• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2021 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 11:30

Detail zákazky Z202117054

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2021 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 11:30

Základné údaje

Z202117054

OF-239375

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5885116

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

46660437

GASTROTECHNIKA, s.r.o.

Slovenská 93, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup konvektomatu pre školskú jedáleň

konvektomat elektrický bojlerový, podstavec, teplotná sonda, sprcha, čistiace prostriedky, doprava, montáž

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konvektomat elektrický bojlerový  s príslušenstvom
Funkcia
Príprava jedál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektrický konvektomat Orange Vision RETIGO 1011b+ s príslušenstvom, resp.  ekvivalent ks 1
Podstavec pod konvektomat pre GN, výškovo nastaviteľné nožičky, celonerezový ks 1
Jednobodová teplotná pokrmová sonda k príslušnému konvektomatu ks 1
Sprcha ku konvektomatu (hlavica + držiak + hadica 2 m) ks 1
Čistiaci prášok pre automatické umývanie konvektomatov VISION RETIGO - obsahuje umývaciu aj leštiacu zložku, balenie: 3 kg, 50 ks sáčkov - 60 g, resp. ekvivalent bal. 1
Odvápňovací prášok pre komory konvektomatov VISION RETIGO (ekvivalent) - balenie: 3,75 kg, 25 ks sáčkov - 150 g bal. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Model O 1011b+
Technická špecifikácia 2E1011BA
Energia Elektrina
Vývin pary Bojler
Denný počet jedál 151 - 250
Kapacita konvektomatu 11 x GN 1/1
Kapacita (voliteľná) 8 x 600/400
Elektrický celkový príkon konvektomatu 18,6 kW/400 V
Tepelný  príkon 18 kW
Príkon vyvíjača pary 18 kW
Istenie 32 A
Napájanie 3N~/380~415V/50-60 Hz
Hlučnosť do 70 dBA
Prípojka vody/odpadu G 3/4" /40
Teplota 30 - 300 °C
Sonda teploty jadra pripravovaného pokrmu konvektomatu požaduje sa
Rozmery konvektomatu 933 x 1080 x 818 mm (š x h x v)
Rozteč zásuvov 65 mm
Hmotnosť konvektomatu 144 kg
Ovládanie elektronické programovateľné
Systém iCookingControl so 7 prevádzkovými režimami: mäso, hydina, ryby, prílohy, pokrmy z vajec, pečivo a Finishing®. Stačí zadať požadovaný výsledok a systém automaticky zvolí ideálny spôsob prípravy požaduje sa
- varenie v pare od 30 °C - 130 °C - príprava v horúcom vzduchu od 30 °C - 300 °C - príprava v kombinácii para a horúci  vzduch od 30 °C - 300 °C - bio varenie od 30 - 98 °C požaduje sa
Počet programov 99 voliteľných programov po 9 krokoch
7 rýchlostí ventilátora, FanStop, autoreverz ventilátora pre optimálne prispôsobenie prúdenia vzduchu i pre náročné produkty ako nákypy, veterníky, banánky s náplňou alebo tiež piškoty
5 automatických UMÝVACÍCH CYKLOV + odvápnenie komory požaduje sa
Integrovaná funkcia odvápnenia bojleru požaduje sa
Predohrev komory, rýchle schladenie komory požaduje sa
USB pre HACCP výstup a programovanie požaduje sa
Automatická diagnostika chýb a prevádzkových udalostí požaduje sa
Ľahká a okamžitá analýza kritických bodov varenia požaduje sa
BSC (Bojler Control System) - automatická kontrola bojleru, automatický prechod do injekčného režimu v prípade neočakávaného výpadku bojleru požaduje sa
Trojité sklo pre minimálny únik tepla požaduje sa (musí mať)
MENU v SK jazyku + SLOVENSKÉ KUCH. PROGRAMY požaduje sa
Konektivita:
USB rozhranie na prehrávanie dát z do konvektomatu požaduje sa
Ethernet/LAN - možnosť pripojenia do siete, komunikácia cez interneový prehliadač požaduje sa
Vision Control software  - správa programov a piktogramov v PC, prehliadanie dát HACCP požaduje sa
Vision Controls:
dotykový 7" displej - perfektný prehľad, jednoduché a intuitívne ovládanie požaduje sa
Nekonečný čas varenia (pre šetrenie času pri varení počas špičky) požaduje sa
Automatický štart, možnosť naplánovať odložený štart požaduje sa
Ovládanie cez dotykovú TFT farebnú matnú obrazovku so zrozumiteľnými symbolmi pre ľahkú obsluhu, zorný uhol až 80°, garantovaná optimálna čitateľnosť pri rôznom umiestnení (Farebný dotykový displej s piktogramami). požaduje sa
Varenie s nízkymi teplotami a varenie cez noc požaduje sa
Zásuvy naprieč (bezpečnejšia a pohodlnejšia práca s gastronádobami, lepšia vizuálna kontrola gastronádob so surovinami požaduje sa
Automatické odvápňovanie – bez nutnosti pripojenia ku zmäkčovaču vody požaduje sa
Ručné zvlhčovanie požaduje sa
AISI 304 nerezová oceľ , zaoblené vnútorné rohy požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Cena musí byť vrátane  dopravy, inštalácie na mieste plnenia, tzn. montáž na existujúce napojenia na siete, vyváženie komponentov, zapojenie prítoku vody, napojenia na odtok, vypracovanie a dodanie revíznych správ.
Cena musí zahŕňať výbavu podľa špecifikácie, odborné zaškolenie a zaučenie  obsluhy s písomným potvrdením o zaškolení – min. 3 osôb v rozsahu min. 4 hodiny najneskôr do 5 dní od nainštalovania, nastavenie stroja, dokumentáciu ku stroju.
Termín dodania na konvektomat s príslušenstvom do 14 dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 48 hod. od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa minimálne 2-ročná záruka od termínu spustenia do prevádzky, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Po polroku používania požadujeme profylaktickú prehliadku.
Objednávateľ požaduje dodať tovar celkom nový od výrobcu (továrensky vyrobený), nepoškodený, nevystavovaný, nerepasovaný,  v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa, zapečatený a opatrený ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží na adresu objednávateľa nasledovné:
1. doklady preukazujúce splnenie všetkých technických vlastností uvedených v jednotlivých bodoch Opisného formulára, napr. prospektový materiál, dátový hárok (Datasheet), ktorý musí obsahovať technické vlastnosti a obrázok ponúkaného produktu,
2. predloží doklad vystavený výrobcom, že tovary, ktoré sú predmetom zmluvy pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike,
3. vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami pre  predmetu zákazky,
4. osvedčenie o autorizovanom servisnom partnerstve na opravu a servis uvedených zariadení.
Predložené doklady  - prospekty alebo technické listy výrobcu s aktuálnymi technickými špecifikáciami ponúkaných tovarov minim. musia byť  v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie všetkých požiadaviek uvedených v časti „Technická vlastnosti“.
Požaduje sa autorizovaný záručný  servis s nástupom na opravu do 8 hod. od nahlásenia poruchy. Poskytovanie záručného a pozáručného servisu a dostupnosť náhradných dielov do 24 hodín od nahlásenia poruchy zariadenia a odstránenie poruchy max.  do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis.
Možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. Vo faktúre (dodacom liste) dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy, súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH. Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedených v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návody na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami. Súčasťou dodania tovaru bude servisná dokumentácia, záručný list, preberací protokol. Požaduje sa vystavenie a odovzdanie montážnych a revíznych správ ku konvektomatu k termínu jeho montáže.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa, aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, resp. ostatné náklady  znáša Dodávateľ.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.08.2021 07:00 — 10.09.2021 15:00

1,00 celok

10 196,34

8 496,95

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 48 hod. od uzatvorenia zmluvy a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní vrátane dokumentácie, ktorá preukazuje, že návrh spĺňa všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2021 08:19

16.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 90
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2021 14:39 - Vstupná ponuka 10 140,00 € Cena s DPH
10.08.2021 16:15 - Najvýhodnejšia ponuka 9 499,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS