31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
32270755
PaedDr. Stanislav Štelbacký
Aleja Slobodz 1887/40, Dolný Kubín, 02601, SVK
Dezinsekcia objektov nemocnice
Dezinsekcia, hubenie škodcov, lezúci hmyz, šváby
Služba, Tovar
1. Dezinsekcia objektov nemocnice
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie dezinsekcie objektov podľa zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane dezinsekčných materiálov a prípravkov, monitoringu, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Opakovaná dezinsekcia proti švábovitému hmyzu v priestoroch zdravotníckeho zariadenia objednávateľa, v zmysle špecifikácie priestorov pre dezinsekciu uvedenú v prílohe. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dezinsekcia - opakovaný zásah s odstupom cca 4-6 týždňov | ks | 2 | ||
Dezinsekcia obytných priestorov (ambulancie, izby pacientov, vyšetrovne, sociálne zariadenia, kuchynky na oddeleniach, kuchyňa, kotoňa a iné) - ošetrovaná plocha celkom | m2 | 19567 | ||
Dezinsekcia neobytných priestorov (šachty na podzemných rozvodoch plynu, parovodu, teplovodu, kanalizácie, vody) vonkajšie aj vnútorné v celkovom počte cca | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dezinsekcia priestorov/objektov | aplikácia chemickým postrekom, resp. požerovou pastou vo všetkých požadovaných priestoroch |
Pomer aplikácie | gel (požerová pasta) aplikácia cca 2/3 všetkých plôch , aplikácia postrekom cca 1/3 všetkých plôch + všetky šachty podzemných rozvodov vnútorné aj vonkajšie |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán a záväzok dodávateľa poskytovať a dodať pre objednávateľa služby a záväzok objednávateľa dodané služby prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu. |
Predmetom zmluvy sú služby opakovanej dezinsekci proti švábovitému hmyzu v priestoroch zdravotníckeho zariadenia objednávateľa v zmysle špecifikácie uvedenej v prílohe, vrátane dezinsekčných materiálov a prípravkov, monitoringu, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov, vrátane dopravy do miesta plnenia, za podmienok a v lehote určenej objednávateľom. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
Objekty, v ktorých sa vykoná dezinsekcia budú označené pri vstupe do objektu spolu s dátumom vykonania služby. |
Po dokončení požadovanej služby musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
Dodávateľ je povinný započať práce spojené s dezinsekciou priestorov objednávateľa, v lehote najneskoršie do siedmych dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy a vykonávať celoplošný zásah ako aj operatívne zásahy v súlade s dohodnutým termínom objednávateľa. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania prác. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaných prácach. |
Cena za službu je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z.z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za službu sa rozumie cena v EUR vrátane DPH a musia byť v nej zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom dezinsekcie, materiál, práca, likvidácia uhynutého hmyzu, doprava, monitoring a opakovaný postrek v prípade neúčinnosti vykonanej služby, poradenská služba, vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí služby a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami zmluvných strán, na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ vystaví faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola služba dodaná a doručí ju objednávateľovi v dvoch vyhotoveniach. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne jeden pracovný dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad. |
Požaduje sa kontrola priestorov po opakovanom zásahu do 4 týždňov (účinnosť zásahu). |
Miesto vykonania služby sú priestory zdravotníckeho zariadenia objednávateľa v Bratislave. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. - Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 5 dní od uzavretia tejto zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predložiť objednávateľovi: |
- podrobný položkový rozpis poskytovaných služieb - s uvedením jednotkových cien za poskytované služby dezinsekcie. |
- platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verej. zdravotníctva. |
- platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s veľmi toxickými látkami a prípravkami a toxickými látkami a prípravkami vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. |
-platné rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva na skladovanie a manipuláciu s veľmi toxickými látkami a prípravkami vrátane ich použitia pri dezinfekcii, regulácii živočíšnych škodcov a na ochranu rastlín. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálne platných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
20.08.2021 00:00 — 30.09.2021 23:59
1,00 súbor
7 400,00
7 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.08.2021 14:56
11.08.2021 15:00
11.08.2021 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.08.2021 07:38 - Vstupná ponuka | 7 399,99 | € | Cena bez DPH |
09.08.2021 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: