• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 10:35

Detail zákazky Z202117121

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 10:35

Základné údaje

Z202117121

OF-239861

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5893419

Objednávateľ

00648710

Centrum sociálnych služieb-Bôrik

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, 97213, SVK

Dodávateľ

36224626

Chirana Progress, s.r.o.

Vrbovská cesta 17, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

2ks hydraulický sprchovací vozík, 2ks hydraulická sprchovacia stolička

hydraulický sprchovací vozík, sprchovacia stolička

  • 33192600-8 - Zdvíhacie zariadenie pre zdravotnícke odvetvie
  • 33192100-3 - Lôžka na zdravotnícke účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 2ks hydraulický sprchovací vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hydraulický sprchovací vozík ks 2
Celková dĺžka cm 190 210
Celková šírka cm 68 80
Maximálne zaťaženie kg 180 190
Hmotnosť vozíka kg 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hydraulický sprchovací vozík Výškovo nastaviteľný, hydraulický zdvih, 4 kolieska s brzdami, ležadlo so sklopnými postranicami, vrátane vodotesného matraca a hadice na odtok vody, farba nerozhoduje.
 2. 2ks hydraulická sprchovacia stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hydraulická sprchovacia stolička ks 2
Celková výška cm 150 160
Rozsah zdvihu cm 40 60
Výška podvozku cm 9 16
Hmotnosť stoličky kg 45 60
Zdvíhacia kapacita kg 136 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hydraulická sprchovacia stolička Výškovo nastaviteľná, hyd. zdvih, 4 kolieska s brzdami, opierka chrbta, sklopné madlá po oboch stranách, bezpečnostný pás, páka na zdvih a spúšťanie alebo tlačidlo pre spúšťanie, farba nerozhoduje
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záručná doba na všetky položky minimálne 24 mesiacov.
Počas záručnej doby sa predávajúci zaväzuje nastúpiť na bezplatné odstránenie reklamovanej vady zodpovedajúcim spôsobom do dvoch pracovných dní od prvotného oznámenia, v prípade požiadavky kupujúceho na urgentné odstránenie vady nastúpi predávajúci na odstránenie vady do 24 hodín od prijatia požiadavky.
Požadujeme splatnosť faktúry 90 dní odo dňa jej doručenia podľa § 340a ods. 1 Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, nakoľko zákazka bude financovaná z dotácie na podporu rozvoja sociálnych služieb a formality obvykle trvajú maximálne 90 dní.
§ 340a ods. 1 Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník "Zmluvne určená lehota na splnenie peňažného záväzku dlžníka z dodania tovaru alebo poskytnutia služby nesmie presiahnuť 60 dní odo dňa doručenia faktúry alebo inej výzvy veriteľa podobnej povahy, ktorou požaduje splnenie peňažného záväzku (ďalej len „doklad“), alebo 60 dní odo dňa, keď veriteľ plnil, podľa toho, ktorý z týchto dní nastal neskôr. To neplatí, ak sa strany o dlhšej lehote splatnosti výslovne dohodnú a takáto dohoda nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam vyplývajúcim zo záväzkového vzťahu pre veriteľa podľa § 369d."
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, náklady na prepravu do miesta dodania, inštaláciu predmetu dodávky, montáž a zaškolenie personálu.
Dodanie predmetu dodávky v pracovných dňoch od 7:00 do 13:00 po predchádzajúcom dohovore.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa môže považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade omeškania dodávateľa s plnením predmetu zmluvy, má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% zo zmluvnej ceny za každý začatý deň omeškania. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Požadujeme splatnosť faktúry 90 dní odo dňa jej doručenia podľa § 340a ods. 1 Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, nakoľko zákazka bude financovaná z dotácie na podporu rozvoja sociálnych služieb a formality obvykle trvajú maximálne 90 dní.
Navrhnutá hodnota Štandardná lehota je 14 dní, maximálna 60 dní, podľa zákona. § 340a Čas plnenia peňažného záväzku dlžníka (1) Zmluvne určená lehota na splnenie peňažného záväzku dlžníka z dodania tovaru alebo poskytnutia služby nesmie presiahnuť 60 dní

§ 340a Čas plnenia peňažného záväzku dlžníka (1) Zmluvne určená lehota na splnenie peňažného záväzku dlžníka z dodania tovaru alebo poskytnutia služby nesmie presiahnuť 60 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

20.09.2021 07:00 — 21.09.2021 13:00

1,00 celok

15 653,00

14 230,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Plnenie zákazky musí spĺňať minimálne požiadavky uvedené v technickej špecifikácii a určený počet kusov jednotlivých položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2021 08:25

23.08.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 59
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2021 12:39 - Vstupná ponuka 15 615,60 € Cena s DPH
20.08.2021 21:49 - Najvýhodnejšia ponuka 15 514,22 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS