• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2021 17:15
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 11:45

Detail zákazky Z202117123

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2021 17:15
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 11:45

Základné údaje

Z202117123

OF-239726

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5893439

Objednávateľ

30416094

Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky

Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK

Dodávateľ

31397549

DANUBIASERVICE, a.s.

Rožňavská 30, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup služobných motorových vozidiel (3 kusy)

motorové vozidlo

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34111200-0 - Limuzíny
  • 34113000-2 - Vozidlá s náhonom štyroch kolies
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. motorové vozidlá
Funkcia
Osobný automobil alebo osobné motorové vozidlo alebo hovorovo osobné auto je automobil kategórie M1, tzn. motorové vozidlo najmenej so štyrmi kolesami určené na prepravu sediacich osôb a ich batožín, ktoré má najviac deväť miest na sedenie, vrátane miesta pre vodiča, a celkovú hmotnosť neprevyšujúcu 3,5 t, a ktorého priestor na batožiny nie je väčší ako priestor na prepravu osôb.
Nákup 3 ks nových nepoužívaných služobných osobných automobilov rovnakej značky strednej triedy, spĺňajúcich nižšie uvedené technické vlastnosti:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Typ karosérie druh sedan/liftback
Zdvihový objem motora cm 3 1900
Rok výroby rok 2020
Palivo druh benzín
Typ motora druh zážihový
Počet valcov ks 4
Výkon motora kW 190
Prevodovka druh automatická
Spotreba paliva - kombinovaná l/100km 9
Počet dverí ks 4 5
Počet sedadiel ks 4 5
Farba vozidla odtieň čierna
Pohon typ 4x4
Rázvor mm 2600
Dĺžka bez ťažného zariadenia mm 4500
Batožinový priestor l 550
Poťah sedadiel druh látka koža
Farba poťahu sedadiel odtieň tmavá
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Airbag vodiča a spolujazdca
Kolenný airbag vodiča
Bočné airbagy vpredu, vzadu a hlavové airbagy
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním a alarmom
Denné svietenie, LED predné a zadné svetlá
Disky z ľahkých zliatin min. rozmer 17“
Nezávislé kúrenie s diaľkovým ovládaním
Vyhrievané čelné okno
Dojazdová oceľová rezerva
Elektricky ovládané okná vpredu a vzadu
Posilňovač riadenia
Adaptívny tempomat do 210km/h
Asistent rozjazdu do kopca
Asistent zmeny jazdného pruhu
ABS, ESC,ASR
Multifunkčný volant
Asistent rozpoznávania únavy
Imobilizér
Automatická trojzónová klimatizácia aj s ovládaním vzadu
Palubný počítač
Autorádio, USB porty, Bluetooth pripojenie mobil. telefónu/ android, iOS/, s min.  6-mi reproduktormi
Rádio-navigačný systém s dotykovým farebným min. 9" displejom + mapy Európy s bezplatnou aktualizáciou máp počas záruky
Dažďový senzor
Hmlové svetlá
Stredová opierka rúk s odkladacím boxom vpredu
Elektricky nastaviteľné sedadlo vodiča
Otvor na dlhé predmety v operadle zadných sedadiel a stredová opierka rúk
Vyhrievanie predných a zadných sedadiel
12V zásuvka v batožinovom priestore
Bezdotykové ovládanie veka kufra
Vonkajšie spätné zrkadlá elektricky sklápateľné
Predĺžená záruka na 5 rokov/150.000 km
Parkovacie senzory vpredu a vzadu s parkovacou kamerou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
I.1 Dodávateľ musí byť autorizovaným predajcom značky.
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať riadne a včas nové, nepoužívané osobné motorové vozidlá v súlade s opisným formulárom s maximálnym počtom najazdených kilometrov 50. Miestom dodania je Bratislava.
I.3 Objednávateľ určil rozsah parametrov predmetu zákazky , tzn. dodávateľ je povinný dodať osobné motorové vozidlá s rovnakými alebo vyššími technickými parametrami ako sú uvedené parametre v súlade s opisným formulárom
I.4 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti Kúpnej zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktnej osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu).
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu Kúpnej zmluvy podľa technickej špecifikácie v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eur bez DPH a v eur s DPH. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta.
c) uvedenie funkčnej a technickej špecifikácie všetkých automobilov, ktoré sú predmetom dodania: Značka, obchodný názov, Typ/variant/verzia, výrobca vozidla (podvozku), výrobca motora. Dodávateľ zároveň predloží dokumenty, na základe ktorých Objednávateľ posúdi splnenie požadovanej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/ Kúpnej zmluvy (napr. katalógový list, technický opis, súpis výbavy vozidla).
I.5 V kúpnej sume musí byť zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky v zmysle technických vlastností, vrátane všetkých s tým súvisiacich služieb, vrátane prihlásenia motorových vozidiel na dopravnom inšpektoráte PZ a pridelenie EČV
I.6 Dodacia lehota do 24 týždňov od účinnosti zmluvy.
I.7 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi pri dodávke osobného motorového vozidla 2 ks kľúčov, technický preukaz, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa bodu 1 opisného formuláru, odsek technické vlastnosti a povinnú výbavu vozidla v zmysle platnej legislatívy SR.
I.8 Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. Presné miesto prevzatia tovaru dohodne poverený zástupca Objednávateľa s Dodávateľom e-mailom, najneskôr 5 pracovných dní pred dodaním. Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
I.9 Dodávateľ dodá motorové vozidlo bez právnych vád, ktoré by bránili jeho riadnemu užívaniu.
I.10 Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi bezplatne náhradné motorové vozidlo v rovnakej triede počas doby servisu predmetu zákazky v prípade vzniku poruchy nezavinenej objednávateľom.
I.11 Požaduje sa možnosť odmietnuť dodanie tovaru objednávateľom, ak objednávateľ zistí pri obhliadke vadu.
II. CENA
II.1 V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení Kúpnej zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za plnenie o hodnotu DPH.
II.2 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením vrátane dodania tovaru na miesto dodania.
II.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu Kúpnej zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk.
III. FAKTURÁCIA
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu Kúpnej zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
III.4 Na predmet Kúpnej zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou bude dodací list). Fakturačné údaje budú poskytnuté Dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Kúpnou zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet Kúpnej zmluvy.
III.7 Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY
IV.1 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od Kúpnej zmluvy zo strany Objednávateľa ak v stanovenej lehote nepreukáže zápis do registra partnerov verejného sektora.
IV.2 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od Kúpnej zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verej. obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/Kúpnej zmluvy. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy.
IV.3 Objednávateľ zároveň upozorňuje Dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET):
a) 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, Dodávateľ už samotnou registráciou do EKS potvrdzuje súhlas s OPET.
b) 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", čl. VI "Plnenie a preberanie Plnenia", bod 6.1.2, je Dodávateľ povinný dodať či poskytnúť Plnenie, ktoré spĺňa okrem Špecifikácií tiež všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a platných technických noriem záväzných pre takéto Plnenie a týkajúcich sa jeho uvádzania na trh.
IV.4 V prípade, že Dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/ Kúpnej zmluvy príp. ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek osobitnú požiadavku na plnenie, bude sa to považovať za podstatné porušenie Kúpnej zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť.
IV.6 Porušenie povinnosti Dodávateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa Kúpnej zmluvy na základe požiadaviek bude považované za podstatné porušenie Kúpnej zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od Kúpnej zmluvy.
IV.7 V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom, Objednávateľ vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom tzn. vystaví referenciu s neuspokojivým hodnotením.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Pokiaľ z funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/Kúpnej zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, Objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo lepších parametrov. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia, uvedených v technických vlastnostiach príslušnej položky.
V.2 Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V.3 Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť predĺženú záruku na 5 rokov/150 000 km na celé vozidlo (platí tá podmienka, ktorá nastane skôr, prvé dva roky bez obmedzenia počtu km).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

25.08.2021 12:00 — 09.02.2022 12:00

1,00 projekt

131 480,81

109 567,34

Vizualizácia ponúkaných motorových vozidiel.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2021 17:15

23.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 109
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2021 13:13 - Vstupná ponuka 129 093,90 € Cena s DPH
23.08.2021 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 129 092,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS