• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2021 15:23
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2021 16:25

Detail zákazky Z202117180

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2021 15:23
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2021 16:25

Základné údaje

Z202117180

OF-239897

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5888836

Objednávateľ

35662867

Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza

A. Hlinku 44, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky

čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, hygienické prostriedky

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup spotrebného tovaru - čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky. V cene zákazky je zahrnuté aj dodanie vrátane dopravy na miesta dodania, vyloženie v skladových priestoroch a prevzatie tovaru zodpovednou osobou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vreckovky hygienické 10 ks / 1balenie 2 - vrstvové bal 20
Vreckovky hygienické kozmetické vyťahovacie, biele, 2-vrstvové, 200 ks/1 balenie bal 20
Servítky biele 100ks / 1balenie bal 10
Prach na pranie Surf 3,9 kg Iris sprig rose kus 2
Prach na pranie Surf 3,9 kg white Orchid Jasmin kus 2
Mikroténové jednorazové rukavice kus 6000
Jednorazové návleky na obuv kus 1000
Jednorazová dezinfekcia 1 balenie = 3ks do umývačky riadu Finish bal 10
Jar Platinum All-In-One Lemon kapsule do umývačky riadu v balení 85ks bal 5
Odpadkový kôš Click 25 l ks 20
Mikroténové tašky veľkosť M 200 ks /1 bal. bal 4
Savo originál dezinfekčný prostriedok 1l, Chlornan sodný sa vo vode rozloží na kuchynskú soľ a aktívny kyslík. 2. Aktívny kyslík svojou silou rozbíja obaly vírusov, baktérií a plesní. 3. Vaše okolie je tak čisté, dezinfikované a bezpečné.Spoľahlivo likviduje baktérie (vrátane Escherichia coli, Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus aureus), vírusy (vrátane HIV a HBV), riasy a mikroskopické huby. ks 22
Vektex Bigstar Hubky na riad extra veľké 10,5 x 7 x 3,5 cm ks 60
sencor polymer microfibre bags svc 7ca 5ks / bal bal 5
osviežovač vzduchu Glade Spray Vôňa čistoty ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet po jednotlivých položkách do 7 dní od uzavretia zmluvy. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Dátum spotreby (expirácie) jednotlivých druhov tovaru je minimálne 24 mesiacov odo dňa doručenia predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, resp. faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamácie vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený.
V prípade nedodržania technických špecifikácií, lehoty plnenia alebo iných porušení osobitných požiadaviek zo strany dodávateľa, môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 200 € za každé jedno porušenie nad rámec Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Dodávateľ predloží k jednotlivým položkám aj karty bezpečnostných údajov do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktoré je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 13:00 hod.
Tovar musí byť nový , v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Dodávateľ musí dodať všetky knihy uvedené v opisnom formulári. Čiastočné plnenie je považované za nesplnenie požiadaviek objednávateľa.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením oprávnenej, alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Hlinku, 44, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

27.08.2021 15:23 — 03.09.2021 15:23

1,00 zákazka

660,00

653,00

Dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou preukazujúcou splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) , veľkosťou balenia, počtom kusov v balení .Objednávateľ - kontaktná osoba predložený návrh plnenia zákazky posúdi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a návrh odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2021 15:31

18.08.2021 15:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2021 15:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 582
 41
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2021 12:00 - Vstupná ponuka 648,00 € Cena s DPH
18.08.2021 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka 646,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS