• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2021 15:10
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2021 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2021 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2021 16:05

Detail zákazky Z202117020

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2021 15:10
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2021 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2021 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2021 16:05

Základné údaje

Z202117020

OF-237972

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5875941

Objednávateľ

17335981

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Dunajskej Strede

Veľkoblahovská 1067/30, Dunajská Streda, 92901, SVK

Dodávateľ

51183455

Commander Services s.r.o.

Žitná 23, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitorovanie služobných motorových vozidiel a následné spracovanie údajov o ich prevádzke

Monitorovanie, spracovanie údajov, GPS

  • 51240000-6 - Inštalácia navigačných zariadení
  • 38112100-4 - Globálne navigačné a polohovacie systémy (GPS alebo ekvivalent)
  • 72310000-1 - Spracovanie údajov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitorovanie služobných motorových vozidiel a následné spracovanie údajov o ich prevádzke
Funkcia
Dodávka a prevádzka monitorovacích zariadení GPS (Globálny lokalizačný systém, ďalej len "GPS") do služobných motorových vozidiel Objednávateľa prevádzkovateľom. Služba je určená na monitorovanie pohybu vozidiel a na následné spracovanie a vyhodnotenie údajov o ich prevádzke.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1) Monitorovacie zariadenie ks 3
2) Mesačný paušál monitorovania eur 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Monitorovacie zariadenie musí byť: kompaktné, mechanicky odolné.
Monitorovacie zariadenie musí byť: pevne umiestnené v kabíne vozidla prípadne mimo kabíny vozidla a zabezpečené proti zásahom zvonku
Monitorovacie zariadenie musí zabezpečovať: on-line zber a poskytovanie snímaných údajov
Údržba a oprava: Požadujeme údržbu a opravy monitorovacích zariadení a systému po dobu 24 mesiacov/ trvania zmluvy.
Cena dodania monitorovacieho zariadenia: Požadujeme, aby v cene dodania monitorovacieho zariadenia bolo zahrnuté: prvotné nastavenie, príp. ďalšie potrebné nastavenia.
Inštalácia monitorovacieho zariadenia: Požadujeme inštaláciu monitorovacích zariadení a aktiváciu systému.
Montáž monitorovacieho zariadenia na uvedené vozidlá: 1. Škoda Octavia 1U - rok výroby 2003, 2. Škoda Octavia 1U - rok výroby 2009, 3. Kia Ceed - rok výroby 2019
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zistenie aktuálnej polohy prostredníctvom GPS satelitov a údajov všetkých vozidiel s uličnou podrobnosťou pre SR.
Požadujeme aby všetky údaje o vozidle boli zaznamenané v elektronickej knihe jázd.
Mesačný prehľad  s vyčíslením najazdených kilometrov/ mesto -vonku / a spotreby vozidla.
Bezplatný servis počas celej doby prevádzky
Požadujeme  pevné umiestnenie monitorovacieho zariadenia  v kabíne vozidla zabezpečené  proti zásahom zvonku.
Verejný obstarávateľ nepripúšťa, aby uvedená monitorovacia jednotka bola dodávaná neautorizovaným subjektom, príp. boli inštalované iné druhy zariadení s inými komponentmi.
Dodanie a montáž monitorovacieho zariadenia požadujeme realizovať vlastným technikom dodávateľa.
Požadujeme opravu monitorovacieho zariadenia najneskôr do 5 pracovných dní po nahlásení poruchy.
Požadujeme kompletnú evidenciu trasy pohybu vozidla, celoročnú históriu pohybu s možnosťou zobrazenia na mape.
Požadujeme export nameraných a spracovaných údajov vo formátoch XLS a PDF
Požadujeme zobrazenie vozidiel na mapových podkladoch v reálnom čase s možnosťou filtrovania  a voliteľného zoraďovania údajov.
Požadujeme mapové podklady (napr. Google) ako aj alternatívne riešenie, vrátane kompletnej aktualizácie počas celej doby využívania monitorovacieho systému v rámci potrebnej licencie.
Požadujeme aby bola zabezpečená evidencia nákladov na PHM.
Kompaktné monitorovacie zariadenie musí zabezpečovať GPS aj GSM signál.
Požadujeme evidenciu spracovaných dát z monitorovacieho zariadenia v mesačných databázach.
Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet za každú položku uvedenú v technickej špecifikácii (GPS, Mesačný paušál) v EUR s DPH do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Požadujeme do ceny montáže započítať možnú reinštaláciu monitorovacieho zariadenia z vozidla do iného vozidla
Požadujeme, aby v prípade demontáže monitorovacieho zariadenia, ktoré nebude namontované do ďalšieho vozidla,bola zabezpečená bezplatná deaktivácia služby a s tým súvisiaci mesačný poplatok (zariadenie zostane nečinné)
Kalkulácia musí byť v zložení: cena tovarov t.j. 3x sada (monitorovacie zariadenie + montáž  monitorovacieho zariadenia a cena mesačného paušálu za všetky služby pre 1 vozidlo (počet vozidiel 3 ks).
Dodávateľ do 5 dní odo dňa účinnosti zmluvy dodá podrobnú špecifikáciu predmetu zákazky vrátane prospektovej dokumentácie.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dunajská Streda, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

16.08.2021 08:00 — 20.08.2021 15:00

12,00 mesiace (vrátane monitorovacích zariadení)

1 300,00

1 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.08.2021 15:10

06.08.2021 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.08.2021 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 741
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2021 19:19 - Vstupná ponuka 1 296,00 € Cena s DPH
05.08.2021 15:47 - Najvýhodnejšia ponuka 1 284,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS