• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2021 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2021 10:55

Detail zákazky Z202117194

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2021 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2021 10:55

Základné údaje

Z202117194

OF-239961

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5888842

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44195591

Z + M servis a. s.

Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fotokopírovacie stroje a príslušenstvo

fotokopírovací stroj, fotokopírovacie zariadenie

  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 50313000-2 - Údržba a opravy reprografických strojov
  • 51620000-4 - Inštalácia kancelárskeho vybavenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné laserové farebné kopírovacie zariadenie vrátane podávača papiera, spodného stolíka a tonerov
Funkcia
Multifunkčné laserové farebné kopírovacie zariadenie vrátane podávača papiera, spodného stolíka a tonerov. Napr. Kyocera TASKalfa 2553ci (vrátane kompatibilného spodného stolíka, podávača s otáčaním DP-7100 alebo ekvivalentného, originálnych tonerov) alebo ekvivalentný.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné laserové farebné kopírovacie zariadenie vrátane podávača papiera, spodného stolíka a tonerov súprava 6
počet kompletných sád farebných nových plných originálnych nerozbalených tonerov k jednej súprave multifunkčného kopírovacieho zariadenia (jedna sada na min. 12000 strán formátu A4, jedna sada obsahuje všetky potrebné farebné tonery pre daný typ fotokopírovacieho zariadenia, sadu dodať ku každej súprave) sada 1
počet čiernych nových plných originálnych nerozbalených tonerov k jednej súprave multifunkčného kopírovacieho zariadenia (jeden toner na min. 25000 strán formátu A4, 3 ks dodať ku každej súprave) ks 3
max. formát tlače (kopírovania) - A3
rýchlosť tlače (formát A4) stránka / min. 25
rýchlosť tlače (formát A3) stránka / min. 12
max. tlačové rozlíšenie (čiernobiele) dpi 1200 x 1200
max. tlačové rozlíšenie (farebné) dpi 4800 x 1200
kapacita zásobníka listy 1000
pamäť RAM GB 4
pamäť SSD GB 32
port USB 2.0 ks 1
port USB 3.0 ks 1
konektor LAN (sieť 1000BASE-T) ks 1
rýchlosť skenovania snímok / min. 80
max. optické rozlíšenie skenovania dpi 600
max. rozlíšenie kopírovania dpi 600 x 600
max. výstupná kapacita listy 500
hmotnosť multifunkčného zariadenia kg 140
elektrické napájanie V 220 240
elektrická spotreba W 600
rozmery (š x h x v) mm 900 x 900 x 1300
kapacita podávača originálov s otáčaním (dodaného k zariadeniu) listy 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vlastnosti: obojstranná tlač - duplex, dotykový displej, sieť (10BASE-T / 100BASE-TX / 1000BASE-T, SNMPv3, 802.1x autentizácia, IPsec, HTTPS, POP cez SSL, SMTP cez SSL), automatická obojstranná tlač, funkcie – tlač, skenovanie a kopírovanie musí byť zabezpečené
skenovanie: skenovanie do e-mailu, skenovanie do FTP, skenovanie do SMB, skenovanie do USB hostiteľa, skenovanie do schránky, TWAIN (sieť), skenovanie WSD, formát výstupu skenovania: PDF, vysoko komprimovaný PDF, šifrovaný PDF, JPEG, TIFF, (Open) XPS, voliteľne prehliadateľné PDF a MS Office formáty (docx, pptx, xlsx) musí byť zabezpečené
kopírovanie: elektronické triedenie, preskočenie prázdnych stránok, duplexné kopírovanie, 2 v 1 a 4 v 1, kopírovanie ID karty, prerušenie kopírovania (prebiehajúca úloha môže byť prerušená), po dokončení kopírovania prerušenie pokračovania prerušenia úlohy), režim úspory toneru, režim titulných stránok, číslovanie stránok, funkcie razítok, prekrytie formulára, zväčšenie/zmenšenie: min. 25–400% po 1% krokoch, kvalita obrazu: text, fotografie, text + fotografie, grafika / mapa musí byť zabezpečené
formát papiera: A3, A4, A5, A6, B5, Ledger, Legal, gramáž: 52-300 g/m2, SRA3 musí byť zabezpečené
vrátane kovového spodného stolíka (podstavca – skrinky) ku každému fotokopírovaciemu zariadeniu musí byť zabezpečené
vrátane obojstranného podávača originálov na min. 140 listov s otáčaním, min. parametre: 35–160 g/m2 (simplex), 50-120 g/m2 (duplex), A6R–A3, banner až do min. 1900 mm musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Výška konečnej ceny zariadení musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia, najmä balenia, dovoz a inštalácia.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je držiteľom autorizácie na dodávku a servis ponúknutého zariadenia od výrobcu / výrobcom autorizovaného dovozcu stroja, v lehote 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh plnenie a predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popis tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
Dodávateľ môže ponúknuť stroj s vyššími parametrami, nesmie však ponúknuť stroj, ktorý nebude spĺňať ktorýkoľvek z požadovaných parametrov.
Objednávateľ požaduje dodanie nových a nepoužitých zariadení.
Záruka na zariadenie sa požaduje v dĺžke 3 roky, záručný servis bude vykonávaný u užívateľa.
Tovar požadujeme dodať s dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné na štandardný chod a obsluhu stroja (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty, dokumentácia a pod.).
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred, aspoň 3 pracovné dni pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť objednávateľovi EČV vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno priezvisko, číslo OP vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, alebo strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta plnenia dodávky.
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu a vstupu osôb do areálu miesta dodania tovaru.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

23.08.2021 08:00 — 15.10.2021 14:00

1,00 celý predmet zákazky

17 000,00

15 481,83

Vlastný návrh plnenia zákazky je uvedený v časti položky opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2021 12:12

18.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 730
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2021 13:22 - Vstupná ponuka 16 992,00 € Cena s DPH
12.08.2021 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka 16 989,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS