00324698
Obec Seňa
200, Seňa, 04458, SVK
25284584
DEYMED Diagnostic s.r.o.
Kudrnáčova 533, Hronov, 54931, CZE
CIZS - Neurodiagnostický EMG prístroj
Neurodiagnostický EMG prístroj, EMG, zdravotnícke vybavenie
Tovar, Služba
1. Neurodiagnostický EMG prístroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektromyograf s evokovanými potenciálmi |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet kusov | 1 ks |
1. PC jednotka - LCD monitor min. 19" | áno |
1. PC jednotka -klávesnica, myš, tlačiareň | áno |
1. PC jednotka -pojazdný vozík | áno |
1. PC jednotka -prídavný obslužný ovládací panel | áno |
1. PC jednotka -nožný pedál | áno |
2. EMG/EP : min. 5 kanálový systém s prúdovým, zrakovým a sluchovým stimulátorom | áno |
2. EMG/EP : min. 5 kanálový systém s prúdovým, zrakovým a sluchovým stimulátorom - Diagnostické aplikácie: - NCS - nervové štúdie- MNC- SNC- Repetitívna stimulácia- F-vlna- H-vlna- Blick reflex- Macro- MEP- MUNE- Single fibre- Neurovegetatívne testy | áno |
2. EMG/EP : min. 5 kanálový systém s prúdovým, zrakovým a sluchovým stimulátorom - EMG: - Spontánne EMG, Maximálna voluntárna aktivita, MUAP EP: VEP, BAEP, SEP | áno |
2. EMG/EP : min. 5 kanálový systém s prúdovým, zrakovým a sluchovým stimulátorom: - Aplikácie musia byť voľne konfigurovateľné- Meranie impedancií elektród priamo z aplikačného softvéru- Generácia reportu s možnosťou užívateľských úprav | áno |
3. Hardvérové vybavenie: a.) Zosilňovač - hlavica: min. 5 kanálov s voľnou montážou až na 24 vstupov | áno |
3. Hardvérové vybavenie: a.) Zosilňovač - min. 4 kanály musia umožniť priamo zapojenie aj 5-kolíkového DIN konektora pre ihlové elektródy aj TP konektora pre bežné elektródy | áno |
3. Hardvérové vybavenie: a.) Zosilňovač - pracovný mód zosliňovača: min. 5 diferenciálnych kanálov + pomocný širokopásmový kanál + sériový port pre komunikáciu s externými zariadeniami | áno |
3. Hardvérové vybavenie: b.) Prúdový stimulátor | áno |
3. Hardvérové vybavenie: c.) Akustický stimulátor | áno |
3. Hardvérové vybavenie: d.) Vizuálny stimulátor | áno |
Názov |
Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový, pričom za nový sa považuje, ak rok dodania je totožný s rokom výroby predmetu zákazky, alebo ak rok výroby predmetu zákazky je o jeden rok nižší ako je rok dodania predmetu zákazky. |
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj inštalácia a montáž zariadení, taktiež doprava do miesta dodania tovaru. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj zaškolenie budúcej obsluhy (zamestnancov Objednávateľa), na predmete zákazky, a to maximálne 2 osoby v rozsahu minimálne 5 hodín a maximálne 10 hodín a to v sídle miesta dodania. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, a návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku a ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj zapojenie do jestvujúcich rozvodov médií v mieste dodania predmetu zákazky pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj 5 dňová skúšobná prevádzka predmetu zákazky. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť k prerušeniu funkčnosti procesu z dôvodu poruchy na predmete zákazky, alebo jeho niektorej súčasti. V prípade, že dôjde k prerušeniu funkčnosti procesu z dôvodu poruchy na predmete zákazky alebo na jeho niektorej súčasti, skúšobná prevádzka začína plynúť nanovo, pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje. |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu minimálne na 24 mesiacov na každý tovar. Objednávateľ v rámci záručnej doby požaduje: • záručné práce/odstránenie reklamované vady bezplatne v mieste umiestenia predmetu Zmluvy. • reakciu Dodávateľa na reklamovanú vadu maximálne do 6 hodín od jej oznámenia • odstrániť reklamované vady a dodať náhradné diely ( ak je to relevantné) najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady Ojednávateľom • v prípade dlhšej opravy ( dlhšie ako 30 dní) v záručnej dobe sa Dodávateľ zaväzuje dodať na dobu opravy náhradné plnenie |
V prípade, že počas záručnej doby je reklamovaný tovar neopraviteľný, Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi rovnaké zariadenie ako je reklamovaný tovar. V prípade, že v čase uplatnenia tejto reklamácie nebude zo strany Dodávateľa možné dodať rovnaké zariadenie, Dodávateľ je oprávnený, na základe písomného súhlasu Objednávateľa, dodať aj ekvivalentné zariadenie. |
V prípade nutnosti vykonania záručnej opravy mimo miesta dodania a montáže, počas záručnej doby, zabezpečenie dopravy predmetu zákazky do miesta vykonania záručnej opravy je súčasťou ceny Dodávateľa za predmet zákazky, tzn. znáša ich Dodávateľ. |
Servisné práce, dodávka náhradného materiálu ( vrátane náplní, pokiaľ sa reklamácia bude týkať náplní), náhradných dielov alebo náhradného plnenia počas záručnej doby musí byť zahrnutá v cene predmetu zákazky |
Termín dodania po nadobnutí účinnosti zmluvy do 20.10.2021, Objednávateľ oznámi Dodávateľovi nadobudnutie účinosti zmluvy najneskôr do 3 pracovných dní od vzniku tejto skutočnosti. |
V prípade, že sa ponúkaný predmet zákazky skladá zo súpravy zariadení, súprava zariadení musí byť dodaná ako súprava, ktorá je spolu zapojiteľná a plne funkčná, tak po technickej aj legislatívnej stránke. |
Objednávateľ požaduje, aby sa pri plnení zákazky prihliadalo na ochranu životného prostredia a požaduje spätný odber, recykláciu alebo opätovné použitie obalov, ktorú sú súčasťou dodania tovarov. |
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, a pod.) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. (Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedených v tomto opisnom formulári: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list, produktový list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaného tovaru, názov výrobcu a typové označenie výrobku.) |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelnie na ceny bez DPH a ceny s DPH. V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania. |
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený Objednávateľom. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania. |
S ohľadom na skutočnosť, že kúpna cena bude financovaná najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskou úniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci, ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov. |
S ohľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskou úniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku (napr. Riadiaci orgán podľa zákona č. 292/2014 Z.z. ) alebo na základe Metodických pokynov CKO alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci, ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov. |
V prípade nedodržania termínu dodania predmetu plnenia v zmysle bodu 13. osobitných požiadavok na plnenie zo strany Dodávateľa a/alebo nedodržania akýchkoľvek iných zmluvných podmienok zo strany Dodávateľa a/alebo iného pochybenia Dodávateľa, v dôsledku ktorého/ktorých dôjde u Objednávateľa k nepreplateniu/ nevyčerpaniu celého alebo aj časti NFP ( týkajúceho sa predmetných tovarov) RO resp. SORO , s ktorým Objednávateľ má uzatvorenú ZoNFP je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške nepreplateného/nevyčerpaného NFP (týkajúceho sa predmetných tovarov) .. |
(pokračovanie bodu 23.) až vo výšky celého schváleného/poskytnutého príspevku NFP ( týkajúceho sa predmetných tovarov), ktorá môže predstavovať maximálne 95% oprávnených výdavkov ( predmetné tovary). |
V prípade povinnosti vrátiť RO resp. SORO už vyplatený NFP, Dodávateľ sa zaväzuje v zmysle §534 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka splniť takúto povinnosť za Objednávajúceho. V prípade nepreplateného/nevyčerpaného celého alebo aj len časti NFP, alebo v prípade ak Objednávateľ sám finančne vysporiada záväzok/záväzky voči RO resp. SORO vyplývajúci z tohto bodu, tak Dodávateľ je povinný uhradiť Objednávateľovi túto zmluvnú pokutu. Zmluvné strany sa dohodli, že povinnosť Dodávateľa v zmysle tohto bodu vzniká v lehote 30 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie. |
Záväzok plniť za Objednávateľa alebo nahradiť Dodávateľovi plnenie podľa bodov 22., 23., 24., 25. osobitných požiadavok na plnenie trvajú bez časového obmedzenia. |
Odkladacia podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy: Zmluva nadobudne účinnosť až po schválení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z AK kontroly procesu VO. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s Dodávateľom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania Objednávateľ bezodkladne upozorní na túto skutočnosť Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počasplatnostia účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi riadiacim orgánom a Objednávateľovi aposkytnúť všetku potrebnú súčinnosť, oprávneným osobám na výkon auditu. |
V prípade nesplnenia osobitných požiadaviek na plnenie a technických parametrov predmetu zákazky má Objednávateľ právo na odstúpenie od tejto Zmluvy a vystavenie negatívneho hodnotenia. |
Seňa 341, Seňa, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
23.08.2021 12:00 — 20.10.2021 23:59
1,00 Celkový počet ks
37 080,00
30 900,00
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, a pod.) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. (Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedených v tomto opisnom formulári: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list, produktový list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaného tovaru, názov výrobcu a typové označenie výrobku.)
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2021 10:12
20.08.2021 14:30
20.08.2021 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.08.2021 10:47 - Vstupná ponuka | 37 080,00 | € | Cena s DPH |
20.08.2021 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 898,95 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.