• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2021 16:00
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2021 16:02
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2021 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2021 18:54

Detail zákazky Z202117021

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2021 16:00
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2021 16:02
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2021 16:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2021 18:54

Základné údaje

Z202117021

OF-239477

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5875943

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové rukavice

Jednorazové rukavice

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové rukavice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nitrilové nepúdrové rukavice STARGUARD COMFORT, 250ks/bal, veľkosť S alebo ekvivalent balenie 10
2. Latexové nepúdrové rukavice STARGUARD TOUCH,100ks/bal, veľkosť M alebo ekvivalent balenie 10
3. Latexové nepúdrové rukavice STARGUARD TOUCH,100ks/bal, veľkosť L alebo ekvivalent balenie 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. ergonomické, odolné proti vírusom a mikroorganizmom, vhodné na citlivú pokožku, prstová časť posilnená textúrou vyžaduje sa
1. spĺňajúce smernice pre ochranné pomôcky ako aj normy pre ochranu proti vírusom a mikróbom 89/686/EEC a 93/42 EEC, EN-374-2,EN-455, časť 1 až 3, EN-374-3 a ASTM F1671
2, 3. vysoká elasticita, odolnosť proti vírusom a mikroorganizmom, prstová časť posilnená textúrou vyžaduje sa
2, 3. spĺňajúce smernice pre ochranné pomôcky, ako aj normy pre ochranu proti vírusom a mikróbom 89/686/EEC a 93/42 EEC, EN-374-2,EN-455, časť 1 až 3, EN-374-3 a ASTM F1671
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Požadujeme predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky nezodpovedajúceho tovaru, tento tovar neprevziať.
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch okrem piatka, v čase od 8:00 do 14:00. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo email. Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

09.08.2021 08:00 — 27.08.2021 12:00

1,00 sada

402,50

402,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje dodržanie technických vlastností uvedených v podkladoch.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.08.2021 16:00

06.08.2021 16:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.08.2021 16:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 215
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.08.2021 09:32 - Vstupná ponuka 402,50 € Cena bez DPH
06.08.2021 11:02 - Najvýhodnejšia ponuka 399,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS