• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 17:05

Detail zákazky Z202117070

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 17:05

Základné údaje

Z202117070

OF-239659

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5885072

Objednávateľ

00632783

Centrum sociálnych služieb ORAVA

Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

Mlieko a mliečne výrobky

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15512900-9 - Smotana na šľahanie
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15543100-7 - Syr s modrou plesňou
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Mlieko a mliečne výrobky určené na prípravu jedál, alebo na priamu konzumáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko tvanlivé 1,5% kravské mlieko, ošetrené UHT ohrevom, homogenizované, tetrapakové balenie 1 l ks 6300
Mlieko s predĺženou trvanlivosťou 2 %, tetrapakové balenie 1 l ks 5700
Zakysanka 200 ml ks 6000
Bryndza, obsah sušiny minimálne 40 % kg 60
Ochutené mlieko 250 ml, 1,3 % tuku ks 2000
Tvaroh mäkký, 8 % tuku kg 250
Sušené mlieko sójové 400 g ks 340
Syrokrém smotanový 150 g, 50 % ks 3000
Syr tavený rozotierateľný trojuholníkový, 140 g, 48 % bez príchute trojuholníkov 2400
Syr s bielou plesňou 110g - 120g ks 200
Syr s modrou plesňou kg 30
Eidam tehla 45 % kg 500
Smotana na šľahanie 33 %, 1 l, homogenizovaná, tetrapakové balenie ks 320
Smotana na šľahanie 33 %, 0,250 ml. ks 400
Smotana kyslá, 16 %, 200 ml. ks 870
Maslo čerstvé tradičné, min. 87 % (250 g, 125 g, 100 g) kg 800
Maslo rastlinné RAMA*, 400 g, 60 % tuku ks 1400
Mliečna termizovaná nátierka s obsahom mliečneho tuku najmenej 31 %, bez príchute - natur, 1 ks/150 g ks 600
Mliečna termizovaná nátierka s obsahom mliečneho tuku najmenej 31 %, s príchuťou bryndze, eidamu, šunky, byliniek, 1 ks/150 g ks 400
Tatárska omáčka 225 g, plnotučná ks 300
Majolenka 225 ml ks 300
Majonéza kg 60
Termizovaný tvarohový dezert, podiel tvarohu min. 48 % - 1 ks/90 g s príchuťou kakao, vanilka ks 5200
Termizovaný tvarohový dezert, podiel tvarohu min. 48 % - 1 ks/125 g, s príchuťou kakao, vanilka ks 1300
Puding so šľahačkou rôzna príchuť 200 ml. - 210 ml. ks 1800
Jogurt smotanový biely, 150 g, 4 % ks 1600
Jogurt smotanový biely, 125 g, 4% ks 450
Jogurt ovocný s obsahom tuku 3,5 %, obsah ovocnej zložky min. 6 % - 1 ks 140 g, s príchuťou - jahoda, marhuľa, čučoriedka, broskyňa, lesná zmes ks 3800
Jogurt ovocný s obsahom tuku 3,5 %, obsah ovocnej zložky min. 6% - 1 ks 150 g, s príchuťou - jahoda, marhuľa, čučoriedka, broskyňa, lesná zmes ks 2200
Flora mini vegan 20g ks 500
Parížsky lahôdkový šalát 140 g ks 500
Vlašský lahôdkový šalát 140 g ks 500
Tvaroh laktofree 180 g ks 100
Jógurt sójový 150 ml ks 1400
Droždie čerstvé 42 g, bal. kocky ks 2700
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 1x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Do 3 dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy víťazný uchádzač predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (ATP). Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu požadovaného dokladu.
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR.
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/3 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba prekročila 1/3 doby spotreby.
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celé predpokladané množstvo tovaru.
Pôvod predmetu zákazky z krajín EÚ. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania predloženia dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov. Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa považuje - ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - nepredloženie dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky z krajín EÚ do 5 pracovných dní od dňa ich vyžiadania. - zloženie výrobkov bude pod minimálnymi špecifikovanými hodnotami.
Predmet plnenia musí spĺňať vyhlášku : č. 243 o požiadavkách na označovanie potravín Z.z. č. 243/2015.
Obal bude obsahovať údaje v súlade s Výnosom Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č. 1187/2004 - 100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky upravujúca označovanie potravín. Minimálne však bude obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, najneskorší dátum spotreby, obsah jednotlivých zložiek potraviny (obsah tukov, vody a ďalších zložiek), čistú hmotnosť potraviny. Obaly všetkých produktov budú čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávky tovarov budú realizované na základe čiastkových objednávok 2 x do týždňa (utorok a piatok) počas trvania zmluvy
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, t.j. od 1.8.2019 do 31.7.2020, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12

12,00 mesiac

45 723,00

39 642,00

Dodržiavanie predložených podmienok zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2021 09:22

16.08.2021 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2021 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 116
 87
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2021 14:52 - Vstupná ponuka 45 723,00 € Cena s DPH
16.08.2021 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka 45 722,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS