát ISO 9001; 14001 od dodávateľa do 5 dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nahlásenia reklamácie chybného tovaru (toneru, cartridgu) objednávateľom, zabezpečiť jeho výmenu.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných tonerov. Tonery musia byť 100% nové, originálne sú od výrobcu daných zariadení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojenský útvar 9149 Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.08.2021 11:00 — 31.08.2021 14:00

1,00 ks

390,00

325,00

nemám

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2021 15:11

16.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 51
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2021 15:17 - Vstupná ponuka 384,00 € Cena s DPH
10.08.2021 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka 382,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS