• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 09:50

Detail zákazky Z202117101

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 09:50

Základné údaje

Z202117101

OF-239647

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5885106

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery od výrobcu zariadení značky HP a Canon,

tonery čierne a farebné

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery od výrobcu zariadení značky HP a Canon
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. toner CE278A ks 17
2. toner CF230X ks 4
3. toner CE255X ks 2
4. toner Canon F19H ks 3
5. toner CB436A ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tonerové náplne  musia mať ochranné známky výrobcu príslušnej značky (ochrannú známku s číselným a QR identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu) garantujúce nepoškodenie stroja, a nesmú byť staršieho dáta výroby ako 1 rok. áno
1. toner CE278A tlačiareň HP LJ P1606dn
2. toner CF230X tlačiareň HP Laser Jet Pro M203dn
3. toner CE255X tlačiareň HP Laser Jet Pro MFP M521dn
4. toner Canon F19H tlačiareň Canon LBP6650dn
5. toner CB436A tlačiareň HP LJ 1505
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorazovo.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovanej značky, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Požadovaný spotrebný materiál musí byť nové originál, vyrobený priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení, nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný toner, alebo  optický valec.
Nie sú prípustné repasované a renovované tonery ani kompatibilné tonery a alternatívne tonery. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje ako podstatné porušenie zmluvy.
Požadovaný spotrebný materiál nesmie byť vyrábaný s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na každú položku do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Všetky požadované doklady dodávateľ predloží objednávateľovi bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní od účinnosti/zverejnenia zmluvy v slovenskom jazyku.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.).
Objednávateľ má právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a včas nepredloží všetky požadované doklady.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vopred pre ich dodaním.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní od doručenia faktúry.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Dodávateľ predloží: vyhlásenie výrobcu, že tonerové a atramentové náplne, pásky, hlavy, zapekacie jednotky, valce uvedené v technickej špecifikácii zákazky sú v súlade s normami ISO/IEC 19752,19798 alebo 24711 a ISO/IEC 11798 , v závislosti od typu Vydané obchodným zástupcom výrobcov príslušnej značky pre SR.
Dodávateľ musí byť držiteľom certifikátu systém manažérstva kvality: pre potvrdenie predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu ISO 9001:2008 najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy
Uchádzač predloží, opis technickej špecifikácie - Potvrdený technický list ku každému jednému typu náplne. Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán, fotografia balenia v akom bude daná náplň dodávaná, označenie tlačiarní na spoluprácu s ktorými je navrhnutá vydané obchodným zástupcom výrobcu v SR

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

20.08.2021 08:00 — 27.08.2021 14:00

1,00 celok

1 760,00

1 460,00

Verejný obstarávateľ pripúšťa dodávku aj ekvivalentného výrobku, ktorý spĺňa všetky technické parametre ako sú uvedené v zákazke, alebo vyššie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.08.2021 14:44

16.08.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 55
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2021 07:11 - Vstupná ponuka 1 760,00 € Cena bez DPH
16.08.2021 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka 1 755,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS