• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2021 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2021 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2021 16:05

Detail zákazky Z202117065

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.08.2021 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.08.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.08.2021 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.08.2021 16:05

Základné údaje

Z202117065

OF-239531

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5880625

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

32270755

PaedDr. Stanislav Štelbacký

Aleja Slobodz 1887/40, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dezinsekcia objektov nemocnice

Dezinsekcia, hubenie škodcov, lezúci hmyz, šváby

  • 90921000-9 - Dezinfekčné a hubiace služby
  • 90922000-6 - Hubenie škodcov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dezinsekcia objektov nemocnice
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie dezinsekcie objektov podľa zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane dezinsekčných materiálov a prípravkov, monitoringu, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov.
Všetky použité prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky.
Opakovaná dezinsekcia proti švábovitému hmyzu v priestoroch zdravotníckeho zariadenia objednávateľa, v zmysle špecifikácie priestorov pre dezinsekciu uvedenú v prílohe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dezinsekcia - opakovaný zásah s odstupom cca 4-6 týždňov ks 2
Dezinsekcia obytných priestorov (ambulancie, izby pacientov, vyšetrovne, sociálne zariadenia, kuchynky na oddeleniach, kuchyňa, kotoňa a iné) - ošetrovaná plocha celkom m2 19567
Dezinsekcia neobytných priestorov (šachty na podzemných rozvodoch plynu, parovodu, teplovodu, kanalizácie, vody) vonkajšie aj vnútorné v celkovom počte cca ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dezinsekcia priestorov/objektov aplikácia chemickým postrekom, resp.  požerovou pastou vo všetkých požadovaných priestoroch
Pomer aplikácie gel (požerová pasta) aplikácia cca 2/3 všetkých plôch , aplikácia postrekom cca 1/3 všetkých plôch + všetky šachty podzemných rozvodov vnútorné aj vonkajšie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán a záväzok dodávateľa poskytovať a dodať pre objednávateľa služby a záväzok objednávateľa dodané služby prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu.
Predmetom zmluvy sú služby  opakovanej dezinsekci proti švábovitému hmyzu v priestoroch zdravotníckeho zariadenia objednávateľa v zmysle špecifikácie uvedenej v prílohe, vrátane dezinsekčných materiálov a prípravkov, monitoringu, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov, vrátane dopravy do miesta plnenia, za podmienok a v lehote určenej objednávateľom.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy.
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky.
Objekty, v ktorých sa vykoná dezinsekcia budú označené pri vstupe do objektu spolu s dátumom vykonania služby.
Po dokončení požadovanej služby musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu.
Dodávateľ je povinný započať práce spojené s dezinsekciou priestorov objednávateľa, v lehote najneskoršie do siedmych dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy a vykonávať celoplošný zásah ako aj operatívne zásahy v súlade s dohodnutým termínom objednávateľa.
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania prác.
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaných prácach.
Cena za službu je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z.z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za službu sa rozumie cena v EUR vrátane DPH a musia byť v nej zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom dezinsekcie, materiál, práca, likvidácia uhynutého hmyzu, doprava, monitoring a opakovaný postrek v prípade neúčinnosti vykonanej služby, poradenská služba, vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí služby a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami zmluvných strán, na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ vystaví faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola služba dodaná a doručí ju objednávateľovi v dvoch vyhotoveniach.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne jeden pracovný dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky.
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad.
Požaduje sa kontrola priestorov po opakovanom zásahu do 4 týždňov (účinnosť zásahu).
Miesto vykonania služby sú priestory zdravotníckeho zariadenia objednávateľa v Bratislave.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. - Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 5 dní od uzavretia tejto zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS)  predložiť objednávateľovi:
- podrobný položkový rozpis poskytovaných služieb - s uvedením jednotkových cien za poskytované služby dezinsekcie.
- platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verej. zdravotníctva.
- platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s veľmi toxickými látkami a prípravkami a toxickými látkami a prípravkami vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva.
-platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva na skladovanie a manipuláciu s veľmi toxickými látkami a prípravkami vrátane ich použitia pri dezinfekcii, regulácii živočíšnych škodcov a na ochranu rastlín.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálne platných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

20.08.2021 00:00 — 30.09.2021 23:59

1,00 súbor

7 400,00

7 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.08.2021 14:56

11.08.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.08.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 32
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.08.2021 07:38 - Vstupná ponuka 7 399,99 € Cena bez DPH
09.08.2021 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka 7 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS