• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 13:53
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 14:05

Detail zákazky Z202117045

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.08.2021 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2021 13:53
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2021 14:05

Základné údaje

Z202117045

OF-238913

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5893547

Objednávateľ

607304

Stredná zdravotnícka škola

Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

50035151

Ľuboš Cudziš

A. H. Škultétyho 351/56, Veľký Krtíš, 99001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie služby

Upratovacie služby, čistiace a dezinfekčné služby

  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 90919000-2 - Služby na upratovanie kancelárií, škôl a čistenie kancelárskeho vybavenia
  • 90911300-9 - Umývanie okien

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie služby
Funkcia
Predmetom zákazky je vykonávanie upratovacích, čistiacich, dezinfekčných a súvisiacich služieb pre obstarávateľa zákazky s miestom výkonu práce v Bratislave.
Obstarávateľ PZ požaduje kompletné vnútorné upratovanie a čistenie priestorov v suteréne a prízemí v objekte zadávateľa zákazky a upratovanie a čistenie prístupovej časti do budovy - schodište a podesta. Celková plocha na upratovanie je  1 648,32 m2: úsek 1 je 854,23 m2, z toho vnútorná podlahová plocha priestorov určených na upratovanie je 821,93 m2, vonkajšia podlahová plocha je 32,30 m2; úsek 2, celková podlahová plocha na upratovanie je 794,09 m2.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Úsek 1 - prízemie 1, vonkajšie schodište a podesta, suterén budovy 1 m2 854,23
1. 1. Prízemie 1, plocha na upratovanie celkom m2 645,48
1.1.1.  Sklad učebníc: miestnosť č. 10, typ podlahy koberec, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 16,80
1.1.2. Učebňa - miestnosť č. 11, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 57,04
1.1.3. Malá jedáleň: miestnosť č. 11 A, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 15,81
1.1.4. Učebňa: - miestnosť č. 12, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 56,42
1.1.5. Kabinet pedagógov: miestnosť č. 12A, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 16,12
1.1.6. Učebňa, trieda: miestnosť č. 13, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 53,94
1.1.7. Posilovňa: miestnosť č. 14, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 52,00
1.1.8. Kabinet pedagógov: miestnosť č. 15, typ podlahy laminát, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 19,84
1.1.9. Kabinet pedagógov: miestnosť č. 16 A, typ podlahy laminát, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 17,36
1.1.10. Učebňa, trieda: miestnosť č. 16, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 62,04
1.1.11. Chodba: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 149,44
1.1.12. Sociálne zariadenia (4 x): typ podlahy dlažba, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 10,62
1.1.13. Vrátnica: typ podlahy PVC, typ steny maľovka, drevený rám + sklenená výplň (v interiéri) m2 7,26
1.1.14. Vestibul pri vrátnici: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel, drevený rám + sklenená výplň (v interiéri) m2 58,40
1.1.15. Vstupný vestibul: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel , vstup kovový rám + sklenená výplň m2 19,14
1.1.16. Vnútorné schodište: typ podlahy PVC, teraso, typ steny vedľa schodišťa maľovka + olejový sokel m2 19,03
1.1.17 Vnútorná podesta: typ podlahy PVC, teraso, typ steny vedľa schodišťa maľovka + olejový sokel m2 14,22
1.2. Prístupová časť do objektu (vonkajšie priestory), plocha na upratovanie  celkom m2 32,30
1.2.1 Vonkajšie schodište: typ plochy vonkajšia dlažba m2 14,31
1.2.2. Vonkajšia podesta: typ plochy vonkajšia dlažba m2 17,99
1.3. Suterén budovy, plocha na upratovanie celkom m2 176,45
1.3.1. Šatne - chodba: typ podlahy teraso, typ steny maľovka + olejový sokel, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 101,97
1.3.2. Chodba: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 9,65
1.3.3. Sociálne zariadenie + umývadlo 1 x: typ podlahy dlažba, typ steny maľovka + keramický obklad m2 2,97
1.3.4. Chodba: typ podlahy teraso, typ steny maľovka + olejový obklad m2 61,86
2. Úsek 2 - priestory školských zubných ambulancií,   telocvičňa, suterén 2, suterén 3, prízemie 2, vnútorné schodisko,  plocha na upratovanie celkom m2 794,09
2.1. Priestory školských zubných ambulancií,  plocha na upratovanie celkom m2 57,95
2.1.1. Učebňa štud. odboru zubný asistent, typ po dlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 17,50
2.1.2.  WC, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 0,80
2.1.3. Sklad, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 2,80
2.1.4. Šatňa, typ podlahy dlažba, typ steny maľovka m2 2,50
2.1.5. Chodba typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 4,15
2.1.6. Ambulancia č. 1, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 17,30
2.1.7. Ambulancia č. 2, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 3,20
2.1.8. Vstupná chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň, presklenená stena 5,60 m2 m2 9,70
2.2. Telocvičňa a súvisiace priestory,  plocha na upratovanie  celkom m2 328,00
2.2.1. Telocvičňa, typ podlahy laminát, typ steny maľovka a drevený obklad, typ okien plastový rám + sklenená náplň m2 244,00
2.2.2. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 9,30
2.2.3. Kabinet TSV typ podlahy koberec, typ steny maľovka, typ okna plastový rám + sklenená výplň m2 15,50
2.2.4. Chodba typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 15,70
2.2.5. Vnútorné schodište, typ schodníc lakované drevo, typ steny maľovka m2 2,50
2.2.6. Vnútorná podesta, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 1,00
2.2.7. Serverovňa, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 27,70
2.2.8. Chodba - prístupová časť do budovy, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, presklenené 2 - krídlové dvere v kovovom ráme 7 m2 m2 12,30
2.3. Suterén 2 - šatne, sprchy, umyváreň, WC, plocha na upratovanie celkom m2 43,40
2.3.1. Vnútorné podesty, typ podlahy PVC, typ steny maľovka a olejový sokel m2 5,20
2.3.2.Vnútorné schodište, typ podlahy teraso, typ steny maľovka a olejový sokel m2 3,90
2.3.3. Umyváreň a šatňa, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad a maľovka m2 34,30
2.4.  Prízemie 2 - plocha na upratovanie celkom m2 91,43
2.4.1. Knižnica, typ podlahy laminát, typ steny maľovka, typ okna plastový rám + sklenená výplň m2 32,00
2.4.2. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka a olejový sokel m2 20,70
2.4.3. WC, typ podlahy dlažba, typ steny maľovka a keramický obklad m2 6,60
2.4.4. Galéria, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 32,13
2.5. Suterén 3 - plocha na upratovanie  celkom m2 217,85
2.5.1. Kabinet štud. odboru masér (MAS), typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 10,50
2.5.2. Učebňa MAS 1, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 80,00
2.5.3. Kúpeľňa, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad a maľovka m2 3,70
2.5.4. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, obklad sklobetón 4,8 m2 m2 9,60
2.5.5. Učebňa MAS 2, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 43,00
2.5.6. Sprchy, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka m2 8,15
2.5.7. Šatňa, typ podlahy PVC, typ  steny maľovka m2 14,30
2.5.8. WC, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka m2 1,20
2.5.9. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 44,00
2.5.10. Miestnosť upratovačky, č. 015, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka m2 0,90
2.5.11. WC. m. č. 014, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka m2 2,50
2.6. Vnútorné schodisko - upratovacia plocha celkom m2 55,46
2.6.1. Vnútorné podesty, typ podlahy PVC, typ steny olejový sokel + maľovka m2 11,80
2.6.2. Vnútorné schodisko, typ podlahy PVC, typ steny olejový sokel + maľovka m2 7,70
2.6.3. Vnútorné podesty, typ podlahy kamenina, typ steny olejový sokel + maľovka m2 14,96
2.6.4. Vnútorné schodisko, typ podlahy kamenina, typ steny olejový sokel + maľovka m2 21,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Harmonogram upratovacích, čistiacich, dezinfekčných a súvisiacich služieb - úsek č. 1 Priestory uvedené v bodoch:  1.1.1.- 1.1.17.; 1.2.1. - 1.2.2; 1.3.1. - 1.3.4.
Pravidelné denné upratovanie Vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena vreciek v košoch podľa potreby, rozdelenie smetných nádob podľa druhu odpadu (vrecia: papier modré, plast žlté, komunál čierne)
Pravidelné denné upratovanie Vyčistenie priehradiek v laviciach
Pravidelné denné upratovanie Triedenie plastov a papiera, odnos odpadu do kontajnerov
Pravidelné denné upratovanie Umývanie podláh dez. prostriedkom vo všetkých učebniach, v  kabinetoch, malej jedálni, soc. zariad., na chodbách, na schodisku, vo vstup. vestibule, vonk. schodisku, na vrátnici a v šatniach
Použitý dezinfekčný prostriedok S baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné denné upratovanie Umývanie a dezinfekcia umývadiel a sociálnych zariadení (11umývadiel, 5 toaliet)
Pravidelné denne Umytie kuchynskej linky, mikrovlnnej rúry  a sporáka v miestnosti č. 12, umytie mikrovlnnej rúry na chodbe na prízemí
Pravidelné denné upratovanie Čistenie a dezinfekcia dverí na miestach najčastejších dotykov prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné denné upratovanie Umytie a dezinfekcia zábradlia na pridelenom úseku s prostriedkom s baktericídnym a dezinfekčným účinkom
Pravidelné denné upratovanie Utieranie prachu na nábytku, skriniach, laviciach, stoloch (iba na voľnom priestore, dokumentami nehýbať)
Pravidelne denné upratovanie Umývanie školských tabúľ v triedach
Pravidelne denné upratovanie Leštenie skiel vchodových dverí, rozmer vnútorných skiel 4,66 m2, rozmer vonkajších skiel 4,66 m2
Pravidelne denne Dôkladná kontrola uzatvorenia okien po ukončení práce na pridelenom úseku
Pravidelné denné upratovanie Zametanie a umývanie vonkajšej podesty a schodov
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie parapetných dosiek, a plôch pod výhrevnými telesami
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie a dezinfekcia lavíc a priehradiek v laviciach, stoličiek a stolov prostriedkom s baktericídnym a dezinfekčným účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie a dezinfekcia kuchynskej linky v miestnosti č. 12  a stolov v malej jedálni, prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie a dezinfekcia smetných košov
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Dezinfekcia kľučiek prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Vyleštenie všetkých sklenených plôch, vrátanej zrkadiel
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie a dezinfekcia keramických obkladov v sociálnych zariadeniach a kabinetoch, plocha obkladov spolu 159,12 m2
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie lavičiek na chodbách dezinfekčným prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Dôkladné vydrhnutie a dezinfekcia všetkých podláh prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Vysávanie prachu v sklade učebníc a na čalúnených stoličkách
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Vymetanie alebo vysávanie pavučín
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Umytie všetkých dverí a zárubní dezinfekčným prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom spolu plocha dverí 28,08 m2
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Utretie prachu z obrazov
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Dôkladné ošetrenie nábytku prípravkom na daný typ nábytku
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Vyčistenie vypínačov
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Vydrhnutie nášľapných hrán na schodoch
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Umytie sklenenej výplne vchodu a  dverí - kovových rámov a skiel, plocha spolu 24,74 m2
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Umytie sklenenej výplne vo vestibule - drevené rámy a sklo, plocha spolu 27,75 m2
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Vysávanie prachu zo žalúzií a radiátorov
Upratovanie ročne (1 x): počas letných prázdnin, v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie krytov na stropných žiarivkových svietidlách v počte 86 ks a 2 ks žiarovkových krytov, objednávateľ v súčinnosti bezplatne poskytne demontáž a montáž krytov
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 28.02.2022 do 04.03.2022 a počas letných prázdnin v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie žalúzií na oknách, množstvo 98,16 m2 (obojstranná plocha spolu), typ žalúzií plast
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 28.02.2022 do 04.03.2022 a počas letných prázdnin v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Vyčistenie výhrevných telies od prachu a ich umytie
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 28.02.2022 do 04.03.2022 a počas letných prázdnin v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie plastových rámov a skiel okien, vnútorná plocha spolu 159,95 m2, vonkajšia plocha spolu 120,30 m2
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 28.02.2022 do 04.03.2022 a počas letných prázdnin v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie - dezinfekcia 3 ks chladničiek
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 28.02.2022 do 04.03.2022 a počas letných prázdnin v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie a dezinfekcia olejových náterov stien - soklov, plocha spolu 178,30 m2
Harmonogram upratovacích, čistiacich, dezinfekčných a súvisiacich služieb - úsek č. 2 Priestory uvedené v bodoch: 2.1.1. - 2.1.8.; 2.2.1. - 2.2.8.; 2.3.1.-2.3.3.; 2.4.1. - 2.4.4.; 2.5.1. - 2.5.11.; 2.6.1. - 2.6.4.
Pravidelné denné upratovanie Vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena vreciek v košoch podľa potreby, rozdelenie smetných nádob podľa druhu odpadu (vrecia: papier modré, plast žlté, komunál čierne)
Pravidelné denné upratovanie Vyčistenie priehradiek v laviciach
Pravidelné denné upratovanie Triedenie plastov a papiera, odnos odpadu do kontajnerov
Pravidelné denné upratovanie Umývanie podláh dezinfekčných prostriedkom  s baktericídnym a  virucídnym účinkom vo všetkých učebniach, knižnici, ambulanciách, kabinetoch, telocvični, na chodbách, a schodisku
Pravidelné denné upratovanie Umývanie a dezinfekcia umývadiel, sprchovacích kútov a sociálnych zariadení, leštenie batérií (15 umývadiel, 5 sprchových  kútov, 20 batérií, 5 toaliet, 1 pisoár, 1 výlevka)
Pravidelné denné upratovanie Umývanie  a dezinfekcia 2 liniek v ambulancii prostriedkom s baktericídnym s virucídnym účinkom
Pravidelné denné upratovanie Čistenie dverí dezinfekčným prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom na miestach najčastejších dotykov
Pravidelné denné upratovanie Utieranie prachu na nábytku, skriniach, laviciach, stoloch (iba na voľnom priestore, dokumentami nehýbať)
Pravidelné denné upratovanie Umývanie školských tabúľ v učebniach
Pravidelné denné upratovanie Dôkladná kontrola uzatvorenia okien po ukončení práce na pridelenom úseku
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Vysávanie prachu v kabinete TSV:  koberec (15,5, m2),  4 ks čalúnené stoličky,  sedacia pohovka
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Umytie a dezinfekcia lavíc a priehradiek v laviciach, stoličiek a stolov prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Umytie parapetných dosiek a plôch pod výhrevnými telesami
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Umytie a dezinfekcia smetných košov
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Dezinfekcia kľučiek prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Vyleštenie všetkých sklenených plôch, vrátane zrkadiel, 12,56 m2
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Umytie a dezinfekcia keramických obkladov v sociálnych zariadeniach, sprchách a kabinetoch, plocha obkladov spolu 179,83 m2
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Umytie a dezinfekcia lavičiek v telocvični, šatniach prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Dôkladné vydrhnutie a dezinfekcia všetkých podláh
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Vymetanie alebo vysávanie pavučín
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Umytie všetkých dverí, drevených, kovových aj presklených a zárubní dezinfekčným prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom, plocha dverí spolu 113,85 m2
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Utretie prachu z obrazov
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Dôkladné ošetrenie nábytku prípravkom na daný typ nábytku
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Vyčistenie vypínačov
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Vydrhnutie nášľapných hrán na schodoch
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Umytie zábradlia na pridelenom úseku prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Umytie presklených stien (sklobetón) 15,20 m2
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Vysávanie prachu zo žalúzií a výhrevných telies
Upratovanie ročne (1 x): počas letných prázdnin, v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie krytov na stropných žiarivkových svietidlách v počte 32 ks a 16 ks žiarovkových krytov, objednávateľ v súčinnosti bezplatne poskytne demontáž a montáž krytov
Upratovanie ročne (1 x): počas letných prázdnin, v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie krytov na  oknách v telocvični - železné pletivo 96,80 m2 (obojstranne). Okná - pletivo sú vo výške 2,22 m od podlahy po parapetu a výška pletiva je 2,46 m
Upratovanie ročne (1 x): počas letných prázdnin, v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie krytov - železné pletivo na výhrevných telesách v telocvični 39 m2 (obojstranne)
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 28.02.2022 do 04.03.2022 a počas letných prázdnin v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Vyčistenie výhrevných telies od prachu a ich umytie, 28 ks, 24,45 m2
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 28.02.2022 do 04.03.2022 a počas letných prázdnin v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie žalúzií na oknách, 10,08 m2 (obojstranná plocha spolu), typ žalúzií plast
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 28.02.2022 do 04.03.2022 a počas letných prázdnin v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie plast. rámov a skiel okien v zub. ambul., telocvični, kab. TSV, knižnici,  vnútor. schodisku, učebniach št. odb. masér, kabinete MAS, vnút. plocha spolu 160,04 m2, vonk. plocha spolu 119,58 m
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 28.02.2022 do 04.03.2022 a počas letných prázdnin v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie a dezinfekcia chladničky - 1 ks
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 28.02.2022 do 04.03.2022 a počas letných prázdnin v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie a dezinfekcia olejových náterov stien - soklov, plocha spolu 107,35 m2
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 28.02.2022 do 04.03.2022 a počas letných prázdnin v termíne od 01.07.2022 do 08.07.2022; od 22.08.2022 do 31.08.2022 Umytie a dezinfekcia zábradlia- z oboch strán (oceľový rám, sklenená výplň, drevené madlo), plocha spolu 51,20 m2 prostriedkom s baktericídnym a dezinfekčným účinkom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vybraný dodávateľ bude vykonávať upratovacie, čistiace, dezinfekčné a súvisiace služby v pracovných dňoch, v čase od 15.00 h do 18.30 h pri dennom a mesačnom upratovaní; pri upratovaní (1 x - 2 x ročne)  - počas jarných a letných prázdnin v čase od 8.00 h do 11.30 h. Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky od 02.09.2021 do 31.08.2022.
PLATOBNÉ PODMIENKY
V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinf. materiálov, čistiacich prostr., pracov. pomôcok, potrebnej techniky, ako aj náklady na mzdu a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ.
Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný túto uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry.
Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
V prípade nedodržania harmonogramu prác bude požadované zo strany objednávateľa zníženie mesačného poplatku o zmluvnú pokutu 10 % z dohodnutej ceny služby.
PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály potrebné k výkonu predmetnej služby.
Poskytovateľ bude pri zabezpečení služby používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučuje poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objekte objednávateľa.
Poskytovateľ je povinný chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je objednávateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, nahradí škody, ktoré spôsobil objednávateľovi svojou činnosťou.
Poskytovateľ je povinný vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (zodpovedného zástupcu poskytovateľa).
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom svojho upratovacieho personálu, ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý.
Poskytovateľ ručí za skutočnosť, že má s poskytovanými zamestnancami uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce a že ide o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukazuje výpisom z registra trestov, nie starším ako tri mesiace v čase uzavretia zmluvy.
Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. Zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa.
V prípade zmien zamestnancov musí poskytovateľ aktualizovať zoznam a bezodkladne odsúhlasiť so zodpovednou osobou objednávateľa. Spolu so zoznamom zastupujúcich zamestnancov musí poskytovateľ predložiť k nahliadnutiu doklad o ich bezúhonnosti, t. j. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace.
Poskytovateľ je povinný v prípade výpadku zamestnancov z dôvodu PN, OČR alebo akéhokoľvek iného dôvodu zabezpečiť náhradu do 12 (dvanástich) hodín.
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť.
Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa.
Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov.
Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, WC kefy, vrecia do košov a pod.), čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami.
Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení. Osoba zodpovedná za oznamovacie skutočnosti podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa.
Poskytovateľ sa zaväzuje dodržať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa, s ktorými sa oboznámil pri podpise zmluvy.
V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, a to odo dňa , v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími a čistiacimi prácami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tohto odseku.
Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia.
Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov), pokiaľ sa na tom zmluvné strany nedohodnú.
Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzku dodávateľa.
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno - organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy.
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu nimi vykonávanej práce.
Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami.
Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, skenery a pod.) nachádzajúcim sa v mieste výkonu práce nad rozsah vykonávania dohodnutých predmetných služieb.
Porušenie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ sa zaväzuje:
Sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory.
Zabezpečiť, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa v dohodnutom termíne, a to od 15.00 h do 18.30 h.
Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy zodpovednú osobu, ktorá bude kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu objednávateľa).
Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa.
Uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou elektrickej energie a vody používanej na upratovacie práce.
Zabezpečiť poskytovateľovi priestor na uskladnenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ.
ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE
Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu.
Poskytovateľ je povinný do siedmich pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál poistnej zmluvy, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní uprat. a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť min. po dobu trvania zmluvy.
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov ("ďalej len ZRPVS") zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

02.09.2021 15:00 — 31.08.2022 18:30

1,00 celok

18 400,00

18 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.08.2021 13:44

23.08.2021 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2021 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 288
 187
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2021 11:43 - Vstupná ponuka 18 400,00 € Cena s DPH
23.08.2021 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka 18 174,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS