00610381
Fakultná nemocnica Trnava
A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK
50097075
ALLKOV s.r.o.
arm. gen. L. Svobodu 2607/14, Malacky, 90101, SVK
Vnútronemocničná preprava ľudských pozostatkov
preprava, pracovisko,
Služba
1. Vnútronemocničná preprava ľudských pozostatkov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet prepráv za 12 mesiacov | ks | 1341 |
Názov |
Predmetom zákazky je poskytovanie služby - vnútronemocničnej prepravy ľudských pozostatkov minimálne dvomi pracovníkmi nepretržite 24 hodín denne z jednotlivých oddelení a kliník nemocnice na patologicko-anatomické oddelenie v súlade s § 6 zákona č. 131/2010 Z. z. o pohrebníctve v znení neskorších predpisov. Preprava bude realizovaná po pozemnej komunikácii. |
Poskytovateľ sa zaväzuje prepravovať ľudské pozostatky s náležitou odbornou starostlivosťou vo vozidle spĺňajúcom podmienky podľa zákona č. 131/2010 Z. z. za podmienok: |
- na požiadanie objednávateľa a to denne v rozsahu 24 hodín, |
- prepravu ľudských pozostatkov realizovať minimálne dvoma zamestnancami, na základe telefonickej výzvy oznámenej poskytovateľovi na určené telefónne číslo minimálne 1,5 hodiny pred vykonaním požadovanej prepravy, ktorá však môže byť vykonaná najskôr dve hodiny po úmrtí. |
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť poskytovateľovi vstup do objektu Patologicko-anatomického oddelenia nepretržite 7 dní v týždni na požiadanie zamestnancov poskytovateľa zabezpečujúcich prepravu ľudských pozostatkov. Evidencia vstupov do objektu sa bude realizovať na Patologicko anatomickom oddelení objednávateľa. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť zamestnancom poskytovateľa potrebnú súčinnosť pri zaobchádzaní s ľudskými pozostatkami v súlade s právnym poriadkom a internými predpismi |
Zmluvné strany sa zaväzujú do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy (ďalej len „kontaktná osoba“) v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo. Poskytovateľ je povinný uviesť telefónne číslo kontaktnej osoby, ktoré bude dostupné 24 hodín denne. Zmluvné strany sú povinné bez zbytočného odkladu nahlásiť zmenu kontaktnej osoby. Zmena kontaktnej osoby nevyžaduje zmenu zmluvy. |
Cena za prepravu jedného mŕtveho tela bude špecifikovaná v podrobnej cenovej kalkulácii, ktorú je poskytovateľ povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy (ďalej len „cena“). Podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a jednotkovú cenu s DPH, ak poskytovateľ je platiteľom DPH. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov o alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ poskytovateľa bezodkladne informovať. |
Zmluvné strany sa dohodli na splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi. Pre účel tejto Zmluvy sa za deň úhrady považuje deň odoslania príslušnej finančnej sumy z účtu Objednávateľa uvedeného v záhlaví tejto zmluvy. |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a poskytovateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa poskytovateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa |
tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Poskytovateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po skončení kalendárneho mesiaca, v ktorom boli Služby Objednávateľovi poskytnuté podľa skutočného množstva, na základe dodacích listov. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu a musí obsahovať všetky formálne náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. Jej súčasťou musí byť súpis jednotlivej bielizne a jej hmotnosť, ktorú dodal poskytovateľ za fakturované obdobie. Súpis musí byť písomne odsúhlasený obomi zmluvnými stranami. |
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia a ani s nimi nebudú inak obchodovať s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa verejného obstarávateľa MZ SR. |
Poskytovateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
Nedodržanie ktorejkoľvek zmluvnej podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pre ktoré je verejný obstarávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy. |
A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.09.2021 00:00 — 31.08.2022 23:59
1 341,00 ks prepráv za 12 mesiacov
201 150,00
201 150,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.08.2021 11:02
25.08.2021 14:00
25.08.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.08.2021 08:09 - Vstupná ponuka | 200 000,00 | € | Cena bez DPH |
25.08.2021 12:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 194 440,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: