00738361
Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých
Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK
36412741
Fatra TIP, s.r.o.
Košúty II. - Priemyselná zóna, Martin, 03601, SVK
Zemiaky čistené
zemiaky spracované, čistené, lúpané, krájané
Tovar, Služba
1. čistené zemiaky vákuovo balené krájané
|
|
---|---|
Funkcia |
čistené, čerstvé a chladené |
na kuchynskú úpravu |
úprava - kocky, plátky, štvrtky |
balené vákuovo v PET obale |
varný typ B |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
čistené zemiaky vákuovo balené krájané (kocky, plátky, štvrtky) | kg | 8000 | ||
balenie | kg | 5 | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kvalita predmetu zákazky - akosť | I. trieda |
kvalita predmetu zákazky | čerstvý, nepoškodený, zdravý, bez známok hniloby alebo vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti. |
geneticky modifikovaný predmet zákazky | nie |
2. zemiak lúpané surové celé
|
|
---|---|
Funkcia |
čerstvé a chladené |
na kuchynskú úpravu |
varný typ B |
balené vákuovo v PET obale |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
zemiaky lúpané surové celé | kg | 200 | ||
priemer | mm | 40 | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kvalita predmetu zákazky - akosť | I. trieda |
kvalita predmetu zákazky | čerstvý, nepoškodený, zdravý, bez známok hniloby alebo vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti |
geneticky modifikovaný predmet zákazky | nie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových výziev/objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej výzve/objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa obchodných noriem v sektore ovocia a zeleniny v zmysle Vykonávacieho nariadenia komisie (EÚ) č. 543/2011 v z.n.p. a zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom v zmysle vyhlášky č. 132/2014 Z.z. o spracovanom ovocí a zelenine, jedlých hubách, olejninách, suchých škrupinových plodoch, zemiakoch a výrobkoch z nich. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
V prípade pôvod predmetu zákazky z krajín EÚ si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vyžiadať predloženie dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky. |
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. |
Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových výzvach/objednávkach v pracovných dňoch (pondelok, streda, štvrtok a piatok) v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových výziev/objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením neuspokojivej referencie v prostredí EKS a IS ZÚ. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Táto Zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.09.2021 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.08.2022. |
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať. |
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV. |
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.. |
Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 balík
7 477,42
6 231,18
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa obchodných noriem v sektore ovocia a zeleniny v zmysle Vykonávacieho nariadenia komisie (EÚ) č. 543/2011 v z.n.p. a zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom v zmysle vyhlášky č. 132/2014 Z.z. o spracovanom ovocí a zelenine, jedlých hubách, olejninách, suchých škrupinových plodoch, zemiakoch a výrobkoch z nich. V prípade pôvod predmetu zákazky z krajín EÚ si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vyžiadať predloženie dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.08.2021 09:35
18.08.2021 09:00
18.08.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2021 12:31 - Vstupná ponuka | 7 392,00 | € | Cena s DPH |
10.08.2021 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 392,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: