• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2021 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2021 11:50
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2021 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2021 13:05

Detail zákazky Z202117151

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2021 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    10.08.2021 11:50
  •    Ukončenie zákazky
    10.08.2021 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.08.2021 13:05

Základné údaje

Z202117151

OF-239924

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5878931

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

47681331

EUREX MEDICA, spol. s r.o.

Výstavní 604/111, Ostrava-Vítkovice, 70300, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OOPP - chirurgické trojvrstvové rúška

OOPP, rúška, trojvrstvová

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chirurgické rúška s gumičkou
Funkcia
zábrana baktériám alebo vírusom prítomným v aerosóle, teda drobným kvapôčkam, šíriť sa z úst a nosa nositeľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
farba nesmie byť čierna
materiál 3- vrstvová netkaná textília
materiál s vysokou filtračnou účinnosťou – BFE nad 98%
materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie,podľa EN 14683: 2019+AC: Čl. 5.2.6: preukázané skúškami EN ISO 10993-5; Skúšky cytotoxicity, EN ISO 10993-10; Skúšky na dráždivosť a precitlivenosť po
zorné pole musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy
uchytenie s gumičkami na uchytenie okolo uší
tvarovanie tvarovacia spona na vytvarovanie rúška okolo nosa
použitie jednorazové
norma STN EN 14683: 2019 + AC: 2019; „Chirurgické masky - Požiadavky a skúšobné metódy “Dodatok B, dodatok C pre typ II alebo Typ IIR podľa STN EN 14683: 2019 + AC: 2019; Dodatok B, dodatok C a ISO 22609
balenie hygienicky zabalené tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku
najmenšie obchodné balenie 50 alebo 100 v balení
označenie značka CE musí byť na najmenšom obchodnom balení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita tovaru, 2.nebude dodržaná lehota dodania tovaru, 3.nebude dodržaná cena a množstvo objednaného tovaru
Cena za dodanie predmetu kúpy je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky -(pokračovanie v nasl. riadku)
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach.
Rúška musia mať certifikáciu ako zdravotnícka pomôcka a byť riadne oznámená v orgáne dohľadu nad trhom ŠÚKL alebo v EUDAMED, čo dodávateľ preukáže príslušným registračným číslom ZP. Dodávateľ je povinný predložiť Vyhlásenie o zhode s príslušnými technickými normami podpísané výrobcom, na základe čoho sa výrobok označuje značkou zhody CE.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

námestie. L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

25.08.2021 14:00

10 000,00 ks

325,07

270,89

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Bez vlastného návrhu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.08.2021 11:24

10.08.2021 11:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.08.2021 12:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 622
 27
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2021 08:12 - Vstupná ponuka 324,00 € Cena s DPH
10.08.2021 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka 322,74 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS