• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 10:50

Detail zákazky Z202117078

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 10:50

Základné údaje

Z202117078

OF-239724

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5885094

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená zelenina, mliečne výrobky, mrazená hydina a vajcia

Mrazená zelenina, hydina, kurčatá, kačice, syr, mlieko, vajcia

  • 15112000-6 - Hydina
  • 15112300-9 - Pečene hydiny
  • 15112130-6 - Kurčatá
  • 15112140-9 - Kačice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 03142500-3 - Vajcia
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15311100-2 - Hranolčeky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené mäso z hydiny
Funkcia
Dodávka mrazeného mäsa z hydiny pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurča celé bez drobkov, kalibrované 1200 - 1500 g, hlboko zmrazené, trieda A kg 35
Kuracie stehná s kožou a kosťou, kalibrované 200 - 280 g, hlboko zmrazené, trieda A kg 110
Kuracie prsia bez hrudnej kosti, rebier, vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované 100, 120, 150, 200 g, hlboko zmrazené, trieda A kg 250
Kuracie pečienky, hlboko zmrazené, trieda A kg 65
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalibrované, hlboko zmrazené, trieda A kg 10
Maslo 125gr, 250gr. kg 35
Bryndza kg 3
Smotana kyslá kg 15
Smotana na šľahanie 31% l 35
Tvaroh mäkký kg 65
Mlieko trvanlivé 1,5% tuku l 300
Jogurt ochutený 125gr-150gr. (ovocný, čokoládový a pod.) ks 130
Syr tvrdý 45% (eidam, tehla, údený a neúdený) kg 70
Syr s modrou plesňou (napr. Niva) kg 10
Syr tavený roztierateľný v črievku 100gr. ks 150
Syr tavený trojuholník 100gr-150gr. kg 1
Majonéza kg 5
Tatárska omáčka kg 30
Tuk 250gr. (Hera, Cera) ks 80
Vajcia slepačie L ks 3500
Mrazené filé z tresky plátky lisované kg 35
Pstruh mrazený pitvaný kg 15
Špenát mrazený kg 15
Karfiol mrazený ružičky kg 35
Mrkva mrazená kocky kg 35
Hrach mrazený kg 35
Kukurica mrazená kg 30
Brokolica mrazená ružičky kg 50
Čínska zelenina mrazená kg 15
Zeleninová zmes hrášok s karotkou kg 100
Polievková mrazená zeleninová zmes kg 100
Zeleninová mrazená zmes pod sviečkovú kg 70
Šampiňóny mrazené kg 50
Zelenina mrazená WOK mix kg 15
Mrazené predsmažené zemiakové hranolky kg 200
Mrazené americké zemiaky kg 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kurča celé bez drobkov, kalibrované 1200 - 1500 g, hlboko zmrazené, trieda A do 10 ks v kartónovom balení
Kuracie stehná s kožou a kosťou, kalibrované 200 - 280 g, hlboko zmrazené, trieda A Spotrebiteľské balenia 0,5 - 1 kg v kartóne do 12 kg, alebo gastrobalenie do 12 kg
Kuracie rezne - polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované 100, 120, 150, 200 g, hlboko zmrazené, trieda A Spotrebiteľské balenia 0,5 - 1 kg v kartóne do 12 kg, alebo gastrobalenie do 12 kg
Kuracie pečienky, hlboko zmrazené, trieda A Spotrebiteľské balenie 0,5 kg
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalibrované, hlboko zmrazené, trieda A Spotrebiteľské balenie 0,5 - 1 kg
Všetky produkty Spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem
Trvanlivosť všetkých produktov Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby
Obaly všetkých produktov Čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby
Množstvá a sortiment tovarov sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov Zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky.
Bezpečnosť potravín Dodržať teplotný reťazec do kuchýň spoločného stravovania. Preukázať sa certifik. systému manažérstva bezp. potravín v oblasti " Skladovania a distribúcie potrav. výrobkov " ISO 22000,IFS a podobne.
Preprava tovaru objednávateľovi Preukázať, že preprava tovaru zodpovedá európskym normám a Potravinovému kódexu. Vozidlá s platným certifikátom ATP.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach minimálne 2x do týždňa v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. na miesto dodania.
Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Vystavovať zbernú faktúru max. 2x za mesiac. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky.
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považuj aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar.
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, že dodávateľ nevie dodať tovar v zazmluvnenej mernej jednotke, je povinný dodať tovar v inej mernej jednotke.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.9.2021 do 31.12.2021, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Prípadnú zmenu ceny je možne vykonať len podľa § 18, odst.3.b), zákona č. 345/2015
Objednaný tovar dodávať presne na ks, kg, litre podľa objednávky, Požadujeme aj rozbaľovanie kartónov a balení.
Objednávateľ ma záujem aj o možnosť elektronického objednávania tovaru ( E - shop) nie e-mail.
Dodávateľ sa zaväzuje k finančne nelimitovanému dennému rozvozu tovaru. Z dôvodu kapacity skladových zariadení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

01.09.2021 08:00 — 31.12.2021 12:00

1,00 súbor podľa špecifikácie

5 600,00

5 600,00

Dodávateľ uvedie najmä pôvod tovaru, výrobcu, dátum vyhotovenia výrobku.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2021 11:09

16.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2021 11:07 - Vstupná ponuka 5 600,00 € Cena s DPH
13.08.2021 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka 5 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS