00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Toner - spotrebný materiál
Tonery
Tovar, Služba
|
1. Toner a spotrebný materiál
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
| Nedodržanie podmienok sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
| Vykonanie obhliadky tovaru pred jeho prevzatím |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Toner HP W2030A - 415 | ks | 10 | ||
| 2. Toner HP W2031A / 2032 / 2033 - 415 | ks | 30 | ||
| 3. Toner Lexmark 50F2X00 | ks | 100 | ||
| 4. Toner Lexmark 622H, 62D2H00 - Kapacita tonera je 25000 strán. | ks | 30 | ||
| 5. Toner HP CF230X | ks | 130 | ||
| 6. Odpadová nádoba Lexmark 54GOWOO | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Kapacita laserového tonera je 2 400 strán pri 5% pokrytí. | |
| 2. Kapacita laserového tonera je 2 100 strán pri 5% pokrytí. | |
| 3. Kapacita laserového tonera je 10 000 strán pri 5% pokrytí. | |
| 4. Kapacita laserového tonera je 25 000 strán pri 5% pokrytí. | |
| 5. Kapacita laserového tonera je 3 500 strán pri 5% pokrytí. |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia |
| Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania. |
| Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. |
| Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim. |
| Tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
| Za prípadné škody na tlačiarňach spôsobené používaním renovovaných kaziet dodaných dodávateľom zodpovedá dodávateľ. |
| V prípade, že dodávateľ nepredloží objednávateľovi požadovane doklady do dvoch dní od uzavretia zmluvy podľa špecifikácii v popise zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. |
| Kupujúci bude priebežne monitorovať počet vytlačených strán na jeden toner. V prípade, že tonery nebudú spĺňať predpísanú výťažnosť, objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
| Priložiť prílohu s nacenením jednotlivých položiek z dôvodu skladovej evidencie a účtovníctva, cena bez DPH a cena s DPH |
| Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
| Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok ( čiastkové objednávky ), súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. |
| Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy na základe emailovej objednávky. |
| Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
| Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že tovar nebudú spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
| Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
| Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
| Táto Rámcová zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto Rámcovej zmluvy alebo do dosiahnutia celkovej kúpnej ceny podľa tejto Rámcovej zmluvy. |
| V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že Predávajúci ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Kupujúcemu podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Kupujúceho ako dlžníka a zároveň sa Zmluvné strany dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Predávajúceho v rozpore s dohodou podľa prechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Zriaďovateľa. |
| V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
23.08.2021 08:00 — 23.08.2022 14:00
302,00 celok
4 381,30
4 381,30
Požaduje sa predložiť rozpočet jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.08.2021 14:20
16.08.2021 10:00
16.08.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.08.2021 07:08 - Vstupná ponuka | 4 381,30 | € | Cena bez DPH |
| 16.08.2021 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 381,20 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: